Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

ברשותי רובר 620. שנת 95

הגיע הזמן וצריך להשקיע על 4 צמיגים חדשים.

מידת הצמיג הנוכחית היא 185/65/15.

 

ברצוני להגדיל את המידה למידה יותר רחבה.

הלכתי למכון טסטים כדי לשאול מה המידה המקסימלית שמותרת על פי חוק.

שלחו אותי לחנות צמיגים ואמרו לי ששם אני יקבל תשובה. (איזה שהוא ספר שאמור לתת לי תשובה).

הלכתי לשם הוא החזיר אותי לטסטים ואמר לי שרק שם אני יוכל לקבל תשובה.

בטסטים לא ממש התייחסו אליי.

 

בכל מקרה הלכתי לכמה חנויות צמיגים שבלי לבדוק ענו לי כמה תשובות.

205/60/15

205/55/15

205/50/15

 

הצמיגים שלי גמורים ואני כבר חייב להחליף אותם.

האם מישהו יכול לעזור לי ולתת לי תשובה?

או לפחות לכוון אותי?

 

תודה לכל העונים.

ROVER=~~

פורסם

במכון טסטים בקבלה יש להם ספר עם כל המידות של הכל דגמים של כל החברות של כל השנים...הם פשוט לא מש שמו עליך...תיגש ותבקש מהם שוב. לי הם אפילו צילמו העתק של מה שהייתי צריך.

פורסם

חזרתי עם החלטה....

ואני מעוניין בדעה שלכם לפני שאני פועל.

כמו שכבר אמרתי בבעלותי צמיגים במידה 185/65R15

 

החלטתי ללכת על צמיגים 205/50R16.

 

כמובן שזה כולל גלגלי סגסוגת 16 אינץ.

האם יש משהו שאני צריך לדעת לפני שאני פועל?

 

אם אתם מעוניינים לדעת אז 4 צמיגים חדשים השגתי במחיר של 460 שקל לצמיג.

שזה ממש כלום.

או של אליאנס

או של קופר שהיא חברה אמריקאית.

או של דנלופ.

המחירים בניהם הם כמה עשרות שקלים למעלה או למטה.

אז זה לא ממש משנה.

מה שכן אמרו לי ללכת על הקופר כי היא חברה טובה.

והצמיגים שלה מחזיקים הרבה זמן.

המחיר הוא כמובן אחרי פרוטקציות רבות והרבה התרוצצויות.

אני ישמח לקבל ממכם תגובות... ולדעת מה אתם חושבים.

תודה רבה!

יום טוב.

אודי.

 

נ.ב

 

אני ישמח אם מישהו יוכל לעזור לי בלהגיד לי מה המידה של המגנזיום שלי.

מדובר על רובר 620SI שנת 95 2000 סמ"ק

יש לי 4 ברגים.

ואני לא יודע כמה מילימטרים בין בורג לבורג

לדוגמא (4 ברגים 100 מילימטר).

ואיך אני יכול לברר זאת.

תודה

ROVER=~~

×
×
  • תוכן חדש...