Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10000 ק"מ בקורודובה חדשה, סיכום:


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהממ..אולי אתם לא יודעים אבל אני עוור צבעים ולכן צבע הרכב נקבע בעצם בעזרתה של סוכנת המכירות הנחמדה שהיתה במקום..

זה נקרא שמפניה (ועוד משהו שאינני זוכר).

השם לא נקבע לפי הסוכנת אלא זה השם שלו "שמפניה מטאלי" (למרות שברשיון זה מופיע כבז' מטאלי) :|.

לפני הטולדו הגולף שהיתה לנו היתה צבועה ב"כחול פחם מטאלי". צבע יפה מאוד לטעמי אבל איפה פה כחול? :)

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בגלל זה קניתי סובארו.

 

אין לי סבלנות (או זמן או כסף ) לתיקונים בסגנון קבל קלאץ פלסטיקים מתפרקים וכאלה.

גם אביה של אשתי קנה סובארו בכדי להיות חף מתקלות, רק שמרוב התלהבות הוא לא התייחס לאזהרות של מי שבדק לו את הרכב, וברגע שההשפעה של ה"דבש" פגה הסתבר לו שהוא קנה רכב עם מנוע "גמור" :-D

 

(כן, המנוע נגמר מתישהוא גם בסובארו)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
השם לא נקבע לפי הסוכנת אלא זה השם שלו "שמפניה מטאלי" (למרות שברשיון זה מופיע כבז' מטאלי) :|.

לפני הטולדו הגולף שהיתה לנו היתה צבועה ב"כחול פחם מטאלי". צבע יפה מאוד לטעמי אבל איפה פה כחול? :)

בוודאי שהשם לא נקבע לפי הסוכנת, אבל צבע האוטו שקניתי נקבע בעזרתה...

ואיך לא חשבתי על זה קודם? הצצתי ברשיון, ומה כתוב תחת הצבע?

שמפניה....זהו..בלי תוספת...

champagne.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

סיאט לאון טורבו -40 ומשהו אלף קמ,ציפ+ ושיפורים מכל הסוגים כמו שחלקכם יודעים,שנתיים על הכביש והאוטו נסע!לא טייל !15 פעמים חרמון ופעמיים אילת -0 תקלות !!!!!!

 

 

נמכרה לזוכה המאושר לאחר בדיקה נקייה כסדין לבן

 

פיאט קופה 96 +98 חדשות מהחברה סה"כ 80 אלף קמ-0 תקלות

פיאט אונו ופונטו טורבו חדשות מהחברה -40 אלף קמ =0תקלות

 

פיגו 307 של אשתי-3 שנים על הכביש 25 אלף קמ בלבד ,דלת ימין אחורית ננעלת לבד, איתותים עובדים מתי שבא להם, חריקות ורעשים מכל מקום, המאפרה התפרקה ,האוטו שותה דלק כמו שיכור וגם לא זז

 

זה לא האוטו זה הנהג

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

פורסם

"זה לא האוטו זה הנהג"

 

המשפט הזה לא בהכרח נכון. זה נכון רק לטווח הרחוק ולא תמיד תקלות ברכב הן עקב שימוש אגרסיבי/לקוי ברכב. לעיתים זה רק הרכב לא מוצלח ממש.


×
×
  • תוכן חדש...