Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10000 ק"מ בקורודובה חדשה, סיכום:


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל עוד אתם מרוצים,זה העיקר.

 

 

אני עדיין בדעה שאם לרכב שלי היו כל כך הרבה בעיות (ולצורך העניין,יותר מבעייה אחת בשנה הראשונה נחשב אצלי ל"הרבה בעיות"),הייתי הולך וזורק להם את המפתחות (ראבק,אלה רכבים של מעל 110K שקלים,במקרה הטוב!),למה להתפשר על האמינות ???

 

ושוב,זה שמדובר ברכבים עם אופי,ויותר מיוחדים,מסכים אתכם,גם לי יש חיבה לסיאט,אבל עדיין זה לא תירוץ ולא הצדקה.

 

לי יש פז'ו 106XSI (שתחייה.....),הרכב כבר 10 שנים על הכביש,מתוכם כמעט שנה ברשותי,עם 0 תקלות (טפו טפו טפו) ו-27,000 ק"מ של כיף טהור,ומי שמכיר את הרכב יודע כמה הוא מהנה לנהיגה.

 

ועדיין כל מי שאין לו פז'ו יגיד עליו שהוא חרא\לא אמין ובלה בלה בלה.

 

אבל אתם יש לכם רכבים של שנה על הכביש,ממוצע של איזה 3 תקלות בשנה,ואתם כאילו סבבה עם זה ("ידענו שהאמינות לא יפנית").

 

מקובל עלי שהאמינות של סיאט אינה אמינות יפנית,אבל עדיין לא הייתי מעיז לצפות לתקלות בתקופת האחריות (הייתי מעדיף לשלם בעצמי על תיקון הליקויים,רק שלא יהיו לי תקלות בתקופת האחריות,כי זה סתם היה מבאס אותי שהרכב עם 10K ק"מ וכבר מצריך החלפות חלקים).

 

אבל זה אני.....

יש תקלות קטנות ומרגיזות ויש אי דיוקים קטנים ומרגיזים:

לך בבקשה למחירון וראה את המחיר של הקורדובה החדשה. מ 100K אתה מקבל עודף, ולא קטן. כך שתמורה לכסף היא טובה בהתחשב באיכות הכוללת של הרכב.

ולגבי הפיג'ו שלך שקנית אותה אחרי 9 שנים אתה פשוט מתעלם ממה שכתבתי וכתבו אחרים שהמבחן האמיתי מגיע אחרי כמה שנים. אני משער שאתה לא יודע אילו תקלות היו ברכב שלך בשנה הראשונה לחייו או בתקופת האחריות. תחושת הבטן שלי אומרת שאחרי 9 שנים הסיאט תהיה טובה יותר מהפיג'ו...(אני גם יכול לאמר על 27K האחרונים שהיו לי בקורדובה הקודמת, שלא היו בה תקלות...)

כל עוד לא נעשה סקר השוואתי בין התקלות הראשוניות בסיאט ופיג'ו, אין לך בסיס להשוואה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש - 306 שנת 95.

 

אבל לא לאניני טעם - סדאן.

 

שתי תקלות שהתגלו בתחלה וטופלו במסגרת אחריות - מצבר שנגמר ועדכון תוכנה כלשהו (הטורים השתוללו).

לא הראתה בעיות מיוחדות - עד לשנה-שנתיים האחרונות:

צינור רדיאטור עליון נסדק - הוחלף רדיאטור (סביר לאחר 9 שנים).

רדיאטור פנימי החל לדלוף - בלאי טבעי של פג'ו - דבר שלא צריך לקרות, אבל זה היה צפוי וידוע לאור תקלה זהה ברוב מכוניות מהדגם.

ציריה אחת מתקתקת - טבעי לאחר 9-10 שנים

משאבת דלק שהלכה לעולמה

בשנה ה-8, הפולי מזגן החלק להרעיש והוחלף יחד עם מותחן הרצועה (בקשר לפולי, זה היה הגיוני, מכיוון שהוא נמצא בתחתית הרכב וצובר המון חול ולכלוך- נדמה לךי שאיציק או שמר החליפו פולי זהה ב-ZX).

שתי מראות צד שהלכו בהפרש של חצי שנה (גם בשנה האחרונה)

משאבת מים נוזלת - שנה 7-8

אכילת ליטר שמן כל 1000 ק"מ - התחיל בערך בזמן שהשאבת מים התחילה לנזול.

נגד בורר מהירויות מאוור מיזוג פנימי - נשרף והוחלף.

 

היו עוד מספר תקלות חשמל, אבל חלקן הגדול נוצר מהתקנה בארץ (חלונות חשמל, נעילת מרכזית, אזעקה ואימובילייזר שמחוברים בצורה חאפרית).

 

בחורף הקודם החלה נזילת מים מסתורית שעוד לא גילינו מהיכן היא נובעת - מקווה שהחורף נגלה..

 

שכחתי לציין - הרכב עבר כ-190K ק"מ.

 

אגב, מחירון הרכב 25K, אבל מוכנים להתגמש:wink:

פורסם

בני מה שאמרת מצד אחד נכון,ומצד שני תירוץ:

 

1.נכון-מהסיבה שאמינות של רכב נמדדת לאורך תקופה ארוכה ולא בפרק זמן כה קצר.

 

2.לא נכון-מהסיבה ששוב,רכב לא אמור לסבול מתקלות שיצריכו החלפת חלקים בתקופת האחריות.

 

יכול להיות שהרכב שלי גם סבל מבעיה כזו או אחרת בתקופת האחריות שלו,אני לא פוסל,אני רק אומר שאם אני הייתי הבעלים של הרכב והרכב היה סובל מבעיה בתקופת האחריות,הייתי מאוד מתעצבן על זה.

 

היום אני אשלים עם בעיות שיש לי ברכב,כי 10 ו-180K ק"מ על הכביש זה הרבה זמן,וטבעי שיהיו תקלות פה ושם (מה גם שזה רכב ספורטיבי חובב טורים גבוהים,מה שעוד יותר משנה את המשוואה).

 

אבל נקודת ההשוואה שלך לא צריכה להיות עם רכבים אחרים שידועים שאינם מצטיינים באמינותם,אלא דווקא עם הרכבים היפנים.

 

אם אני הייתי במקומך,אחרי התקלה השנייה הייתי בא ודופק על השולחנות במשרדי החברה ואומר להם "הלו !!! מה עם האמינות???"

 

ושיגידו לי בטעות "זו לא אמינות יפנית"...

 

סוזוקי בלאנו-זה הרכב של אבי,לכל הדעות רכב משעמם,חסר ייחוד,לא מעוצב מי יודע מה,איכות הרכבה בינונית ומטה,בטיחות בינונית ומטה,אבל 5 שנים על הכביש ו-120K ק"מ של טיפולים תקופתיים ו-0 תקלות.

מאזדה לאנטיס היתה לפני כן, רכב ליסינג שלא התביישתי "להאכיל" בטורים גבוהים על ימין ושמאל, מעל 60K ק"מ-0 תקלות.

 

זו צריכה להיות הדרישה שלך ונקודת ההשוואה שלך,למה הרכב שלך לא כזה.

 

וזה שתגיד ש"זה רכב עם אופי,מיוחד,אני לא מצפה ממנו לאמינות יפנית",אז משהו אצלך פגום במערכת הצפיות (כלפי רכב חדש מהחברה,אם הוא היה הרבה זמן על הכביש,זה משהו אחר).

 

שוב אני אומר,השורה התחתונה היא שאתה מאושר ומרוצה מהרכב,רק חבל לי שאנחנו צרכנים וותרנים שכאילו משלימים עם זה שמוצר חדש (ועוד כזה שעולה 100K שקלים) לא אמין,וממשיכים לקנות אותו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בני מה שאמרת מצד אחד נכון,ומצד שני תירוץ:

 

1.נכון-מהסיבה שאמינות של רכב נמדדת לאורך תקופה ארוכה ולא בפרק זמן כה קצר.

 

2.לא נכון-מהסיבה ששוב,רכב לא אמור לסבול מתקלות שיצריכו החלפת חלקים בתקופת האחריות.

 

יכול להיות שהרכב שלי גם סבל מבעיה כזו או אחרת בתקופת האחריות שלו,אני לא פוסל,אני רק אומר שאם אני הייתי הבעלים של הרכב והרכב היה סובל מבעיה בתקופת האחריות,הייתי מאוד מתעצבן על זה.

 

היום אני אשלים עם בעיות שיש לי ברכב,כי 10 ו-180K ק"מ על הכביש זה הרבה זמן,וטבעי שיהיו תקלות פה ושם (מה גם שזה רכב ספורטיבי חובב טורים גבוהים,מה שעוד יותר משנה את המשוואה).

 

אבל נקודת ההשוואה שלך לא צריכה להיות עם רכבים אחרים שידועים שאינם מצטיינים באמינותם,אלא דווקא עם הרכבים היפנים.

 

אם אני הייתי במקומך,אחרי התקלה השנייה הייתי בא ודופק על השולחנות במשרדי החברה ואומר להם "הלו !!! מה עם האמינות???"

 

ושיגידו לי בטעות "זו לא אמינות יפנית"...

 

סוזוקי בלאנו-זה הרכב של אבי,לכל הדעות רכב משעמם,חסר ייחוד,לא מעוצב מי יודע מה,איכות הרכבה בינונית ומטה,בטיחות בינונית ומטה,אבל 5 שנים על הכביש ו-120K ק"מ של טיפולים תקופתיים ו-0 תקלות.

מאזדה לאנטיס היתה לפני כן, רכב ליסינג שלא התביישתי "להאכיל" בטורים גבוהים על ימין ושמאל, מעל 60K ק"מ-0 תקלות.

 

זו צריכה להיות הדרישה שלך ונקודת ההשוואה שלך,למה הרכב שלך לא כזה.

 

וזה שתגיד ש"זה רכב עם אופי,מיוחד,אני לא מצפה ממנו לאמינות יפנית",אז משהו אצלך פגום במערכת הצפיות (כלפי רכב חדש מהחברה,אם הוא היה הרבה זמן על הכביש,זה משהו אחר).

 

שוב אני אומר,השורה התחתונה היא שאתה מאושר ומרוצה מהרכב,רק חבל לי שאנחנו צרכנים וותרנים שכאילו משלימים עם זה שמוצר חדש (ועוד כזה שעולה 100K שקלים) לא אמין,וממשיכים לקנות אותו.

אענה לך אחד אחד...

ראשית, נער הייתי וגם זקנתי והיו לי מכוניות יפניות, גם חדשות. לכן אני יודע ממה לצפות וגם מה לדרוש. היות והקורדובה היא במכלול רכב איכותי, אז אין לי טענות.

ונכון, התעצבנתי, בעיקר עד שגילו את התקלה במערכת ניהול המנוע. אבל זה לא גורע מהשביעות רצון שלי ובעיקר מההנאה בנהיגה ברכב איכותי. אגב, אציין שהטיפול במוסך המורשה היה בהחלט בסדר.

אני מבקש ממך לא לתת עלי חוות דעת פסיכולוגית. ניסיון החיים שלי הוא כזה שיש לכל אחד מערכת ציפיות שונה מרכב. וזה לא הופך אותי ליותר פגום ממך...

ואני קניתי קורדובה אחרי קורדובה בגלל שאני בכלליות, ולאורך 100K מרוצה מהמוצר. (כאמור שתי תקלות יצרן, וכבר אמר מישהו שגם ליפניות יש...)והמבחן הוא אחרי כמה עשרות אלפי ק"מ.

אז אל תתנשא בבקשה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני,לא הבנת את כוונתי.....

 

 

אף אחד לא מתנשא מעלייך,לא מנתח אותך פסיכולוגית (איך הגעת לזה?...),ואם כך חשת אז מראש אני מתנצל.

 

 

הכוונה שלי כשאמרתי לך שהמערכת צפיות פגומה,היתה שאתה בתור לקוח שמשלם את מיטב כספך וממונך על קניית רכב חדש,לא צריך עוד ברכישת הרכב לצאת מנקודת הנחה ש"אז נכון,אין לו אמינות יפנית".

 

 

כי אתה בעצם מקבל בהבנה תקלות שיש לרכב (בתקופת אחריות לא אמורות להיות תקלות).

 

שוב,אין בכל האמור כאן,או בהודעותי האחרונות כל התנשאות,זו ממש לא הכוונה.

 

רק אני חושב שחבל שזו הגישה שלנו כצרכנים שאנחנו מקבלים בהסכמה רכבים פחות אמינים, ומשלימים עם זה.

 

אגב כדי שלא תבין לא נכון,או תחשוב שאני חושב שאתה יותר פגום ממני, גם את רכבי קניתי עם צפיות (המון צפיות למען האמת) לתקלות רבות,חוזרות ונשנות (חשמל,מנוע,ושוב חשמל,ושוב חשמל...), אבל זה בגלל שקניתי רכב בן 9.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
"צביט", ברור שהקורולה וגם האלמרה וגם המזדה 121 שלנו אמינות יותר..אבל לא מדובר כאן בשחור ולבן ומדובר כאן על הקורדובה כקורדובה ללא השוואות. ולמי ששאל על העפיצות והבוקה, סתם שלחתי עקיצה ארוכה לכתבי רכב "אניני רכב" שחושבים שמי שאוהב בגאז' הוא "ישראלי" לא אנין....

זה היה בבדיחות הדעת...

 

אין לי שום דבר נגד הקורדובה, וסביר להניח שרכב הליסינג שלי היה C5 אם זה לא היה נחשב בעייתי משהו בחברה בה אני מועסק.

 

הרכבים הפרטיים שלי תמיד היו ארופיים (צרפתיים ושוודיים בעיקר) והצרפתיות (ובמיוחד עוד איזה גרמנייה באמצע) עשו לי חיים "מעניינים" והמוסכניקים כבר ידעו את שמות כל בני משפחתי. וכן אני עדיין מתגעגע לאופל אומגה 1988 שלי (אולי בגלל שהקדשתי לה לה כ"כ הרבה זמן...)

 

אגב, גם אני מבסוט מהסניק למרות ש"הלך" לה חיישן בגיר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בני הפרונט של הרכב של בצרוף הצבע דומה מאוד למאזדה 3.

 

אני נשבע שצריך לקרוא לצבע "זהב מאזדה 3" :-D .

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
בני הפרונט של הרכב של בצרוף הצבע דומה מאוד למאזדה 3.

 

אני נשבע שצריך לקרוא לצבע "זהב מאזדה 3" :-D .

אהממ..אולי אתם לא יודעים אבל אני עוור צבעים ולכן צבע הרכב נקבע בעצם בעזרתה של סוכנת המכירות הנחמדה שהיתה במקום..

זה נקרא שמפניה (ועוד משהו שאינני זוכר).

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אני זוכר שלפני כמה שנים טובות קנינו פג'ו 306 חדשה ואחרי שקיבלנו אותה התברר לנו שהממיר הקתליטי מקולקל, כמובן שהוא הוחלף במסגרת האחריות.

אותה פג'ו גם עברה 120K ללא תקלות מיוחדות ונמכרה לבעלים אחרים.

מה שאני בא להגיד שקורה שמכוניות חדשות מגיעות עם תקלות כאלה ואחרות.

אומנם כאן דיברו שני בעלי קורדובה ולשניהם היו כמה תקלות אבל את האמינות של הרכב יהיה ניתן למדוד רק בטווח הארוך.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

הרגת אותי

אני רואה הגעת ל 10000 ב 80 קמ"ש

הסתובבת עם מצלמה וחיכית לרגע ?

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם
זה היה בבדיחות הדעת...

 

אין לי שום דבר נגד הקורדובה, וסביר להניח שרכב הליסינג שלי היה C5 אם זה לא היה נחשב בעייתי משהו בחברה בה אני מועסק.

 

הרכבים הפרטיים שלי תמיד היו ארופיים (צרפתיים ושוודיים בעיקר) והצרפתיות (ובמיוחד עוד איזה גרמנייה באמצע) עשו לי חיים "מעניינים" והמוסכניקים כבר ידעו את שמות כל בני משפחתי. וכן אני עדיין מתגעגע לאופל אומגה 1988 שלי (אולי בגלל שהקדשתי לה לה כ"כ הרבה זמן...)

 

אגב, גם אני מבסוט מהסניק למרות ש"הלך" לה חיישן בגיר.

בחברה שאימא שלי מועסקת יש בעיות עם קורולה ומכוניות בלבל הזה, מישהו אמר קמצנות..אהממ!

אז תגיד תודה שלכם אין את זה...חחח

פורסם
הרגת אותי

אני רואה הגעת ל 10000 ב 80 קמ"ש

הסתובבת עם מצלמה וחיכית לרגע ?

כן..וזה היה בנתיבי איילון בשבת מוקדם בבוקר

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

גם לי יש את השריטה הזאת - לראות איך המספרים מתחלפים מ9999 ל-10000 וכו'..

 

:)

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

רק אני חושב שחבל שזו הגישה שלנו כצרכנים שאנחנו מקבלים בהסכמה רכבים פחות אמינים, ומשלימים עם זה.

אגב כדי שלא תבין לא נכון,או תחשוב שאני חושב שאתה יותר פגום ממני, גם את רכבי קניתי עם צפיות (המון צפיות למען האמת) לתקלות רבות,חוזרות ונשנות (חשמל,מנוע,ושוב חשמל,ושוב חשמל...), אבל זה בגלל שקניתי רכב בן 9.

הגישה שלך קצת מצחיקה אותי. במיוחד לאור העובדה שקנית מרצון פיג'ו ישנה.

יש מי שבוחרים את הרכב שלהם על פי מוניטין האמינות. אנשים אלה הם אותו סוג בנאדם שיילכו וידרשו מהיבואן מכונית חדשה אם הפלסטיק של הידית יתפרק להם במכונית חדשה אחרי 10K ק"מ.

מכיוון שאתה בחרת להיות בעלים של 106XSI, אני מבין מזה שאתה לא מאלה שמוניטין האמינות מוביל את מערכת השיקולים, אז למה לעזאזל אתה היית עושה כזה עניין אם הייתה לך תקלה קטנה במכונית חדשה?

 

לדרוש 100% אמינות ממכונית כלשהי זו דרישה מוגזמת. אפילו בלקסוס - הזוכה התמידית בסקרי האמינות, יש מופע תקלות חיובי כלשהו. אין דבר כזה אפס תקלות במכונית.

בתור מי שעוסק בייצור מערכות שיש להם דמיון רב למכונית מבחינת מורכבות, אני כל פעם מתפלא מחדש שיצרני הרכב מצליחים למכור לנו מכוניות טובות שגם עובדות רוב הזמן במחירים כל כך נמוכים.

אם אוטו חדש עובר כמה עשרות אלפי ק"מ בלי תקלות, אנחנו באמת צריכים להגיד תודה.

במערכות כאלה, תקלה פה ושם זה הנורמה, וזה טפשי לדעתי לדרוש החלפת הרכב בגלל איזה תקלה או שניים בשנה הראשונה על הכביש.

כדי לקבל מכונית עם אמינות מושלמת, היית צריך לשלם הרבה, הרבה יותר כסף ממה שמכונית חדשה עולה היום.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two


×
×
  • תוכן חדש...