Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10000 ק"מ בקורודובה חדשה, סיכום:


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אגב דיברתי בפליאה (זתומרת, איך עדיין לי לא נשבר\נשפך\קרה משהו) :D

 

נ.ב העיקר אתם יודעים להגיד "אה.. רכב צרפתי!" :) לפחות להן לוקח איזה כמה שנים עד שהדשבורד מתפרק ומתחיל לקרקש :D

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תגובות (אחרי נסיעה של 400 ק"מ ברכב שעשיתי היום....)

 

התקלות שתיארתי אכן לא צריכות להיות, אבל נא לקחת את זה בפרופורציה כי אם אתאר את כל הנסיעות שעשיתי בה ואת ההנאה, זה ייקח 5 עמודים. הרי לא מדברים על הדברים הטובים. אז צריך לראות את המיכלול והמיכלול הוא טוב מאד, אחרת לא הייתי קונה עוד קורדובה...אני לא מצפה לאמינות יפנית ובטח לא לאמינות של האלמרה שהיתה לי אבל זה בהחלט מתקזז עם ההנאה בנהיגה. ואגב, כפי שכתבתי בפיסקה האחרונה להלן צריך לראות באמת מה יקרה בהמשך.

אגב, בכל המכוניות שלי מבית סיאט (יש לנו במשפחה שתי איביזות וקורדובה) אין בעיות של פלסטיקים (כולל בקורדובה הקודמת אחרי 100K ק"מ).

ואם ננתח קצת, שתי תקלות ייצור, הקטליזטור ומערכת ניהול מנוע (שאותה כנראה אי אפשר לחזות מראש), זה לא הרבה ועלולות לקרות לכל אוטו.

הרכב כרגע מעל 10K וצריך לראות אך הוא יתנהג בהמשך כי זה באמת המבחן שלו.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בהמשך לדיון על האמינות של הרכבים החדשים,

 

ובהמשך לדבריו של בני, אכן, המבחן האמיתי הוא אחרי מספר שנים (האוטו אצלנו שנתיים וקצת) ואני יכול לומר שאחרי 20K קילומטר, אני חושב שהאוטו מפגין אמינות מסויימת.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3170140,00.html

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
הרכב עצמו נהדר..מתוכנן בצורה הגיונית, יותר מרווח מהמודל הקודם, הבגאז' הענק שמעורר אנטגוניזם בקרב "חובבי עפיצות הדומדמניות האדומות ורמזי הבוקה", משרת את מטרתו נאמנה .
תודה רבה בני על הסקירה, אכן למכוניות מבית סיאט יש נשמה.

ללאון שלנו אף אחת מהתקלות האלו לא קרו, תודה לאל, ומקווה שגם לא יקרו, היא מפגינה אמינות טובה מאוד.

 

ד"א מה הכוונה של הציטוט הנל שלך?

:).

יונתן

פורסם

כמה שטויות נאמרו בהתחלה!

אני לא אמרתי שהטולדו רכב אמין (אני רוצה לראות מצב של מכוניות אחרות שעושות 35K ק"מ בשנה) אבל הרכב מצויין וגם כל מה שקרה לא היה קריטי ולא עלה גרוש לתקן!

אם אמינות היא הנושא המדובר אז מה עם אלפא? מה עם דייהו או יונדאי שבאות לארץ עם בעיות ABS? מה עם רכבי מנהלים יפנים שגומרים גיר תוך 12K ק"מ כמו שנאמר בשרשור מקודם.

 

הבעיות שציינתי קורות והכי טובות שהן קורות במסגרת האחריות.

פורסם

ומה עם הזמן המבוזבז במוסך, דלק להגיע למוסך, התרוצצות, עצבים וכו' ?

 

זה שהכל מטופל במסגרת האחריות עדיין לא מצדיק תקלות תכופות...

ואחרי שהאחריות נגמרת - מה אז ?

Veni Vidi Vici

פורסם

אז זהו שאין תקלות תכופות. הכל תקלות נפוצות שיש בהרבה רכבים.

הרכב טופל במוסך קרוב למקום העבודה וע"י אנשים מוכרים ככה שלא היו עצבים מעורבים (כמובן שעדיף בלי). כל תקלה גם אם היא הפשוטה ביותר מצריכה התרוצצות מיותרת ועצבים.

אחרי שהאחריות נגמרת שומרים ומטפלים בזמן. כל רכב גם אם הוא הכי אמין שיש היום בשוק הוא נזק לכיס אחרי גמר האחריות.

רכבים אמינים יש שיותר ויש שפחות בסופו של דבר זה התמורה ושביעות הרצון. אני בסך הכל שבע רצון מהתמונה הכוללת שהיא בעצם 60K ק"מ והמנוע רק בחיתולים, רכב עם תמורה גבוהה וחבילה מעולה.

 

גם בני חושב כמוני...

פורסם
אני ממש לא מבין ממה אתם כ"כ מרוצים.

אוטו חדש ומיליארד פאקים שלא אמורים לקנות.

כבר כתבתי לך שבע מאות מיליון תשע מאות אלפים ושלוש פעמים: תפסיק להגזים!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אצלי בקורולה אחרי 50000 ק"מ - כניסה אחת לא מתוכננת למוסך עקב רשלנות של המוסך בכיוון בלם היד...וזהו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

"צביט", ברור שהקורולה וגם האלמרה וגם המזדה 121 שלנו אמינות יותר..אבל לא מדובר כאן בשחור ולבן ומדובר כאן על הקורדובה כקורדובה ללא השוואות. ולמי ששאל על העפיצות והבוקה, סתם שלחתי עקיצה ארוכה לכתבי רכב "אניני רכב" שחושבים שמי שאוהב בגאז' הוא "ישראלי" לא אנין....

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
אני אגב דיברתי בפליאה (זתומרת, איך עדיין לי לא נשבר\נשפך\קרה משהו) :D

 

נ.ב העיקר אתם יודעים להגיד "אה.. רכב צרפתי!" :) לפחות להן לוקח איזה כמה שנים עד שהדשבורד מתפרק ומתחיל לקרקש :D

ZX בת 10 ועדיין אין קרקושים :shock: .

 

לדעתי אנשים פה קצת הגזימו. נכון שפלסטיקים לא אמורים להתפרק ברכב חדש יחסית,אותו הדבר נכון גם לגבי כל מיני בעיות קטנות ומעצבנות שלא אמורות להיות, אבל פעם בחצי שנה להגיע למוסך לא נראה לי מוגזם (אולי כי אני כבר רגיל לפחות וזה נראה לי נורמלי :wink: ).

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

קורדובה 98SX יד שניה...מטופלת באהבה..בעיות מינוריות. נכון..פלסטיקים לא מחזיקים כבר כל כך טוב...אבל!לרדת לחניון בעבודה ולראות את הבחור לידך מרים את השלט ומנסה לראות איזה לנטיס "תהבהב"שווה הכול.טיפולים בזמן,חלפים איכותיים,והכול שווה.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

כל עוד אתם מרוצים,זה העיקר.

 

 

אני עדיין בדעה שאם לרכב שלי היו כל כך הרבה בעיות (ולצורך העניין,יותר מבעייה אחת בשנה הראשונה נחשב אצלי ל"הרבה בעיות"),הייתי הולך וזורק להם את המפתחות (ראבק,אלה רכבים של מעל 110K שקלים,במקרה הטוב!),למה להתפשר על האמינות ???

 

ושוב,זה שמדובר ברכבים עם אופי,ויותר מיוחדים,מסכים אתכם,גם לי יש חיבה לסיאט,אבל עדיין זה לא תירוץ ולא הצדקה.

 

לי יש פז'ו 106XSI (שתחייה.....),הרכב כבר 10 שנים על הכביש,מתוכם כמעט שנה ברשותי,עם 0 תקלות (טפו טפו טפו) ו-27,000 ק"מ של כיף טהור,ומי שמכיר את הרכב יודע כמה הוא מהנה לנהיגה.

 

ועדיין כל מי שאין לו פז'ו יגיד עליו שהוא חרא\לא אמין ובלה בלה בלה.

 

אבל אתם יש לכם רכבים של שנה על הכביש,ממוצע של איזה 3 תקלות בשנה,ואתם כאילו סבבה עם זה ("ידענו שהאמינות לא יפנית").

 

מקובל עלי שהאמינות של סיאט אינה אמינות יפנית,אבל עדיין לא הייתי מעיז לצפות לתקלות בתקופת האחריות (הייתי מעדיף לשלם בעצמי על תיקון הליקויים,רק שלא יהיו לי תקלות בתקופת האחריות,כי זה סתם היה מבאס אותי שהרכב עם 10K ק"מ וכבר מצריך החלפות חלקים).

 

אבל זה אני.....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

שיעשע אותי עניין הבגז'... טוב, עם 530 ליטר (ראו מימין) יש על מה לדבר.

 

יש נקודה שאולי כדאי להעלות, אם כבר מדברים על כל מיני תקלות קטנות -

מה עם תקלות שנפתרות לאחר מספר שנים? אצלי למשל הייתה בעיה כרונית של חלונות חשמל קדמיים

אשר מתו להם כל ב-9 חודשים, לאורך כל 3 השנים הראשונות, ולאחר מכן נאדה, כלום,

7 שנים בלי החלפה של אף חלון. כנ"ל עם המראות - התקלקלו בשנתיים הראשונות, ומאז כלום.

יש לכך הסבר משכנע?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יכול להיות שהטיפול בתקלות הראשונות היה שונה מהטיפול האחרון ? אולי הטיפולים הראשונים לא היו מקצועים כמו הטיפול האחרון ? אולי לא הוחלפו מיכלולים כראוי או שהמכלולים שהוחלפו בטיפולים המאוחרים היו טובים יותר. קשה לדעת, אולי זה סתם מזל ואולי פשוט נמאס להן להתקלקל :)

SAY MY NAME | www.alonadler.com


×
×
  • תוכן חדש...