Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

135,000 קילומטראז'

שנת 92

מנוע 1000 סמ"ק

ללא מכות או תאונות.

עוד חודשיים נגמר הטסט

יש בה אימובילייזר ועוד איזה שטות קטנה אני לא זוכר מה.

 

אבל מצאנו בה בעיות שדורשות תיקון במנוע,הלך לה הראש מנוע,הקלאץ' התושבת של המנוע ועוד כל מיני דברים קטנים...קיצר סגרנו עם מכונאי על 1300 שקל תיקונים.

 

ולמוכרת שילמנו 7 אלף שקל.

 

הבאנו את המורה שלימד אותי נהיגה,הוא בעצמו בדק את הרכב ומצא את כל הפאקים האלה,הוא אמר שבמחיר כזה אני לא יימצא משהו יותר טוב ושזאת עיסקה מוצלחת...

 

זה היה משתלם לי?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם כבר קנית אז חבל לך על השאלה.

 

תאמין שזה היה העסקה הכי שווה שיכלת למצוא בחיים. חבל להתעסק ב"אם".

תתחדש

:agrue:
פורסם

א. כן יצא לך ממש בטוב! באמת שאתה יכול לישון עם חיוך על הפנים..

ב. לא חבל על השאלה הזאת? יש די הרבה קנאים שבכונה ינסו להעציב אותך..

 

 

ג. תתחדש!!!

 

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

העסקה נשמעת מוצלחת אבל היא כאין וכאפס לעומת המכונאי שלך.. אם הוא מפרק ראש מנוע,סעפות,שולח להשחזה,מרכיב חזרה,שם אטם חדש,שוטף מערכת קירור ומחליף נוזל קירור שמן ופילטר שמן,מפרק גיר,מחליף דיסקת קלאץ,טס לחץ ומיסב לחץ וממלא חזרה שמן גיר,מרכיב את הגיר ומחליף גם תושבת מנוע ואח"כ עושה עוד כל מיני דברים "קטנים" הכל ב 1300 ש"ח, חביבי תפסת את אלוהים בביצים או ש"מכונאי" שרלטן מוכר לך לוקשים בסיטונות ויעשה עשירית מהעבודה וגם את זה,לא כמו שצריך.

 

סתם בשביל הידע תשאל כמה עולה סט מלא לקלאץ',סט סטמים לראש,תושבת למנוע,גלון שמן מנוע,פילטר שמן ועבודה חיצונית של השחזת ראש (שכוללת פירוק גל זיזים,שסתומים,הרכבה וכיוון).

 

וכמו שמישהו אמר תעזוב את המסביב..

(ונכון שבהזדמנות זו רצוי וצריך להחליף טיימינג,מחזירי שמן בגיר ומחזיר אחורי במנוע,הציריות מוצאות ממילא ויש לבודקן והרשימה ארוכה).

 

אין בכוונתי ליאש,העסקה באמת טובה אך אם אתה מצפה ליישור קו מלא וקבלת רכב פיקס ב 1300 ש"ח בדוק היטב מה באמת עושים לך ומה אתה מקבל ברכב.

 

בהצלחה

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
העסקה נשמעת מוצלחת אבל היא כאין וכאפס לעומת המכונאי שלך.. אם הוא מפרק ראש מנוע,סעפות,שולח להשחזה,מרכיב חזרה,שם אטם חדש,שוטף מערכת קירור ומחליף נוזל קירור שמן ופילטר שמן,מפרק גיר,מחליף דיסקת קלאץ,טס לחץ ומיסב לחץ וממלא חזרה שמן גיר,מרכיב את הגיר ומחליף גם תושבת מנוע ואח"כ עושה עוד כל מיני דברים "קטנים" הכל ב 1300 ש"ח, חביבי תפסת את אלוהים בביצים או ש"מכונאי" שרלטן מוכר לך לוקשים בסיטונות ויעשה עשירית מהעבודה וגם את זה,לא כמו שצריך.

 

סתם בשביל הידע תשאל כמה עולה סט מלא לקלאץ',סט סטמים לראש,תושבת למנוע,גלון שמן מנוע,פילטר שמן ועבודה חיצונית של השחזת ראש (שכוללת פירוק גל זיזים,שסתומים,הרכבה וכיוון).

 

וכמו שמישהו אמר תעזוב את המסביב..

(ונכון שבהזדמנות זו רצוי וצריך להחליף טיימינג,מחזירי שמן בגיר ומחזיר אחורי במנוע,הציריות מוצאות ממילא ויש לבודקן והרשימה ארוכה).

 

אין בכוונתי ליאש,העסקה באמת טובה אך אם אתה מצפה ליישור קו מלא וקבלת רכב פיקס ב 1300 ש"ח בדוק היטב מה באמת עושים לך ומה אתה מקבל ברכב.

 

בהצלחה

הוא לא מתקן את כל הקלאץ' הוא מתקן איזה חלק מסוים שעולה משהו כמו 180 שקל תיקון,הקלאץ' היה מאוד מאוד מאוד גס וקשה ללחיצה.

אמ...הוא אמר עוד 200 שקל על תושבת מנוע,הגענו ל1500

פורסם
הוא לא מתקן את כל הקלאץ' הוא מתקן איזה חלק מסוים שעולה משהו כמו 180 שקל תיקון,הקלאץ' היה מאוד מאוד מאוד גס וקשה ללחיצה.

אמ...הוא אמר עוד 200 שקל על תושבת מנוע,הגענו ל1500

משנה מאוד איזה חלק זה, אם צריך להגיד לקלאץ' צריך לפרק גיר ורק הפירוק וההרכבה של הגיר תעלה תעלה מעל 180 שקל

פורסם

אם באמת התיקונים הם 1300 ש"ח אז שחקת אותה -

אולי כדאי לך ללכת לשמוע חות דעת ממכונאי נוסף.. בטוח לא יזיק!

 

הגאסטי אחלה אוטו .(בתור רכב ראשון כמו שזה נשמע..) מנוע 1000-יותר לתוך העיר... מחוץ לעיר לא מומלץ למשוך טורים יותר מידי.. אח"כ הולכים ראשי מנוע - בקיצור סע על 90-100 ותזרום עם האוטו.....

 

תשמור על האוטו ותהנה...


×
×
  • תוכן חדש...