Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש קומפוננט עד 1000 ש"ח (גמיש עד 300 לא חייב) יעבוד על BOLT 4X50\55 לא זוכר בדיוק...

שיהיה כמה שיותר איכותי ומדוייק עם טוויטר רך ונעים וכמה שפחות צעקני! תודה לעונים מראש..

GUNS DONT KILL PEOPLE

PEOPLE KILL PEOPLE

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למורל יש טוויטרים רכים וחמודים .

 

הדוטק יעשה יופי של עבודה .

פורסם

הJL נראה לי מעפאן-אין לו קרוס אפילו, ואני חושב שהדוטק לא ינגן אצלך כמו שצריך עם הגברה של 50

 

RMS.

 

הייתי מציע לך ללכת על הLIGHTNING AUDIO BOLT או STRIKE.

 

הם לא יקרים בכלל היה לי את הBOLT והוא אחלה סט ועולה משו כמו 650 שקל.

 

הוא 75RMS והמגבר שלך גם של לייטנינג וישב לך בול על הסט הזה

פורסם
הJL נראה לי מעפאן-אין לו קרוס אפילו, ואני חושב שהדוטק לא ינגן אצלך כמו שצריך עם הגברה של 50

RMS.

 

הייתי מציע לך ללכת על הLIGHTNING AUDIO BOLT או STRIKE.

 

הם לא יקרים בכלל היה לי את הBOLT והוא אחלה סט ועולה משו כמו 650 שקל.

 

הוא 75RMS והמגבר שלך גם של לייטנינג וישב לך בול על הסט הזה

אז אני מניח שלא שמעת אף פעם את הדוטק עם מגבר כזה...

הדוטק יכול להשמע טוב מאוד עם ההגברה הזו.

פורסם

לתת לסט של 140 RMS

 

50 RMS וזה גם לא בדוק, זה ממש לא הגברה טובה.

 

אני נותן לELATE שלי בסביבות ה100RMS ממגבר של קיקר ואני מרגיש שאני עושה אוול עם הסט.

 

הוא פשוט יכול לתת עוד המון.

 

מה גם שאפשר להרוס רמקול עם הגברה לא מתאימה לסט.

פורסם

להרוס סט אפשר עם הגברה גם נמוכה יותר וגם חזקה יותר . ואין ספק שהספק גבוה יותר לדוטק עדיף .

אבל גם אין לי ספק שעדיף לתת את ההספק הזה לדוטק מאשר את ההספק הזה לרמקול אחר.

לגבי האלייט , זה משהו אחר , הוא גם פחות נציל .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

כרגע יש לי את הבולט ואני רוצה לחדש אותם ואני לא מתכוון לקנות דוטק כי אני לא אוהב אותם...

דרל אגב הציעו לי פה ללכת על ריינבו מה אתם אומרים עליהם?

ותתנו הצעות נוספות בבקשה

GUNS DONT KILL PEOPLE

PEOPLE KILL PEOPLE

פורסם
כרגע יש לי את הבולט ואני רוצה לחדש אותם ואני לא מתכוון לקנות דוטק כי אני לא אוהב אותם...

דרל אגב הציעו לי פה ללכת על ריינבו מה אתם אומרים עליהם?

ותתנו הצעות נוספות בבקשה

אתה מעדיף את הסאונד של הלייטנינג אודיו על הדוטק?

שמעת אותם בכלל?

 

כן יופי, RAINBOW ב1K ש"ח... אם יש כזה יאללה אני קונה...

מה שאמרו לך פה על הריינבו זה כמו להמליץ למי שיש תקציב של 20 אלף ורוצה לנסוע מהר

לקנות מרצדס חדשה, כי רק מרצדס נוסעות מהר...

Race Smart

פורסם

יש גם סטים זולים של ריינבואו , אם הוא החליט שהוא לא אוהב את הדוטק שווה לבדוק אותם .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

ייתכן ועשיתי טעות שבחרתי את הליטנינג על פני הדוטק אבל אין מה לעשות..

כרגע אני מעוניין להחליף אותם כי אני רוצה לעלות לאיכות קצת יותר טובה..

אז באמת תעזרו לי ואל תגידו לי למה עשית ככה ולמה לא ככה אני מבקש רמקולים מדוייקים טובים שמוציאים סאונד נעים ורך אבל שאני אתן להם ווליום הם ידעו איך לתת..

שוב תודה מראש

GUNS DONT KILL PEOPLE

PEOPLE KILL PEOPLE

פורסם

אתה מוזמן לשמוע את הסט שלי מאק אודיו פרוטקטור סט לא יקר ולפי דעתי אחלה תמורה למחיר די רך טוייטר מעולה מפורט מאוד עם כיוונים מקצועיים לדעתי אפשר להוציא המון מהסט הזה המיד באס שלו טיפה טיפה מזייף באמת שלא באופן קריטי למדי לי זה די מפריע אז אני מחליף אותו...

לפי דעתי אם היה לי איטום באוטו ולא כל האוטו מקרקש באופן מטורף תגובת המיד באס שלי הייתה מגיעה לאופן שאני מצפה ממנו ויכול מאוד להיות שאני אשקול את זה...

בגדול אני מאוד מרוצה מהסט לא רע בהחלט...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25


×
×
  • תוכן חדש...