Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום



ברשותי יונדאי קופה שעבר טיפול 120 ולאחר הטיפול אני מרגיש כאילו אין לו כח כמו פעם

האם זה הגיוני? ממה זה יכול לנבוע?

 

 

יוני

פורסם

לא הוחלפה רצועת תזמון, אבל הינה מה שכן הוחלף:



 

פלג הצתה אקסנט/לנטרה RD

שיבה לפקק קרטר

נוזל קירור למצנן

חגורה למנוע RD/למזגן אקסנט

פקק ריקון למצנן (ת''ה ידני)

פקק ריקון למצנן (ת''ה אוט')

מסנן שמן מנוע יונדאי בנזין

שמן מנוע טורבו XL

מסנן דלק RD

שמן ת''ה ידנית 75W90 (ליטר)

חגורה להגה כח לנטרה 1.6+1.8

נוזל בלמים/מצמד

חגורה "V" למזגן AF+RD

 

חלפים עלו:860

עבודה עלתה:541

 

סה'כ לתשלום 1487

 

ניתן לציין שכל זה בוצע במוסך מורשה של יונדאי וכלל כל הטיפולים.

 

 

יוני

פורסם

בדוק את כל החיבורים לפלגים יכול להיות שהם לא מהודקים עד הסוף ולכן הניצוץ לא מתבצע כמו שצריך ושריפת הדלק לא טובה

פורסם

מחיר יפה שילמת לקראת השנה החדשה.

בחישוב מהיר שילמת יותר מכפול במוסך נורמאלי, לא חבל !!!

גש שוב למוסך וטען את טענותיך, בקש כיוון מנוע ע"י מחשב .

פורסם
מחיר יפה שילמת לקראת השנה החדשה.

בחישוב מהיר שילמת יותר מכפול במוסך נורמאלי, לא חבל !!!

גש שוב למוסך וטען את טענותיך, בקש כיוון מנוע ע"י מחשב .

קישקוש אחד גדול.

 

בשביל טיפול גדול (מצתים, שמנים, מסננים) + החלפת רצועות מנוע + החלפ נוזל בלמים + החלפת שמן גיר - המחיר הוא בסדר גמור ! .

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

היי איציק.

 

טיפול 10 ליונדאי + 2 רצועות, מים לרדיאטור וכמה פקקים מסכנים , לא עולה 1500 שקל, מצטער מאוד.

במיוחד אהבתי את ה"שיבה לפקק קרטר", חבל שלא הדגישו את זה בטוש זוהר.

אופייני למוסך מורשה.

פורסם
היי איציק.

 

טיפול 10 ליונדאי + 2 רצועות, מים לרדיאטור וכמה פקקים מסכנים , לא עולה 1500 שקל, מצטער מאוד.

במיוחד אהבתי את ה"שיבה לפקק קרטר", חבל שלא הדגישו את זה בטוש זוהר.

אופייני למוסך מורשה.

כן ?

 

אתה מבין, אנשים כמוך לוקחים דוגמא על טיפול 10,000 ק"מ שניתן לעשות במוסך בו מחליפים מצתים (פשוטים), מסנן אויר, מסנן שמן, שמן מנוע ואולי גם מסנן דלק - ב 400 שח לערך.

ברגע שמתחילים לבוא הדברים היותר רציניים, פתאום אתה חושב שזה זול... אבל ברגע שאתה מחליף כמה דברים זולים ביחד, החשבון נהיה יקר יותר.

 

כמה עולה שמן 75W90 אתה יודע ? (זה חצי סינטטי)

את הכמות של השמן גיר ביונדאי קופה אתה יודע ?

כמה עולה עבודה על החלפת נוזל בלמים ?

עבודה על החלפת שמן גיר ?

ועבודה על החלפת נוזל קירור + הנוזל קירור עצמו ?

 

אתה מכיר בכלל את הרכב ?

אתה יודע אם קל לעבוד עליו או לא ? (אתה יודע, להחליף פלאגים ברנו קליאו ספורט למשל זה לא כמו להחליף פלאגים בפיאט אונו)

אתה יודע כמה שעות הרכב בילה במוסך ?

מה לגבי רצועות ? אתה יודע אם קל או קשה להחליף את הרצועות ? אתה יודע מה מחיר הרצועות ? (יש רצועות שהמחיר שלהן מגיע ל 100-150 שח, ליחידה !)

 

ומה בנוגע למוסך, הוא לא צריך להרוויח ?

 

בקיצור, אתה שולף שטויות מהשרוול בלי להרגיש בכלל, תתחיל לחשוב לפני שאתה מגיב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לדעתי המחיר על העבודה סביר, המחיר של החלפים יקר, גם אם כל 3 הרצועות עולות 100 ש"ח כל אחת.

אם כי תלוי כמה שמן גיר הכניסו.

שימו לב, מסנן אויר לא הוחלף.

לגביי השמן גיר- כתוב ליטר בסוגריים, לכן לא ברור אם רק הוסיפו ליטר שהיה חסר, או החליפו את כל השמן ,קשה לי להאמין שנכנס רק ליטר אחד של שמן גיר ביונדאי קופה.

בקיצור צריך לרשום את המחיר של כל אחד מהחלפים.

 

לגביי הבעיה של פותח השרשור- יכול להיות שיש בעיה עם הפלאגים, לא סגרו כהלכה, תיגש חזרה למוסך.

פורסם
כן ?

 

אתה מבין, אנשים כמוך לוקחים דוגמא על טיפול 10,000 ק"מ שניתן לעשות במוסך בו מחליפים מצתים (פשוטים), מסנן אויר, מסנן שמן, שמן מנוע ואולי גם מסנן דלק - ב 400 שח לערך.

ברגע שמתחילים לבוא הדברים היותר רציניים, פתאום אתה חושב שזה זול... אבל ברגע שאתה מחליף כמה דברים זולים ביחד, החשבון נהיה יקר יותר.

 

כמה עולה שמן 75W90 אתה יודע ? (זה חצי סינטטי)

את הכמות של השמן גיר ביונדאי קופה אתה יודע ?

כמה עולה עבודה על החלפת נוזל בלמים ?

עבודה על החלפת שמן גיר ?

ועבודה על החלפת נוזל קירור + הנוזל קירור עצמו ?

 

אתה מכיר בכלל את הרכב ?

אתה יודע אם קל לעבוד עליו או לא ? (אתה יודע, להחליף פלאגים ברנו קליאו ספורט למשל זה לא כמו להחליף פלאגים בפיאט אונו)

אתה יודע כמה שעות הרכב בילה במוסך ?

מה לגבי רצועות ? אתה יודע אם קל או קשה להחליף את הרצועות ? אתה יודע מה מחיר הרצועות ? (יש רצועות שהמחיר שלהן מגיע ל 100-150 שח, ליחידה !)

 

ומה בנוגע למוסך, הוא לא צריך להרוויח ?

 

בקיצור, אתה שולף שטויות מהשרוול בלי להרגיש בכלל, תתחיל לחשוב לפני שאתה מגיב.

 

איציק

 

 

שלום וגמר חתימה טובה.

 

כול מה שאני יכול להגיד ניגמר כך.

 

 

"אוי כמה שאתה צודק"

אני לא מבין את כול החוכמולוגים שיורים מחירים מהמותן.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
מחיר יפה שילמת לקראת השנה החדשה.

בחישוב מהיר שילמת יותר מכפול במוסך נורמאלי, לא חבל !!!

גש שוב למוסך וטען את טענותיך, בקש כיוון מנוע ע"י מחשב .

המחיר סביר בהחלט בהתחשב בכמות וסוג החלפים והיקף העבודה

 

...אבל תמיד אפשר למצוא זול יותר...

 

מי שזה נראה לו יקר מדי,יכול ללכת לעשות טיפול איפה שעושים את זה...:-)

un IM000580.JPG

×
×
  • תוכן חדש...