Jump to content

JohnyB

  • הודעות

    105
  • כאן מאז:

הנקודות של JohnyB

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. אף אחד ?
  2. יש ברשותי מנוע של סוזקי 1300 דגם g13 המנוע הוא עם הזרקה חד נקודתית EFI בלוק אלומיניום (S-4) ויחס דחיסה 9.50:1 השאלה שלי היא איזה שינויים אני צריך לעשות למנוע בשביל להתקין טורבו במיוחד בנוגע ל מערכת הזרקה, האם היחס דחיסה תקין , ואם הבלוק אלומיניום יעמוד בזה ד"א מתכוון לגדוש 0.5 עם טורבו קטן.. מאוד תודה מראש
  3. בס''ד כמו שיאשה אמר, על מנת להגיע להספקים כאלה אתה צריך להתחיל בחלקים הפנימיים של המנוע(בוכנות טלטלים ברגים מחוזקים אטם ראש וגו). אם תרצה אמינות מקסמלית, חובה לעבוד עם מחשב ניהול. בעניין הסעפות והצנרות אני חושב שניתן לבדוק את האופציה לדבר עם גיא סרדין או עם אומנים אחרים שיבנו לך משהו בארץ. אני לא יודע אם ועד כמה זה משתלם להביא סעפת טורבו מחו''ל, שווה לבדוק. כמו כן קח בחשבון לשפר את מערכת הבלימה ברכב!(כוחות האלה גם אחיזה לא פחות חשוב) אישית אני חושב שזה מיותר לשפר רכב כזה לכוחות האלה מהסיבה שאתה לא תצליך להוריד את הכח לכביש . בברכה יונתן
  4. תודה רבה. רפי אם תוכל לתת לי מקום ספציפי בו אני יכול לנקות וגם לרכוש את הדברים שאני צריך במחירים טובים, אני אודה לך מאד. תודה רבה יונתן
  5. שלום, ביצעתי חיפוש אך לא מצאתי מענה לחנות שמספקת דבר כזה. יש לי מזרקים מסוג WEBER IW204 , 265CCׂ (מזרקי GTI6) אני מעוניין לבצע ניקוי ולהחליף O רינגים ופילטרים. אנא המליצו לי על מקום לניקוי מקצועי וקנית טס שיפוץ. תודה מראש יונתן
  6. אני מתכן להריץ את הכבל הזה בתור פלוס מקדמת הרכב לבגאג' על מנת למקם את המצבר בבגאג'. האם הכבל הזה יעשה את העבודה בתור פלוס? הסיבה אינה משנה אך הכרחית. תודה שוב יונתן
  7. ערב טוב לכולם, איך הכבל הזה בשביל להעביר את המצבר לבגאג'? http://cgi.ebay.com/MONSTER-CABLE-18-FEET-1-0-GAUGE-CAR-AMP-POWER-WIRE_W0QQitemZ350232852415QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item518b8137bf&_trksid=p3286.c0.m14 תודה רבה יונתן
  8. ערב טוב, יש בידי קומפוננט של מורל בגודל 6.5" אני מעוניין להרכיב אותם ב205. איך אני מרכיב אותם בצורה הכי יעילה והכי פחות מסובכת? האם מישהו ביצע בניה? או יכול לתת לי תמונות לרעיון אני אשמח. להחליף קומפוננט או את גודל הרמקול לא בא בחשבון מהסיבה שאני מאוד מרוצה מהם. תודה מראש יונתן
  9. קפיצי אייבך פרו קיט ל205 30מ''מ הנמכה - 300 ש''ח sump baffle חדש, לא הורכב. למנועי MI16 , 205\309GTI - מונע נפילות לחץ שמן- 400 ש''ח קישור למוצר הספציפי: http://www.constella.co.uk/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=15&Itemid=28 סעפת פליטה של סופרספרינט 205GTI 1.6\1.9 סעפת מעולה- 1000 ש''ח גמיש קויק שיפט של גריפיט חסרים בסכ''ה שני ברגים עם אום שאפשר להביא מכל חנות ברגים- 100 ש''ח - הורכב ליום ופורק. בהזדמנות מכירה גיר BE3\6 (גיר של GTI6) מיבוא עם 67K מייל 1500 ש''ח. יונתן - 0523735326
  10. האגזוז מחברת ANSA האיטלקית. אגזוז שקט ביחס לדוד פתוח ונותן סאונד מדהים. 450 ש''ח סעפת פליטה מבית SUPERSPRINT. סעפת מקצועית ל205 מנועי GTI 1.9 /1.6 8V . שני החלקים במצב מעולה. יונתן: 0523735326
  11. נראה מעולה!! מתי הוא נכנס פול בוסט? יוני
  12. ליתר ביטחון: http://www.psi.co.il/pic/tec/EngineCodes.htm
  13. אורן כל הכבוד על ההשקעה ובמיוחד על העבודה העצמאית. הרמת פרויקט של מקצוען בתנאי עבודה לא מקצועיים . תבוא לעזור לי! יוני
  14. לילה טוב. אנא החליפו את שם המשתמש שלי ל: "JohnyB" . תודה מראש, יוני
  15. מאד יפה הפרויקט!! בהצלחה יוני
×
×
  • תוכן חדש...