Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה מגזין רכב עדיף? הגה/אוטו/רכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי רכב במגמת שיפור, מאז שבן אדם אחד בלבד הפסיק לכתוב את כל הכתבות, והעביר את השרביט לעוד כמה (כגון און יעקובסון)

 

בכל מקרה , אני מעדיף לקרוא במגזינים מחו"ל , ובנוסף מעדיף לעשות את המבחן דרכים בעצמי (לרכבים מן השורה, לא רכבי על) על מנת לא לבוא עם דיעות קדומות.

סתם לדוגמא, לדעתי בקטגוריית ציי הרכב, הקורולה מובילה בצורה מוחצת על מזדה 3 וחברותיה , מנסיון על צי הרכב של החברה בה אני עובד.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבל רק שאין אתר רכב רציני ברשת,שהיה מייתר לחלוטין את כל המגזינים הכתובים.

באתר היחידי הרציני,נט-קאר,אין מספיק אקשן,וחסרים מיבחנים השוואתיים.

אין מה לעשות,העולם התקדם,וחלק גדול מהמדייה נמצא ברשת.

היתרון היחיד באמת של מגזיני הכרומו הוא שניתן לצאת איתם למילואים...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

היתרון היחיד באמת של מגזיני הכרומו הוא שניתן לצאת איתם למילואים...

או לשירותים.. :smile:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

לי יש מנוי על אוטו, וכשמזדמן אז אני מקבל את CAR מאנגליה..

אוטו לדעתי הוא ליגה מעל כל שאר המגזינים בארץ, וCAR הוא כבר בTOP העולמי - אז אין מה להשוות בכלל :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מבין עיתוני הרכב בארץ גם אני מעדיף את אוטו ואני מנוי אליו כבר הרבה שנים.

עיתון טוב ומקיף וברמה אחת מעל שאר ירחוני הרכב בארץ.

פורסם
מעניין שאתה אומר את זה ליד לינק שבו מתנצל אותו אדם ומודה שאמר דברי שקר מסוימים בנוגע למגזין אוטו. ומעניין עוד יותר האם אנשי הפורום יאמינו לי אם אגיד, נניח, שאתה שקרן, למרות שהפסדתי מולך בבית המשפט וחויבתי להתנצל.

וכן, אני עובד כעת במגזין אוטו, ואם אתה הבנת מדבריו של מישהו שהמגזין בו אני עובד מפרסם דברים שקריים, אז חבל לי מאוד. במיוחד עקב העובדה שהוא לא טען שום דבר על מגזין אוטו כיום, פשוט מכיוון שלא קרא את המגזין בעשר השנים האחרונות, כפי שהודה בעצמו.

 

בנוגע לאיזה מגזין טוב יותר - קטונתי מלהגיד, הכי טוב לגשת לדוכנים ולראות בעצמכם. לא?

 

רוני

היי!

 

רוני, אני מצטער אם הבנת אותי לא נכון, אני לא אומר שמגזין "אוטו" הוא מגזין שיקרי, כנראה שלא הבנת את ההודעה הראשונה שלי:

 

"אוטו" לדעתי הכי טוב, מעניין לקרוא , כיף לראות וכו',.. למרות שלאור מה שקראתי בזמן האחרון, אני כבר לא יודע אם הוא באמת אמיתי, ואפשר להאמין לכתבות שם..

 

-לאון חבקין-

אמרתי שאני לא יודע אם אפשר להאמין לזה, ורשמתי שבכל מקרה, מגזין זה הוא המגזין הכי טוב ומעניין שיש כיום בארצנו הקטנה!

אני אישית אוהב את העיתון ונהנה ממנו תמיד!

 

אז לסיכום:

רוני אני חושב שלא הבנת אותי, ממש לא ניסיתי להגיד שזהו מגזין שיקרי, אמרתי שאני לא יודע אם הוא כזה.. ובכל מקרה אמרתי שהוא מעניין וכיפי..

 

ואם פגעתי במישהו שלא הבין נכונה את דברי, אני מתנצל!

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
או לשירותים.. :smile:
או לשניהם ביחד :-D

 

ולגבי CAR, יש לי כמה מגזינים. רק התמונות שם פשוט מהממות, בלי להתחיל לדבר בכלל על רמת הכתיבה והכתבות המעולות.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אז ככה

 

יש לי מנוי גם להגה וגם לאוטו ולפעמים יש מקרים שבהם אני אשכרה חושב שקיבלתי את אותו עיתון

(כתבות זהות בשתיהם)

לא יודע מה עדיף האמת - אני נהנה לקרוא את כולם..

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

ואם פגעתי במישהו שלא הבין נכונה את דברי, אני מתנצל!

נהיה ממש באופנה התנצלויות היום הא?! :wink:

:lol:

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

אני מנוי על אוטו כבר 11+ שנים...

 

העיתון עבר עליות ומורדות במהלך השנים וכרגע, לדעתי, מאז שניצן רז תפס פיקוד על מה שהולך שם, העסק מתקדם לכיוון מאוד חיובי!

השיא לדעתי היה ב97'- אח... אברהם פורת, הלל פוסק, אלי שאולי, איזה כתבים, איזה כתבות!!! כל מילה מיותרת...

סך הכל, העיתון היחיד בארץ שמנסה לפחות לפנות לחובבי הרכב בישראל.

לצערי, גם אותי הטרידו שמועות, די מבוססות אגב (לא אוכל לחשוף את מקורותי), ששמעתי לגבי השפעתם של גורמים מפרסמים על כתבות בעיתון זה... אציין רק, שגם קראתי דברים בסגנון זה אצל כתב הרכב הוותיק אדוארד אטלר (עורך טורבו לשעבר) ובאתר של אהרנוביץ'.

אבל שוב מההיצע הקיים: לעניות דעתי, אין כמו אוטו!

יהודה פ.

פורסם

שדני לא יתבע גם אותך, לאון. :)

xenon - הוא לא קורא למגזין "פרסומון" בגלל כמות הפרסומות בו...

ולפותח השירשור - שאל את העיתונים מחבר ובדוק מי הכי מתאים לך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אני מנוי למגזין רכב כי ההורים שלי מקבלים אותו בהנחה מהסתדרות המורים

ואני יכול לספר שגם פה מדובר במגזין מעניין מאוד, עם סיקורים די טובים שנותן פייט טוב לאוטו

 

לגבי "רכב" שהוא עלה 10 שקלים אז הרשיתי לעצמי לקנות אותו, זה היה עוד שהייתי יותר צעיר אז ואני וחבר שלי שמנו כל אחד 5 שקלים, היום עם העליה הוא ממש לא שווה את המחיר

 

אני ממליץ לך קנה את שני המגזינים ותראה מה יותר טוב בשבילך וככה תחליט

 

אל תשכח שמה שטוב לאחרים לא בהכרח יהיה טוב לך

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...