Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה מגזין רכב עדיף? הגה/אוטו/רכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רוני (SRONIS), אתה סתם כתב חרא..

 

 

סתם סתם, בוא אני אפרגן לך קצת. מאז שנכנסת למערכת "אוטו", אני נהנה יותר לקרוא את המגאזין. אני מנוי גם של "אוטו" וגם של "הגה", ואני חייב לציין, ש"אוטו" הרבה יותר טוב. "הגה" הוא יותר שטחי כזה, לא מקצועי וסתם רדוד.

 

זו הדיעה שלי.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

באופרת הסבון, פרמצ'נקו מול אהרונוביץ (איזה שמות משפחה מסובכים:-) ) ברור שאף צד לא אוביקטיבי,

יש הרבה כעס, צהוב ושנאה מכדי שצד אחד יוכל לטעון לאוביקטיביות. לכן לא צריך להתיחס לכול הרפש שעולה פעם בחצי שנה בין שני הצדדים (האמת שהוא גם די משעמם).

 

לגבי טיב הירחונים, כמי שקורא מגזין מחו"ל (EVO,AUTOCAR ולעיתים נדירות CAR). אני יכול להגיד שהירחון היחיד שמגיע לרמה שלא מביישת זה ירחון "אוטו" חד וחלק. מבחני הדרכים הם הרצינים ביותר בעל יכולת לזהות באמת ובתמים את הייתרונות של הרכבים. החדשות והספורט המוטורי מסוקרים בצורה מיקצועית והכתבים עדיפים עליהם בבדרך הכתיבה הציורית יותר (רק לקרוא את טל שביט מבחניתי זה מספיק).

 

ירחון "הגה" הוא ירחון די חובבני, המסקנות שלו בדרך כלל מנוגדות לכל היגיון מקובל ונוגדות לרוב הכתבים בעולם. מבחני דרכים קצרים ולא ממצים (בכתבות שלהם, רוב הכתבה היא רק הצגת המכוניות-משמע במצב עמידה, כאשר ההיתיחסות לחלק הדינאמי קצר ולא מובנת).

מבחני דרכים מוזרים (מישהו אמר קנגו-פוקוס) חוברים לירחון לא מיקצועי.

 

דווקא ירחון "רכב", עם סוללת הכותבים החדשה (און יעקובסון), יכול להוכיח את עצמו כירחון רציני וטוב.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

הסדר לא משנה ( קורא את כולם, ומנוי על שניים מהם )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לכל מי שאין בעיה לקרוא אנגלית עדיף לעשות מנוי על ירחון מחו"ל המחיר אותו מחיר ואף זול יותר הכתבות יותר טובות ומעניינות ולרוב אלו הן הכתבות שמגיעות לירחונים הישראלים לאחר כמה חודשים.

topgear,car&driver,fastcar

zx 1.8 coupe

פורסם

"האבטומוביל" כמובן...

 

וברצינות

את הדברים של אהרונוביץ ופרומצנקו יש לקחת, כמו כל דבר בחיים, בספקנות. הרי הם בעלי עניין. לכן, חבקין, אל תקנה את מה שאומרים לך אלא תתרשם בבקשה בעצמך.

לדעתי עיתון "אוטו" הוא הכי רציני מכולם וכמות הפרסומות מראה לי דווקא שהם לא חייבים להיות תלויים במפרסם אחד. לכן אם יש בו חלק הגון של "פרסומון" זה לדעתי יכול לתרום להגינות של העיתון. הפורמט של רוני אהרונוביץ והיסודות שהוא הניח בכלל בעיתונות הרכב מצדיקים את עצמם.

עיתון "רכב" היה לדעתי מעולה, כל עוד יעקב צלאל ערך אותו. הכתבות היו מתומצתות, בלי הגיגים פילוסופיים והכל היה מאד ממוקד. חבל שצלאל, שלדעתי הוא עיתונאי רכב מהשורה הראשונה, עזב את העיתון.

"הגה" הוא בין לבין. לא טוב ולא רע. מוסף השטח שלו הוא לדעתי הכי טוב בין כל המוספים.

 

ותמיד אזכיר ונזכור את חלוץ עיתונאי הרכב בארץ, יחיאל קימלמן שייסד, ערך ועמל על עיתון הרכב האמיתי הראשון בארץ, "ברכב", שיצא לאור משנות החמישים עד שנות השמונים.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

טאגב אתרי אינטרנט

 

לדעתי האתר הישראלי הכי טוב הוא "מוטוקאר" של מגזין "הגה".

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אני מעוניין לפרסם התנצלות לגבי הודעתי על עיתון "הגה".

 

הדברים נאמרו בהגזמה מכיוון שבמשך שנה וקצת אני מנוי למגזין "אוטו" ורק לפני חודשיים התחלתי לקרוא את מגזין "הגה" ועדיין לא התרגלתי לסגנון הכתיבה של הכתבים (ויש עוד סיבות שלא אמנה אותן).

 

שוב, אני מתנצל אם פגעתי בסגל המגזין "הגה".

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

לי יש הסטוריה מגוונת של המגזינים גם מארץ וגם מחו"ל. אני מנוי לאוטו, הגה ורכב + קונה את מכוניות.

ואני גם קונה פעם בחודשיים כמות של מגזינים מחו"ל כמו EVO, CAR, TOP GEAR בעולם הירחונים שם זה מאוד זול ביחס לסטימצקי !

"אוטו" - באמת מיקצועי ובעל מבחנים ממצים עם תוצאות ברורות.

"הגה" - כתבות שטחיות ולא מספיק ממצות. הוא פונה קהל רחב שלא חייב הבנה גדולה בתחום הרכב.

"רכב" - כתבות שטחיות שלא מספיק ממצות. מינוס גדול הוא שהרבה מהתמונות שלהם הן תמונות יצרן ואת זה כל אחד יכול להשיג באינטרנט... כלומר הם לא מתאמצים מספיק לבחון רכב גם ויזואלית בשביל הקורא.

"מכוניות" - היה העיתון היחיד שהביא כתבות של טופ גיר בעברית (כנראה בהסכמה מהם). אבל זה נפסק לפני כמה חודשים ומבחינתי הוא איבד כל היתרון שלו על "הגה" ו"רכב". כתבות טובות וממצות אבל העיתון יחסית ל"לאוטו" קצר (מעט עמודים) והוא גם נשאר כל הזמן עם אותם נושאים. לא מנסה לפתח נושאים ופינות חדשות בתחום הרכב.

 

המגזינים מחו"ל עדיין ברמה הרבה יותר גבוהה במיוחד EVO ו-CAR.

 

נ.ב.

אני מסכים עם בני בכך שאכן אתר "מוטוקאר" באינטרנט הוא אתר הרכב הכי טוב בארץ.

Veni Vidi Vici

פורסם

מוטוקאר באמת האתר עם התוכן הכי מעודכן והסידור של האתר מאוד מצא חן בעיניי אבל הפורום שם ברמה ירודה והשרת של האתר קורס כל 5 דקות.

פורסם
באופרת הסבון, פרמצ'נקו מול אהרונוביץ (איזה שמות משפחה מסובכים:-) ) ברור שאף צד לא אוביקטיבי,

יש הרבה כעס, צהוב ושנאה מכדי שצד אחד יוכל לטעון לאוביקטיביות. לכן לא צריך להתיחס לכול הרפש שעולה פעם בחצי שנה בין שני הצדדים (האמת שהוא גם די משעמם).

טעות נפוצה, ROEY. הרפש שעולה מפעם לפעם הוא תמיד, אבל תמיד, חד-כיווני, ונכתב במקום אחד. שלושה ניחושים איפה.

מיותר גם לציין שהמכפיש הסדרתי אינו מאפשר לגורמים אותם הוא מתקיף להגיב בדרך כלשהי - דבר שמשום-מה נעלם מעיניהם של כל אלו הסוגדים דרך-קבע ל"יושר" ול"אתיקה" העומדים נר לרגליו.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

טל שביט, התגובה הזו היא עוד פאזה בהיתממות הבלתי נגמרת .

אתה לא יכול להגיב ??

יש לך פורום שלם בתפוז אשר מקושר לאתר אוטו, אך משום מה לא ראיתי כל תגובה שלך או של המו"ל של אוטו, מלבד הודעה די מצחיקה על בקשת התנצלות של אהרונוביץ.

 

אהרונוביץ פירסם כתבה די ממצה על הקורה באוטו מלווה בתצהירים של פורת ז"ל, ושלומי מושקוביץ המסבירים בדיוק את הקרה בירחון, מדוע לא יצאה כל תגובה מסודרת בנושא אם הנ"ל הינו שקר מוחלט ??

 

והכתוב עליך ?? , אינך חש צורך להגיב ??

 

בעיני , ובעיני עוד רבים אשר ביטלו את המנוי לאוטו עקב מבחני דרכים תמוהים, ומסקנות והעדפות מוזרות של "בוחני " הרכב, הדברים הרשומים חיזקו תחושות בטן שהיושר העתונאי מעט התפוגג..

שלא לומר על רמת הכתיבה , ואיכות הבוחנים.

אם מדובר בהכפשה , יואילו נא אנשי אוטו לצאת בתגובה מסודרת, חוסר הרצון של מר פרמצנקו להגיב, ואמירותיו בנוגע לחשש להפללה עצמית מעידים שהאמת אינה רחוקה כל כך מהכתבה שלעניות דעתי מאירה עינים באתרו של אהרונוביץ.

פורסם

בקיצור בצורה כזו לא נגיע לתשובה!

 

עדיף לעשות סקר,עם תשובות מראש בלי שכל אחד יסביר למה כן ולמה לא!

 

קצר קולע ובלי וויכוחים,והכי חשוב מקבלים תוצאה בסוף,ותחשבו על זה !!

Picture 1618.jpg

פורסם
טל שביט, התגובה הזו היא עוד פאזה בהיתממות הבלתי נגמרת .

אתה לא יכול להגיב ??

יש לך פורום שלם בתפוז אשר מקושר לאתר אוטו, אך משום מה לא ראיתי כל תגובה שלך או של המו"ל של אוטו, מלבד הודעה די מצחיקה על בקשת התנצלות של אהרונוביץ.

 

אהרונוביץ פירסם כתבה די ממצה על הקורה באוטו מלווה בתצהירים של פורת ז"ל, ושלומי מושקוביץ המסבירים בדיוק את הקרה בירחון, מדוע לא יצאה כל תגובה מסודרת בנושא אם הנ"ל הינו שקר מוחלט ??

 

והכתוב עליך ?? , אינך חש צורך להגיב ??

 

בעיני , ובעיני עוד רבים אשר ביטלו את המנוי לאוטו עקב מבחני דרכים תמוהים, ומסקנות והעדפות מוזרות של "בוחני " הרכב, הדברים הרשומים חיזקו תחושות בטן שהיושר העתונאי מעט התפוגג..

שלא לומר על רמת הכתיבה , ואיכות הבוחנים.

אם מדובר בהכפשה , יואילו נא אנשי אוטו לצאת בתגובה מסודרת, חוסר הרצון של מר פרמצנקו להגיב, ואמירותיו בנוגע לחשש להפללה עצמית מעידים שהאמת אינה רחוקה כל כך מהכתבה שלעניות דעתי מאירה עינים באתרו של אהרונוביץ.

מה שתמוה בעיניי לא פחות , זה שבתשעת החודשים שאתה רשום לפורום , פרסמת שבע הודעות תמימות , כולן , ללא יוצא מן הכלל - מגנות (מלשון מגננה ולא מלשון גינוי) על דברי אהרונוביץ' , ונוקטות עמדה חד משמעית כנגד "אוטו"/פרומצ'נקו ושות'.

 

בוא נניח לרגע שאהרונוביץ' צודק במאה אחוז בדבריו (אני לא אומר שכן ,אך גם לא שולל). מדוע אתה נחפז כ"כ להגן עליו ? עטו החד של רוני (אהרונוביץ') מושחז דיו כדי לענות לכל מי שמשמיץ אותו . האם אתה האלטר-אגו שלו ? זה באמת מיותר...


×
×
  • תוכן חדש...