Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: מדוע אתם לא רוצים סטיישן? (שרשור שהוקפץ פתאום אחרי 3 שנים)


ירחמיאל
שימו לב! השרשור הזה בן 5297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הנה כמה דוגמאות לרכבים שלא היתם ישר מנחשים שיש להם גרסת סטיישן.

 

לדעתי האלפות נראות די טוב, ואם הסטיישן היה מגיע לארץ, הן היו נשמרות הרבה יותר טוב.

 

הפיז'ו 207 נראית פשוט קטלנית.

 

הרובר 75 בגרסת סטיישן פשוט מגדירה מהי אנגליה בשבילי. אני יכול לראות כבר בראש משפחה אנגלית קושרת את העגלה לחלק האחורי ונוסעת לסופ"ש מחוץ לעיר.

 

האקורד נראית מאוד כוחנית ואפילו מאיימת, יותר מבגרסה הנורמלית.

33.jpg

75.jpg

95.jpg

155.jpg

159.jpg

207.jpg

407.jpg

accord.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הBX תמיד הייתה מכוערת, ככה שגרסת סטיישן לא ממש עושה לה עוול. היא שיקוץ עיצובי בפני עצמה (אבל לא הייתי מתנגד לאחת).

 

הC5 החדשה גם נראת מעולה בגרסת סטיישן והיא נראית "שלמה" איכשהו.

 

תמונות של הקורולה סטיישן לא יכולתי למצוא (אולי כי אין הצדקה לייצר כזה רכב), אז הנה סקיצה.

 

האלנטרה מגיעה לכמה ארצות בעולם כסטיישן, ואין גרסה אחרת. כשהגעתי לארץ ראיתי בפעם הראשונה אלנטרה סדאן ודי הזדעזעתי מהחלק האחורי. זה פשוט הגיוני שצריך שם את החלק האחורי.

 

על הEVO, מי לא היה רוצה כזה דבר חונה בחניה של הבית? מצד אחד יש לך את אחד הרכבים הכי חזקים, מטורפים ומתנהגים בארץ, מצד שני אתה תמיד יכול להגיד לשוטר שאתה בדרך לגן לקחת את הילדים.

 

את הFIAT DUNA אני לא בטוח שמכירים בכלל בארץ.

אני נהגתי על כזאת שנת 2005 ועל אונו טורבו 2005. הן מתנהגות בדיוק אותו דבר ומאיצות כמעט אותו דבר, אבל בDUNA יש יותר מקום.

bx.jpg

c5.jpg

corolla.jpg

duna.jpg

e.jpg

elantra.jpg

escort.JPG

evo.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס והמונדאו נראות פשוט טוב בסטיישן, המגאן טיפה פחות, ועל האופל אומגה זה פשוט הגיוני.

 

המרצדס R-CLASS הוא שיקוץ בפני עצמו אבל הוא יכול להיחשב לS-CLASS סטיישן, אז שמתי תמונה שלו שכואב בה הלב.

 

הביואיק ROADMASTER והקפריס סטיישן הם שני רכבים מאוד מרווחים ולדעתי הסטיישן האולטימטיבי. אפשר לישון בחלק האחורי 5 אנשים בנוחות יחסית (בדוק על ידי וכמה חברים וידידות).

focus.jpg

laguna.jpg

Magnum.jpg

megane.jpg

mondeo.jpg

omega.jpg

r.JPG

roadmaster.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולבסוף, האוטו שלי.

אני ממש לא מתלונן על העיצוב של הטמפרה, אני מאוד אוהב את הקווין שלו והבגאז' הגבוה הוא מה שמגדיר אותו ונותן לו אישיות, אבל בגרסת סטיישן זה אוטו פשוט מעולה.

 

הV40 של וולוו הוא גם רכב טוב מאוד ובגלל העיצוב הוא נראה טוב יותר בסטיישן מאשר בסדאן (כמו רוב הוולוואים)

tempra.jpg

v40.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל השרשור, אני מוסיף תמונה של הסטיישן שלנו. לפי דעתי היא נראית לא רע בכלל.

 

וכמובן, לפי דעתי הסטיישן הכי הכי. M5 טורינג.

 

יאיר.

‏‏עותק של PC260007.jpg

m5touring08_011600.jpg

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר ממש לשרשור, בקרב הקהילה היהודית בצ'ילה, סובארו סדאן הוא רכב של מי שרוצה להראות תדמית של ערס, בעוד שסובארו סטיישן הוא רכב של אריסטוקרטים.

 

נובורישים שם קונים מרצדס, אריסטוקרטים אמיתיים קונים סובארו סטיישן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הBXאת הFIAT DUNA אני לא בטוח שמכירים בכלל בארץ.

אני נהגתי על כזאת שנת 2005 ועל אונו טורבו 2005. הן מתנהגות בדיוק אותו דבר ומאיצות כמעט אותו דבר, אבל בDUNA יש יותר מקום.

 

אני מכיר :-(

 

אפילו הייתה לי פעם אחת :?

 

אחח..איזו טעות... :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשיייי... באמת החייאת המתים...

אבל מאחר שיש חדש אצלי בתחום הסטיישנים, ראוי שאגיב.

 

הן לא יותר יפות אבל הן הרבה יותר זולות ולכן זה בכלל לא בר השוואה

למרות שיכול להיות נחמד לראות אלפא ספורט וואגון של איזה דוס מלא בסטיקרים

 

לא דוס וללא סטיקרים, אבל שלי.

 

משהו קטן על פרקטיות ואירופאים.

בארץ , אדם שהשיג ממון רב לרכב , לרוב יקנה בכל הכסף הזה רכב אחד , זה יהיה גם רכב ליום יום וגם לכיף ( הבעיה היא כשזה מתבלבל והכיף נכנס ליום-יום וגורם לנהוג בצורה פראית ומסכנת)

באירופה לעומת זאת בכסף הרב שהשיג מר פריץ שמידט , הוא יקנה לעצמו רכב פרקטי ליום יום ( וכאן נכנס הסטיישן-דיזל-ידני) , ולכיף יקנה איזו BOXTER משומשת.

כמובן שזה נכון רק אם הבנאדם חובב מכוניות ו/או נהיגה. אחרת הוא מסתפק בדיזל הידני.

 

והנה הרכש החדש שלי. 156 ספורטוואגון סוף 2002, מנוע 1.8 (חיפשתי דיזל אבל לא מצאתי אחת טובה בטווח המחיר שלי בזמן שהיה לי).

והפורשה (אני מקווה) בדרך.

 

לקראת הקיץ, כשאני אצטרך לחשוב על הטענת כל המשפחה+ציוד לטיול ברחבי אירופה, כנראה שאני אחליף למשהו קצת יותר מרווח כמו C5 סטיישן (ועם מנוע דיזל), אבל לרוב הצרכים של משפחה של 4 נפשות, זה בדיוק מה שצריך (וזה בדיוק מה שידעתי שרציתי כשעברתי להולנד לא מזמן)

 

24631038.JPG

 

24631034.JPG

 

24631028.JPG

 

24630994.JPG

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הFIAT DUNA אני לא בטוח שמכירים בכלל בארץ.

אני נהגתי על כזאת שנת 2005 ועל אונו טורבו 2005. הן מתנהגות בדיוק אותו דבר ומאיצות כמעט אותו דבר, אבל בDUNA יש יותר מקום.

ה"דונה" בקרה בארה"ק בשנת 88', הן בגרסת הסדאן והן בגרסת ה-Weekend(סטיישן).

אולי נהגת על כאלו בשנת 2005 אך בוודאי שלא ייצור 2005. הדונה הופסק ייצורה בשנת 90' והאונו טורבו ב-95'.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הDUNA



 

Fiat Argentina produced the Fiat Duna, Elba in the factory of SEVEL, in Cordoba Buenos Aires until

2004, 257.559 units were built

 

לגבי הUNO

 

.

Brazil

 

The car is still sold in Brazil, where a saloon version called the Prêmio (exported also as Duna), and an estate called the Fiat Elba (exported also as Duna Weekend or Innocenti Elba) were also available.[3]

The Fiat Uno family, in Brazil, had a turbocharged 1.4-litre four inline sports version in the early 90's. This car was sold as a normal production vehicle.

Currently, the car is sold as the Fiat Mille, as a budget entry-level model, and received its most recent facelift for the 2004 model year. The 2005 Brazilian range has received a Flex Fuel system, enabling the car to use ethanol or gasoline as fuel, both pure or in any proportion mixture; plus, there is a version fitted for unpaved roads called Mille Way, which includes a more resilient suspension, larger wheels and side protections. From April 1988 until 2006, up to 2,000,000 Fiat Unos were made in Brazil.

 

עכשיו אני כבר לא בטוח שהטורבו הייתה מקורית , אולי היא עברה הסבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...