Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: מדוע אתם לא רוצים סטיישן? (שרשור שהוקפץ פתאום אחרי 3 שנים)


ירחמיאל
שימו לב! השרשור הזה בן 5271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בקיצור, אם קונים סטיישן, אז רק ספורטיבית "מטורפת", כמו שהוזכר למעלה (כל האאודי S וה-RS למיניהם, M של במוו וכו').

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

משהו קטן על פרקטיות ואירופאים.

 

בארץ , אדם שהשיג ממון רב לרכב , לרוב יקנה בכל הכסף הזה רכב אחד , זה יהיה גם רכב ליום יום וגם לכיף ( הבעיה היא כשזה מתבלבל והכיף נכנס ליום-יום וגורם לנהוג בצורה פראית ומסכנת)

 

באירופה לעומת זאת בכסף הרב שהשיג מר פריץ שמידט , הוא יקנה לעצמו רכב פרקטי ליום יום ( וכאן נכנס הסטיישן-דיזל-ידני) , ולכיף יקנה איזו BOXTER משומשת.

It's never what it seems

You're watching the return of the machines

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

**נא לא לצטט תגובה מעליך**

זה לא מדויק.

בארץ אין כבישים לנסיעה מהירה כמו באירופה.

לאנשים בארץ בדרך כלל אין מספיק נסיון לנסיעה מהירה נכונה.

אגב לא ברור לי מה הקשר בין סדאן וספורטיביות?

(((EUROPEAN DRIVER)))

 


מחפש בנרות - Skoda Felicia Laurin & Kement 1.6 GLXi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום קשר. ישראלים קונים סדאן בעיקר כי הם בורים, לא משום סיבה אחרת. הרי הזבל של רובם נכנס גם בבגאז' של האצ'בק, וכשצריך את המקום באמת, בהאצ'בק אפשר לקפל את המושבים ולקבל חלל של טנדרון. ביתר הזמן, מדובר באוטו קל יותר לחניה.

 

יוצא הדופן הוא, אולי, עגלות תינוקות, אבל אז נשאלת השאלה - איך אירופאים מסתדרים?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה עוד סטיישן שעלתה לאחרונה לישראל שעשויה להצליח.

אני חושב שהיא ממש יפה, עדיפה בהרבה על דגם ה-5 דלתות.

 

KIA-Ceed-sw-hinten_high.jpg

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה קטע שהצלחתי להקפיץ פורום שלפני שלוש שנים.

ועדיין שום דבר לא משתנה בעולם הסטיישנים בארץ...

 

אה ומאזדה 5 או סובארו פורסטר - זה לא סטיישן בכלל... לא התבלבל

(((EUROPEAN DRIVER)))

 


מחפש בנרות - Skoda Felicia Laurin & Kement 1.6 GLXi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה קטע שהצלחתי להקפיץ פורום שלפני שלוש שנים.

ועדיין שום דבר לא משתנה בעולם הסטיישנים בארץ...

 

אה ומאזדה 5 או סובארו פורסטר - זה לא סטיישן בכלל... לא התבלבל

"עולם כמנהגו נוהג" :-)

 

ולאדון BAR52-אני לא מתייעץ עם אף אחד לגביי איזה רכב לרכוש בכספי ובטח לא איתך...

 

חתימה טובה.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני אוחז בגלגל הגה של סטיישנית, ואני ממש מרוצה מהרכב.

לא מרגישים את הגודל כשאתה מאחורי ההגה, והאוטו ממש הרבה יותר מרווח.

בB4 הגג טיפה מוגבה, והמושב האחורי זקוף יותר, וזה ממש נוח. בנוסף הבאגאז' ע-נ-ק ואפשר לקפל את המושבים האחוריים ולהטעין כל מה שרוצים בערך.

והיא גם פחות מושכת תשומת לב, וזה עדיף.

נחכה למכירה שלה ונראה איך השוק של הסטיישן...

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית מצורף לאוהבי הסטיישנים, ולא מסיבות פרקטיות- הצורה של הסטיישן תמיד נראתה לי יותר יפה והרמונית מזו של הסדאן, גם אם בסטיישנים מסוימים (בורה לדוגמא) נראה שהמעצב החליט שהאצ'בק וסדאן זה מספיק, והסטיישן יוצאת מאוד סתמית.

 

בנוגע להאצ'בק- משהו קצת מפריע לי בזה שהגלגל האחורי קרוב מאוד לקצה האחורי של הרכב. עצם זה שלסטיישן יש איזשהו "זנב" משפר מאוד את המראה בעיני.

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר סטיישן מבחינתי , אז רק גרמניות ישנות .

 

כמובן שיש יוצאות דופן...

Lamborghini%20Countach%20station.jpg

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד אתה נתפס על קטנות .

 

במקום לשמוח בשבילי שסוף סוף למדתי איך מעלים תמונות מהאינטרנט...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...