Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בפונטו 1997 ..

כאשר לוחצים לחיצה אחת רצופה על הגז .. האוטו מגמגם נחנק קצת ונכנס לטורים גבוהים ..

אם לוחצים על הגז לאט לאט .. אז הכל בסדר ..

אבל אי אפשר לתת קיק אחד .. כאילו אפשר הוא נחנק ואז הוא נותן ..

 

הנורית של ההזרקה לא נדלקת אף פעם ..

בנוסף לפעמים שמגיעים לרמזור ועומדים על נייטרול .. הרכב מתכבה פתאום ...

 

אין בעיה להניע אותו אף פעם .. גם כאשר הוא קר ..

מה יכולה להיות הבעיה??

פורסם

שולם לך

המחלות של הפונטו זה בריחת ניצוץ

או מהפלגים או מחוטי ההצתה או מהכואלים .

כל הדברים האלה יוצרים בדרך כלל את הבעיה שתארתה .

בדוק את זה במוסך .

 

מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעםכן .. אבל הרכב עובד על כמה ה4 פלגים .. שומעים

הוא לא מקרטע .. בטורים סרק הוא עובד מצויין ..

רק אם אתה נותן לו לחיצה גדולה על הגז .. אז הוא נחנק קצת .. ואז נכנס למצב הרגיל ..

אם אתה נותן לו גז בהדרגה אז הכל בסדר ...

פורסם

היה לי תופעה כזאת באופנוע. בעיקר כשהוא קר מאוד, או אחרי נסיעה מאומצת.

 

טיפול מקיף מאוד לקרבורטור העלים את הבעיה, ושיפר מאוד את תגובת המנוע.

כלומר הבעיה היתה במערכת הדלק ולא ההצתה.

פורסם

כמו שהמליצו קודמי -בדוק את כל מערכת ההצתה וממליץ גם לבדוק פילטר דלק.

 

בברכה

bear

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...