Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע כמה מכם התעסקו עם פונקציית ה-Photo lab של המשחק, יצא להתעסק איתה קצת בימים האחרונים והרי לכם כמה תמונות נבחרות... להבות מהאגזוז הן פלוס, כנ"ל עשן מהצמיגים וכמובן גלגלים באויר...

 

נתחיל באחת סולידית, פיז'ו 205T16 EVO2 -

GT4w1.jpg

 

נמשיך באיבו 5 GSR, עדיין סולידית -

GT4w2.jpg

 

נוסיף קצת פלפל עם האלפא 147 GTA המכונפת בתצוגת אש חיה -

GT4w3.jpg

 

וגם ללנצ'יה יש מה להגיד בנושא הלוהט -

GT4w7.jpg

 

אוויר!

איבו 6 RS גונבת מרווח גחון ב"רינג" -

GT4w4.jpg

 

דלתא S4 משחררת את ווילי -

GT4w5.jpg

 

ואיך הולך המשפט - עם קצת רצון וקצת יכולת גם אוטוביאנקי תעמוד על שתיים כמו תרנגולת -

GT4w6.jpg

 

אבל הבכורה ללא ספק שייכת לקייטרהאם סופר 7 במפגן אירובטי אמיתי (לא פוטושופ!) -

GT4w9.jpg

 

ועוד אחת יפה של הסופר 7 -

GT4w8.jpg

 

הגישה שלי היא שכל רכב שניתן לנהוג בו הצידה ראוי לו שיצולם, יש כמובן יוצאים מן הכלל :wink:...

מכיוון שסצינת הדריפטינג מקושרת עם סצינת ה-JDM, אני משתעשע גם בלתקוע ג'אנטים לא קשורים על כל מיני מכוניות וכנפיים על המכוניות הלא נכונות :lol:

קחו לדוגמא את מכונית התצוגה של אודי, הנובולרי... כנף מגודלת וג'אנטים מהאמ-אמא של ה-JDM והאוטו נוסע הצידה כמו מלך :wink: -

GT4w91.jpg

 

ועוד -

GT4w93.jpg

 

וגם על הצד -

GT4w92.jpg

 

עם הנעה אחורית ומאות כ"ס אין שום בעיה לנהוג את הפורד F150 לייטנינג והשברולט סילברדו SST הצידה למרות משקל עצמי של בערך 2.5 טון -

GT4w95.jpg

 

GT4w96.jpg

 

כמובן ששום סט של תמונות דריפטינג לא מושלם בלי איזו טויוטה קורולה GT-S ישנה -

GT4w94.jpg

 

GT4w98.jpg

 

ונסכם בבדיחה... :lol:

שבל 454 SS, זוויות גלגול מאיימות וים של כוח, הוסף כנף בלי שום קשר וג'אנטים מהירים ועצבניים, והרי לכם מכונית הדריפטינג המשעשעת שבחבורה -

GT4w97.jpg

 

יאללה, תורכם!

 

מוטי.

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמונות יפות, מאוד יפות, תוכל לעשות אותן מעט בהירות יותר?

אם כן, זה יהיה שיפור לא רע בכלל...

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

רגע רגע רגע........



מוטי איך אתה מעביר אותן למחשב????

וואי אם גם אני אצליח מחכות לכם הרבה מאוד תמונות... מעניינות... :razz:

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

טוב הצלחתי לבד בסוף..



אז בינתיים רק תמונה אחת של סוזוקי אסקודו. היא לא עושה משהו מרשים במיוחד כמו אצל מוטי אבל תודו שתפסתי אותה בזווית די מיוחדת. :wink:

 

IMG0000 new.JPG

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

ב gran turismo mode אתה הולך ל home ושם ל photo lab.



אתה מכניס לשקע ה USB של הפלייסטיישן כזאת אצבע זיכרון פלאש ובוחר באפשרות של העברת התמונה שבחרת לאותו מכשיר. אח"כ אתה מכניס את המכשיר ל USB שבמחשב שלך מעתיק את התמונות למחשב ומעלה לפורום.

זה דווקא די פשוט.

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..


×
×
  • תוכן חדש...