Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על אלפא ספרינט שנות ה-80


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הדגמים הקלאסיים הם הראשונים,עד 83,וסביר להניח שהייה לה ערך אספני.

ומה עם הדגמים המאוחרים יותר ? גם הם יהין קלאסיים בשל נדירותם ?

 

ולמה לא ניתן למצוא חלקים גם באתרים של אלפא

ניראה מישהוא שמוצא לי מראות ימין ושמאל מקוריות.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

הייתי מנסה בעצמי, אבל די התייאשתי.

 

נסה כאן:

http://www.alfahurtienne.de/

http://www.ar-ophoff.com/

http://www.alfaparts.de/

http://www.zender.de/

http://www.movit.de/htm/alfagtv.htm

http://www.alles-alfa.de/

http://www.bormioli.it/en/

http://www.justsuds.co.uk/

http://www.cabrio.de/alfa1.htm

http://www.alfa-service.de/

http://www.cargraphic.de/

http://www.alfaromeo-borka.at/

http://www.alfaracing.com/

http://www.alfapro.com/

http://www.supersprint.com/

http://www.alfa-romeo-racing.de/

http://www.auto-zeisberg.de/

http://www.aw-delta.de/

http://alfaromeohaendler.de/

http://www.alfatuning.ch/

http://www.ps-schulze.de/

http://www.haeckner.com/

http://www.autodelta.co.uk/

http://www.alfaheaven.com/

http://www.servizio-alfisti.de/

http://www.autodelta.de/

http://www.alfa-hinzen.de/

http://www.heinbrand.com/

http://www.car-concept-nikitin.de/

http://www.alfaromeo-nockenwellen.de/

 

או דרך מנהלי אתרים:

 

http://web.infinito.it/utenti/a/alfasud/

http://www.swarbrick.com/alfa/

http://members.tripod.com/~AlfistiClub/Home1.htm

http://www.angelfire.com/ar/alfa1romeo/indexe.html

http://members.tripod.de/teammichel/

http://www.alfasud.nl/

http://perso.club-internet.fr/alaur/page.htm

http://web.tiscalinet.it/giordy/gallery/alfasud.htm

http://www.geocities.com/MotorCity/2380/frwdrive.htm

http://www.geocities.com/MotorCity/Downs/5062/

http://home.wxs.nl/~evdbeek/sud.html

http://perso.wanadoo.fr/broyax

http://www.unet.univie.ac.at/~a9804319/alfa/intro.html

http://www.hoffensetz.dk/thomas/Alfabilleder/Alfasud.htm

http://www.ifrance.com/alfapassion/sudsprint.htm

http://user.tninet.se/~nxt936k/motor/alfa/index.html

http://www.stevefoxracing.co.uk/

http://www.2xd.de/

http://members.tripod.de/gschierding/index.htm

http://members.aol.com/Laverda1th/Alfasud-Sprint.htm

http://www.alfasprint16v.fws1.com/index.html

http://www.so-wa.de/

http://www.eastmarinedrive.com/interest/alfaweb/alfamenufrz.htm

http://www.gregor-g.de/

http://homepage.mac.com/alfasud1972

http://alfa.cyber-media.info/

http://www.beymo.de/

 

כמו כן חפש במועדוני אלפא באנגליה ובאוסטרליה:

http://www.aroc-uk.com/classifieds/index.asp

http://www.alfaclub.org.au/

או פה:

http://www.alfisti.co.uk/homepage.htm

 

חוץ מזה שאחיך ישאל את אורי, תומר וראובן מהמועדון אם הם יכולים לעזור.

 

שיהיה בהצלחה.

ניר.

משכנתא זה קל

  • אחראי פורום
פורסם

ניר יא משוגע..מאיפה הבאת את כל אלה??...:shock:

 

עכשיו אני אשאר ער עד הבוקר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אלפא נחשב\ת בעייתית משהו כאוביקט אספנות-אלפא כפרט, ורכבים ככלל, נשמרים ונאספים אצל אספנים מסיבות שונות ומשונות... אין חוקיות ברורה לגבי זה... על מנת להחליט לעצמך איזה רכב לרכוש לצורך אספנות עליך קודם כל להחליט בעצמך לאיזה סוג אתה משתייך בין האספנים...איזה רמת שיפוץ אתה רוצה או מסוגל להגיע, ומה המטרה הסופית שלך. (השקעה כספית, שימור מוזאוני, רכב לשימוש מדי פעם, יום יומי)...רוב המכוניות האקזוטיות ומכוניות העל שנמכרו כחדשות, ובסכומים גבוהים, נחשבות גם כיום לרכבים אם פוטנציאל אספנות, יש מכוניות נפוצות שהפכו עם השנים למכוניות חביבות אספנים למינהם דוגמת המיני והחיפושית, שאין להם ערך כספי גבוה אלה יותר ערך ריגשי (העולה לטעמי על הערך הכלכלי)...

אלפא כחטיבה עצמאית, יצרה יצירות מוטוריות ראויות לשימור ואספנות, יצרות פאר מחטיבת המרוצים שלה משנות השלושים הארבעים והחמישים נמכרות בסכומים שיגרמו לביבי להוזיל דימעה...( ולא בגלל שרה...) האלפות שנמכרו בארץ, להוציא מס' קטן של פרטים מיוחדים, נחשבים לדגמים חביבים דוגמת המיני והחיפושית, שלא יהיו נדירים באמת או יקרים יחסית. ויש העדפה ברורה בין האספנים והחובבים, לטובת דגמי הספיידר גו'ניור GTV ובכלל הדגמים הספורטיביים... הדגמים המאוחרים, לפני ההתקשרות המתוקשרת עם יצרניות אחרות היו יותר מבחינת נסיון הצלה מאוחר להספקת מזומנים, בכדי להציל את הענק המוטורי מקריסה, על חשבון הספוטביות היחדויות והאופי.... נסיון לשלב מכונית משפחתית ספורטיבית...שנכשל בשתי החזיתות, האלפיסטים האמתיים בחלו בתוספות המשפחתיות והמשפחות מאסו בפן הספורטיבי, שאופיין בקריסות מערכות כוללת, חשמל, קרבורטורים (בעלי דיעה עצמאית משלהם, שצריך להיות ממומחה אף אוזן גרון וידיים של מנתח מוח על מנת להוציא מהם את המקסימום) ובודי המחליד עצמו למוות... (בניגוד לגולף GTI המקבילה באותם שנים הנחשבת לאורים ולתומים בין המכוניות המשלבות מכונית פונקציונאלית ספורטיבית) ואשר חשפה את האלפא במערומיה...

על אלפא לאחר האיחוד אני בכלל לא רוצה לדבר (עיין ערך פיאט)

רוצה לומר לאחר כל ההרצאה הנ"ל וכחובב אלפא מושבע-מצאת את הבייב הנחשבת מבחינתך... לך על זה... ללא קשר לכלום... ולך הכי רחוק שתוכל-(ולא רק בענייני מוטוריקה)

 

בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

הכל נכון, אפילו הסוד "לא נחשבת" בעיני האלפיסטים הוותיקים בגלל שהיא מכונית הנעה קדמית שיועדה להיות משפחתית זולה, ולא משהו ספורטיבי יוקרתי.

 

שנית - גם בארץ יש אלפות נדירות עם שווי אספני גבוה - יש מונטריאול (מיובאת) יש ג'ולייטות וג'וליות - אבל מה לעשות ואני דווקא אוהב סוד וספרינט :-P

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...