Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום מה קורה ??

 

זכיתי ברמקולים TITAN XPLOD 300 Watt 4WAY

ורציתי לדעת בכמה אני יכול למכור אותם מכיוון שאין לי שימוש בהם..

אז מי שיודע מה זה החברה הזאזת וכמה זה שווה אז בבקשה תודה

 

וגם יש לי רמקולים חדשים באריזה מלפני שנה בערך(..) רמקולים XPlod של סוני 3WAY

180 WATT

גם זה הייתי רוצה לדעת בכמה אני יכול למכור אותם תודה מכם!!! :)

פורסם

על הרמקולים של טיטאן אני לא חושב שמישהו שמבין יתן לך יותר מ50 ש"ח(אם הוא ירצה אותם בכלל).

אם תמצא איזה פראייר תמכור לו אותם בכל מחיר שהוא ירצה אל תתווכח איתו בכלל(רק תודה לו שהוא פינה לך מקום בבית/באוטו).

 

נ.ב.

אני לא יודע כמה הרמקולים של הסוני שלך שווים.

פורסם

אני מחליף את האוטו ובלבנתיים הם עושים תעבודה.

יש לי חבר שמוכן לתת לך עליהם 50 שקל.

תפנה עלי בה"פ

קשה באימונים קל בים

פורסם

כבר ראיתי מס' לא קטן של פראיירים שקנו פירלס ב300+.

 

 

זו מדינת ישראל, פראיירים לא חסר.

 

אתה יכול תמיד להעמיד פנים שאתה מתקין מקצועי ומה שאתה מוכר זה חברה אמריקאית שמתמחה ברמקולים ובגלל שלאחרונה רכשת את הסדרה הגבוהה יותר של החברה אין לך שימוש בה. דרוש 300 שקל ותמצא לך פראייר.

 

אבל זה לא אתי. ולכן אתה לא תעשה את זה נכון? :wink:

 

 

ראלימן

:twisted::twisted:

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

וואלה

רק דבר אחד לא פירסמתי איך זכיתי בהם..

ראיתי רמקולים זולים בנטאקשן..

חשבתי אני יציע מחיר בטוח שווים 99 שקל לפחות..

וואלה זכיתי לא ידעתי שהם לא טובים , אז למה למכור אותם בחזרה למישהו אחר

לא אתי לא אתי אבל לי אין כסף

כל הבאסה לי

פורסם
כבר ראיתי מס' לא קטן של פראיירים שקנו פירלס ב300+.

 

 

זו מדינת ישראל, פראיירים לא חסר.

 

אתה יכול תמיד להעמיד פנים שאתה מתקין מקצועי ומה שאתה מוכר זה חברה אמריקאית שמתמחה ברמקולים ובגלל שלאחרונה רכשת את הסדרה הגבוהה יותר של החברה אין לך שימוש בה. דרוש 300 שקל ותמצא לך פראייר.

 

אבל זה לא אתי. ולכן אתה לא תעשה את זה נכון? :wink:

 

 

ראלימן

:twisted::twisted:

 

אחי היקר!! אל תקח את זה אישיתת אבל בגלל שרוב המוכרים והמתקינים בארץ מנסים לזיין את הלקוחות, אז זה לא פלא שאנשים לא משקיעים והתחום הזה בארץ ממש לא מתפתח.

ממש חבל!

פורסם
כבר ראיתי מס' לא קטן של פראיירים שקנו פירלס ב300+.

 

 

זו מדינת ישראל, פראיירים לא חסר.

 

אתה יכול תמיד להעמיד פנים שאתה מתקין מקצועי ומה שאתה מוכר זה חברה אמריקאית שמתמחה ברמקולים ובגלל שלאחרונה רכשת את הסדרה הגבוהה יותר של החברה אין לך שימוש בה. דרוש 300 שקל ותמצא לך פראייר.

 

אבל זה לא אתי. ולכן אתה לא תעשה את זה נכון? :wink:

 

 

ראלימן

:twisted::twisted:

 

אחי היקר!! אל תקח את זה אישיתת אבל בגלל שרוב המוכרים והמתקינים בארץ מנסים לזיין את הלקוחות, אז זה לא פלא שאנשים לא משקיעים והתחום הזה בארץ ממש לא מתפתח.

ממש חבל!

 

יש סיבה מיוחדת שהם לא ינסו לז**ן את הקונה?

 

הם רוצים כסף, הם לוקחים מוצר ששוה להם 30 שקל ומוכרים ב300 עם הרבה אשליות ותקוות. כמו בכל עסק בארץ ובכלל - חארות לא חסר.

 

שנפתח במלחמת צדק? :wink:

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

לא!! כל אחד צריך להתפרנס, ובגלל שהישראלים שברו את כל מחירי השוק שרק אפשר ומרוויחים יחסית כסף קטן על מוצרים טובים, אז כמובן שהם ינסו לזיין את הלקוח.

 

חוץ מזה, הרבה יבואנים ויצרנים היום מפסיקים לעבוד עם מתקינים או חנויות אשר שוברים למוצרים שלהם את המחירים.

×
×
  • תוכן חדש...