Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איבוד כח כשמגיעים לטמפ' עבודה


zundle
שימו לב! השרשור הזה בן 6843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה סימפטום שיכול להצביע על מקור הבעיה?

כשמניעים הכל בסדר, ורק כשהרכב מתחמם קצת, מתחיל איבוד כח שהולך ומחמיר, עד שבנוטרל המנוע נכבה.

(יכול להיות משהו בצ'וק האוטומטי? אבל אז אמור להיות הפוך, לא? ויכול להיות סתימה שנפתחת כשהמנוע קר??!)

יש לציין שהוחלף בינתיים שמן ופלאגים, ונשאר אותו הדבר.

מדובר בסובארו ליאונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם כשמנוע חם יש תחושה של בלימת מנוע חזקה כשמרפים מהגז?

אולי יש לך עיוות בבוכנה, כך שהחום גורם לבוכנה להתרחב ולצילינדר להתכווץ ולבסוף המנוע נתפס?

אני מדגיש, אולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך למכון קרבורטורים ובדוק אולי יש לך תערובת דלק/אויר ענייה מידיי, כאשר המנוע קר הצ'וק פועל ועם הזמן הוא תמחמם ואין צורך יותר בפעולת בצ'וק (מתן תערובת עשירה במיוחד) אז הוא נסגר ומגיע למצב שאין מספיק דלק בתערובת(=תערובת ענייה) ואז המנוע נכבה

 

מקווה שעזרתי

ישראל ברטל

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך למכון קרבורטורים ובדוק אולי יש לך תערובת דלק/אויר ענייה מידיי, כאשר המנוע קר הצ'וק פועל ועם הזמן הוא תמחמם ואין צורך יותר בפעולת בצ'וק (מתן תערובת עשירה במיוחד) אז הוא נסגר ומגיע למצב שאין מספיק דלק בתערובת(=תערובת ענייה) ואז המנוע נכבה

 

מקווה שעזרתי

ישראל ברטל

ישראל תיקון קטן להסברך ברשותך...:

בסובארו קיים צוק אוטומטי חשמלי, בעת התנעת מנוע קר מצערת הצוק סגורה כמעט לגמרי, על מנת

לספק תערובת עשירה יותר , בבוקר עד להגעת הרכב לטמפרטורת עבודה, יחד עם סגירת המצערת קיים מנגון מנופים מכני אשר מעלה את סלד סרק לגבוה יותר, מאשר כשהמנוע חם, מנגנון זה עובד בשילוב עם סגירת המצערת בהתנעת מנוע קר, ומתנטרל לגמרי עם חימום הרכב, במקרה של תקלה/ סתימה במערכת הסרק של הקרבורטור, תחול ירידה משמעותית בסלד סרק והרכב יתכבה!

יש לגשת למכון קרבורטורים, על מנת לסדר/ לנקות לכוון את הקרבורטור!

 

בדבר פרטים נוספים ללא שום התחייבות, נא לפנות אלי בה.פ או בטלפון הרשום בפרופיל!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר מוזר נוסף- החלטתי לבדוק אם כל הבוכנות עובדות, ניתקתי את הכבלים מהפלאגים אחד אחד, ומה שמוזר הוא שבחלק מהם הטורים נופלים כשמנתקים, ובצילינדרים השמאליים, כשאני מנתק את הפלאג כמעט ולא מורגש הבדל! ניתקתי את שתיהם והרחקתי כדי לשלול אפשרות שהניצוץ עדיין יגיע, והמנוע עבר על טורים טיפה יותר נמוכים מאשר עם כל הפלאגים מחוברים. ככה זה רגיל? ייתכן שיש פגיעה ברינגים? ואז כשהמנוע מתחמם יש יותר בעיית קומפרסיה? אבל זה מוזר שזה יתפתח בתקופה כל כך קצרה של שבוע?! יש לציין שכשאני עולה את העליה התלולה לבית בהילוך שני, יש לו אותו כח כמו פעם! מקסימום טיפה ממש פחות. זה לא מוזר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר מוזר נוסף- החלטתי לבדוק אם כל הבוכנות עובדות, ניתקתי את הכבלים מהפלאגים אחד אחד, ומה שמוזר הוא שבחלק מהם הטורים נופלים כשמנתקים, ובצילינדרים השמאליים, כשאני מנתק את הפלאג כמעט ולא מורגש הבדל! ניתקתי את שתיהם והרחקתי כדי לשלול אפשרות שהניצוץ עדיין יגיע, והמנוע עבר על טורים טיפה יותר נמוכים מאשר עם כל הפלאגים מחוברים. ככה זה רגיל? ייתכן שיש פגיעה ברינגים? ואז כשהמנוע מתחמם יש יותר בעיית קומפרסיה? אבל זה מוזר שזה יתפתח בתקופה כל כך קצרה של שבוע?! יש לציין שכשאני עולה את העליה התלולה לבית בהילוך שני, יש לו אותו כח כמו פעם! מקסימום טיפה ממש פחות. זה לא מוזר?
יתכן ויש לך בריחת וואקום בצנרת וואקום בחיבור לסעפת יניקה!

בדוק שלמות צינורות וואקום בחיבור לסעפת יניקה/ קרבורטור!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב

 

הייתי לי בעייה מאד דומה בסקודה. הסיפור נפתר ע"י ניקוי קרבורטור במכון (הייתה סתימה בדיזה של הסרק). גש למכון מקצועי ואמין שיבדוק.

 

ולגבי הצינור ואקום הוא קשור ועוד איך! אצלי בגלל צינור סתום בחורף האחרון הרכב נתקע ברמזור וזה היה מאד לא נחמד באמצע המבול לחפש את התקלה.

 

זה סימפטום שיכול להצביע על מקור הבעיה?

כשמניעים הכל בסדר, ורק כשהרכב מתחמם קצת, מתחיל איבוד כח שהולך ומחמיר, עד שבנוטרל המנוע נכבה.

(יכול להיות משהו בצ'וק האוטומטי? אבל אז אמור להיות הפוך, לא? ויכול להיות סתימה שנפתחת כשהמנוע קר??!)

יש לציין שהוחלף בינתיים שמן ופלאגים, ונשאר אותו הדבר.

מדובר בסובארו ליאונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו נסעתי שוב נסיעה של 2 קילומטר (להקפיץ מישהו), והכל 100%, כח, נורמלי. כשהגעתי חזרה, המנוע הגיע לטמפ' עבודה, התחיל לגמגם, חוסר כח, וכששיחקתי עם כיוון ה-CO לא היה הבדל, וכן כששיחקתי עם מנגנון הצ'וק.

אכן אולי זה דיזת הסרק, ולכן אין כח עד שאני מעלה טורים.. אבל לא מוזר העניין עם הפלאגים? זה נורמלי?

כמה בערך אמור להיות מחיר הוגן כדי לפתוח ולנקות את דיזת הסרק? אני יודע, עדיף כבר לנקות הכל אם כבר, אבל יש לי סיבה לדעת דווקא כך, אם מישהו יודע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו נסעתי שוב נסיעה של 2 קילומטר (להקפיץ מישהו), והכל 100%, כח, נורמלי. כשהגעתי חזרה, המנוע הגיע לטמפ' עבודה, התחיל לגמגם, חוסר כח, וכששיחקתי עם כיוון ה-CO לא היה הבדל, וכן כששיחקתי עם מנגנון הצ'וק.

אכן אולי זה דיזת הסרק, ולכן אין כח עד שאני מעלה טורים.. אבל לא מוזר העניין עם הפלאגים? זה נורמלי?

בגלל זה אני חוזר ואומר שתיגש למכון קרבורטורים ושם יש להם את כל הציוד לבדוק את עבודת המנוע תאמין לי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל זה אני חוזר ואומר שתיגש למכון קרבורטורים ושם יש להם את כל הציוד לבדוק את עבודת המנוע תאמין לי!
ערכתי את הודעתי הקודמת אחרי שהוא הגיב את זה, ונכון. אבל זה באמת נשמע מוזר? אם כן, עלי להשיג מזומנים.. אשתי אמורה ללדת בימים הקרובים, ואני צריך רכב תקין.. ואני לא צוחק. ובכן תודה על עזרתכם, פשוט המוסך שאליו אני תמיד הולך, היה סגור היום, וחשבתי שאולי אצליח לבד. אקוה שהוא יפתח מחר. (מדובר בדני בץ, הרבה חברים שלי הולכים אצלו, מישהו יודע מה קורה אצלו? גם שלשום היה סגור!)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע. העניין שזה נעשה לא מזמן, אבל יש סיבה לכך שייתכן ונסתמו מעברים, ולכן צריך כעת לפתוח את מה שנסתם עם גרגיר או משהו כזה, כנראה. אם האטמים די חדשים, עדיין צריך טריים כל פעם שפותחים, נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...