Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צורך דלק


tamir_99
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לפני כמה ימים סובארו לגאסי 1600 ידני שנת 91, המיכל דלק הספיק ל400 קילומטר בלבד רציתי לדעת אם זה נורמלי ברכב כזה, או שזה חריג (בבדיקת קנייה אמרו לי שהוא צורך הרבה דלק), השאלה אם טיפול בקרבורטור (ניקוי או משהו אחר) יכול לעזור, אשמח לקבל עזרה.

תודה

ביי

פורסם

כמה ליטרים האוטו צרך? נסיעה עירונית? עם מזגן?

 

 

אם יש בעיה בקרבורטור, טיפול בקרבורטור יעזור.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

תמיר, מהנתונים שסיפקת אין להסיק מסקנות ממשיות בנוגע לצריכת הדלק.

 

מלא מיכל דלק, אפס את מד האוץ, סע כאוות נפשך, ותדלק בשנית.

לאחר מכן חלק את הנסועה שעבר הרכב במס' הליטרים שמילאת והרי תצרוכת הדלק.

מוטב יהיה אם תחזור מספר פעמים על הבדיקה - כך תגיע ליתר דיוק בנתון.

 

לילה טוב,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
קניתי לפני כמה ימים סובארו לגאסי 1600 ידני שנת 91, המיכל דלק הספיק ל400 קילומטר בלבד רציתי לדעת אם זה נורמלי ברכב כזה, או שזה חריג (בבדיקת קנייה אמרו לי שהוא צורך הרבה דלק[בבדיקה הטעו אותך]), השאלה אם טיפול בקרבורטור (ניקוי או משהו אחר) יכול לעזור, אשמח לקבל עזרה.

תודה

ביי

ניקוי שיפוץ וכוון קרבורטור תמיד יכול לעזור. ובכל מקרה מומלץ לרכב ישן לאחר קנייה,0עם סבירות גבוהה שהטיפול בקרבורטור הוזנח לאחרונה, בגלל מכירת הרכב הצפוייה), אבל עם הנתונים שספקת לא ניתן לאשר שרכבך צורך דלק,פעל ללפי הוראתו המדוייקת של שחף, ואז תגיע לנתונים ריאלים ומדוייקים יותר, ואז הצג אותם בפורום , לחוות דעתם של חברי הפורום!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אתם צודקים, התכוונתי לתדלק ולאפס עוד לא יצא לי לתדלק... (המוכר שלפני גם איפס ויצא 400) בספר כתוב שהמיכל הוא 60 ליטר אני מקווה מאוד שזה יותר קרוב ל45... נסעתי גם בדרך עירונית וגם בבין עירונית והמזגן עבד 99 אחוז מהזמן, אבל עדיין אם המיכל הוא 60 ליטר אז הצריכה היא 1ל6+ זאת שערוריה, אז אני אתדלק ואסע מיכל שלם בעצמי ואני אעדכן אותכם, נקווה שיהיה בסדר. ותודה על התגובות

פורסם
אתם צודקים, התכוונתי לתדלק ולאפס עוד לא יצא לי לתדלק... (המוכר שלפני גם איפס ויצא 400) בספר כתוב שהמיכל הוא 60 ליטר אני מקווה מאוד שזה יותר קרוב ל45... נסעתי גם בדרך עירונית וגם בבין עירונית והמזגן עבד 99 אחוז מהזמן, אבל עדיין אם המיכל הוא 60 ליטר אז הצריכה היא 1ל6+ זאת שערוריה, אז אני אתדלק ואסע מיכל שלם בעצמי ואני אעדכן אותכם, נקווה שיהיה בסדר. ותודה על התגובות

שנדלקת לך מנורה שצריך למלא דלק, זה לא אומר שאין כלום במיכל ... יש עודפים

 

אם רשום 60 ליטר , אזי לפחות 6-7 ליטר הם עודפים, וסביר שגם לזה לא הגעת.. אולי ל 50..

 

מה גם שאין טעם להגיע למנורה... ברבע טנק תמלא, תחלק את כמות הליטרים שמילאת בכמות הק"מ שנסעת.

פורסם

אל תשכח ששידוך ה1600 ללגאסי הוא לא שידוך מוצלח.

זה מנוע "עייף" בשביל רכב שכזה.

אם הרכב שלך היה אוטומט, המצב היה גרוע בהרבה.

 

בכל מקרה - מלא מיכל ובדוק בשנית, ותחזור לספר.

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם
אל תשכח ששידוך ה1600 ללגאסי הוא לא שידוך מוצלח.

זה מנוע "עייף" בשביל רכב שכזה.

אם הרכב שלך היה אוטומט, המצב היה גרוע בהרבה.

 

בכל מקרה - מלא מיכל ובדוק בשנית, ותחזור לספר.

... טוב שהסבת את תשומת ליבי שמדובר בלגאסי, ואני אכן מסכים איתך לגבי גודל המנוע ,

ומוסיף שהגודל האידיאלי הוא מנוע 1800, ותיבת הלוכים ידנית,בנתונים האלה של מנוע 1600, נסיעה עם מזגן, צריכת דלק של 6-7 ק"מ לליטר זוהי הצריכה של רכב זה!

אבל נמתין לאיציק , בתור מומחה ללגאסי, ונשמע את חוות דעתו בנושא!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
קניתי לפני כמה ימים סובארו לגאסי 1600 ידני שנת 91, המיכל דלק הספיק ל400 קילומטר בלבד רציתי לדעת אם זה נורמלי ברכב כזה, או שזה חריג (בבדיקת קנייה אמרו לי שהוא צורך הרבה דלק), השאלה אם טיפול בקרבורטור (ניקוי או משהו אחר) יכול לעזור, אשמח לקבל עזרה.

תודה

ביי

כאשר מחוג הדלק בלגאסי נמצא על ה 0 (או לייתר דיוק: E -> EMPTY) נכנסים 50 ליטר בדיוק (יש כ 10 ברזרבה).

 

400 קמ חלקי 50 -> 8 קמ לליטר.

 

לפי מה שרשמת בהודעה אחרת שלך, מילאת בסביבות 45 ליטר, שזה 9 קמ לליטר - סביר ביותר (ואפילו טוב מאוד) בשביל לגאסי 1600 ידנית.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...