Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צריך לדעת להתרגל לכל העניין של ההנעה האחורית הזאתי... מאוד מעצבן בהתחלה.

למה מעצבן?

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למה מעצבן?

מצטרף לשאלה...

 

למרות שבעצם אחרי שהייה ממושכת ב DL אני יכול אולי להבין את הבעייתיות.. :/

 

עמוס.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
מצטרף לשאלה...

 

למרות שבעצם אחרי שהייה ממושכת ב DL אני יכול אולי להבין את הבעייתיות.. :/

 

עמוס.

כן, בלם יד שנועל את הגלגלים הקדמיים! :)

זאת התנהגות אחרת!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

אני מניח שהצמיגים פשוט לא היו חמים מידי

רק בסוף המקצה הרגשתי שהם אוחזים יותר טוב

בכל זאת הברקסים היו די רגישים (יחסית לקארט)

מה שכן הייתי כמה פעמים בהרצליה,נתניה,פתח תקווה

 

אני מניח שאם הייתי עושה עוד מקצה(רצוף) הייתי משיג תוצאה בהרבה יותר טובה

אבל לא היה לי כוח

פורסם

אני לא מבין, ארתה רוצה שבפעם הראשונה שתעלה על המסלול תעשה תוצאה טובה? זה אפשרי אבל רק אם אתה נהג מנוסה שיודע לחשב את הסיבובים.

תהיה בטוח שאם היית עושה עוד מקצה היית משפר את התוצאות שלך משמעותית!

יום טוב

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

הקארטים שם באמת מצויינים ומתאימים טוב מאוד למסלול , לבחור שאמר שזה השיא שלו במסלול של "עיר עשירים" , אם זה הרצליה , גם שם התוצאה לא קרובה למה שאתה מספר באיזה 2 שניות או יותר לזכרוני.

 

בכ"א , אחרי הרבה זמן שלא נסעתי , ו2 מקצים ברחובות 26.7 משהו , מאכזב קצת לפחות מבחינתי כי אני מודע שעשיתי הרבה טעויות.

אבל :

א. כל הקארטים שם ממה שיצא לי לסוע במצב תחזוקתי מעולה.

ב. הצמיגים בסדר גמור , המסלול דורש קצת התרגלות לעומת זאת.

ג. המסלול לא צר , מאיפה זה בא ?

 

בכ"א , בהחלט אחד המסלולים היותר טובים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש לךי כמה שאלות לגבי כל העניין הזאת של הקארט.

 

א) צריך לרישיון בשביל לנהטוג בקארט..?

ב) כמה עולה הסיפור..?

ג) איפה כמה מקומות יש בארץ של קארטינג..?

 

בתודה, אור.

פורסם
יש לךי כמה שאלות לגבי כל העניין הזאת של הקארט.

 

א) צריך לרישיון בשביל לנהטוג בקארט..?

ב) כמה עולה הסיפור..?

ג) איפה כמה מקומות יש בארץ של קארטינג..?

 

בתודה, אור.

א) לא צריך רישיון, אבל צריך להיות מעבר לגיל מסויים.. משהו כמו 13-14. אז אתה מסודר מהבחינה הזאת

ב) מקצה אחד ברחובות הוא 10 דקות והוא עולה 45 שקלים. 2-3 מקצים הם די והותר לביקור אחד.

ג) יש די הרבה. המומלצים ביותר וסיקור שלהם אפשר למצוא כאן:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3028182,00.html#n

 

עמוס.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אסף, הייתי אתמול בקארטינג שלך, כתבתי את ההודעה אתמול כמה שעות אחרי שביקרתי אצלכם..

אתמול היה זוועה, לפנינו היו כמה ילדים שלא ממש יודעים מה הם עושים אז סגרו להם את הקארטים...עלינו אחריהם (היינו שניים והמסלול היה פנוי), התאמצנו בטירוף אבל הקארטים היו מתים - סגורים...בסוף עשיתי תוצאה שהיא שניה מעל השיא האישי שלי:? . במסלול ריק חשבתי אני אוכל לשפר אבל לא...

 

קארט 10 לא היה אתמול על המסלול, 6 היה. אני עליתי על 18 שפעם היה חזק.

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם

הבהרה:

 

הבלמים בפרוקארטינג רחובות הם בלמים הידראולים, כלומר מופעלים ע"י שמן, כמו במכונית. בשאר המסלולים הברקסים הם מכניים, בדיוק כמו באופניים.

 

מי שמתלונן עליהם, זה שווה ערך לאחד שיתלונן על כך שיש לו במכונית 4 דיסקים במקום 4 תופים :?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
אסף, הייתי אתמול בקארטינג שלך, כתבתי את ההודעה אתמול כמה שעות אחרי שביקרתי אצלכם..

אתמול היה זוועה, לפנינו היו כמה ילדים שלא ממש יודעים מה הם עושים אז סגרו להם את הקארטים...עלינו אחריהם (היינו שניים והמסלול היה פנוי), התאמצנו בטירוף אבל הקארטים היו מתים - סגורים...בסוף עשיתי תוצאה שהיא שניה מעל השיא האישי שלי:? . במסלול ריק חשבתי אני אוכל לשפר אבל לא...

 

קארט 10 לא היה אתמול על המסלול, 6 היה. אני עליתי על 18 שפעם היה חזק.

טוב אז ככה א קארטים מתים??

אכן יש מספיק כאלהה

ילדים שעושים בלאגן יש המוןן!!!

קארט 10 לא על המסלול כי הוא במוסך הלך קלאטץ' וזה סיפור ממזמן .

18?? הימור גרועעע!!!

ואיך לעזאזל ניכנסת בו? יש בו כיסא קטן! והגבהה לרגליים.


×
×
  • תוכן חדש...