Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

רציתי את חוות הדעת שלכם וההצעות שלכם לגבי המגברים הנ"ל כלומר מה עדיף

אני מתכוון להפעיל איתם סאב-לאנזר מקס וקומפננט-מורל פולס.

הלאנזר VIBE 421

http://cheaper.co.il/product.asp?productid=539&CatCode=108

 

המאק אודיו Z4100

http://www.home-car.co.il/product.asp?Pid=Z-4100&Cat2Cat1ID=44&a mp;Cat2ID=64&aff=pricer

 

המגנאט THE ROCK

http://www.e-net.co.il/product.asp?productid=2499&CatCode=40 9

 

תודה לכל העוזרים icon_biggrin.gif

פורסם

אני ימליץ על מה שמזיז לי את הקומפננט וה6*9 מאחורה אני ימליץ לך על המגנט כי אני מרוצה ממנו מאוד יש כאלה שיגידו לך אבל שהלאנזר יותר מיועד לך לעוצמה מאשר המגנט שמיועד יותר לאיכות מאשר כוח לא יודע אם זה נכון אני נהנה מהמגבר הזה מאוד מאוד

פורסם
אני ימליץ על מה שמזיז לי את הקומפננט וה6*9 מאחורה אני ימליץ לך על המגנט כי אני מרוצה ממנו מאוד יש כאלה שיגידו לך אבל שהלאנזר יותר מיועד לך לעוצמה מאשר המגנט שמיועד יותר לאיכות מאשר כוח לא יודע אם זה נכון אני נהנה מהמגבר הזה מאוד מאוד

זה לא נכון.

פורסם

תעשה חיפוש בפורום בנוגע ל"איכות" של מגברים.

 

מגבר עוצמתי יותר סביר להניח שישמע טוב יותר בגלל שלא נצטרך להכניסו לרוויה, קליפינג שמיע.

הבעיה פה, לך תדע כמה באמת יש לך אצל לאנזר, וכמה באמת יש אצל המאגנט המדובר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...