Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כפפות נהיגה


maxim
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו שאמרו כאן, כפפות של חדר כושר יכולות להיות יעילות ביותר.

אם אתה רוצה יש במגה ספורט ב 60 ש"ח של נייקי, שהן טובות מאוד(אני משתמש בהן לחדר כושר).

 

השאלה היא האם כפפות של חדר-כושר לא יפחיתו מה FEED BACK שאני אמור לקבל מההגה?

 

זה בסדר

גם ככה כל קשר בין פידבק לבין ההגה של הבורה מקרי בהחלט...

 

אתה יכול להשתמש גם בכפפות איגרוף, לפרטים שאל את רוקי .... :wink:

 

תשמע, אולי ההגה לא כמו במכוניות ספורטיביות אבל עדיין מרגישים משהו, ועם כפפות של חדר כושר זה יעלם בכלל ואני לא רוצה את זה.

ובכל מקרה הכפפות ישארו איתי גם כאשר אני יקנה אוטו משלי ותאמין לי ששם ההגה כבר יהיה הרבה יותר מתקשר....

 

שלא תטעה חס וחלילה.

הייתי מעדיף בורה על ZX או 306 לצורך העניין שבהן ההגה מתקשר, וגם אם לא עונים לו

אז הוא משאיר הודעה.

 

מת לדעת בשביל מה היית צריך להוסיף את הפרובוקציה הילדותית הזאת??

 

סתם ניסית לדחוף עוד ויכוח..

 

מה יהיה?

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

יש כפפות חצי (האצבעות לא מכוסות) בכול חנות לציוד אופנוענים

לא אמור להיות יקר במיוחד, ומאוד נוח.

ואין הרבה סיכוי שזה יפחית מ"ההרגשה" ומ"התחושות" שההגה מעביר לך

בעיקר על שתים, אבל לפעמים יורד על ארבע

פורסם
[מת לדעת בשביל מה היית צריך להוסיף את הפרובוקציה הילדותית הזאת??

 

סתם ניסית לדחוף עוד ויכוח..

 

מה יהיה?

 

 

ראלימן

 

בקשר להודעה, רציתי להסיר כל ספק , ולא לגרום לעוד מישהו לקנות אוטו רק בגלל הגה מתקשר... אולי היא באמת היתה קצת מיותרת.

 

בקשר לילדותיות, עם כל הכבוד, ויש לי כבוד, אני לא חושב שעבר מספיק זמן מאז

הילדות שלך בשביל להחליט מה ילדותי ומה לא....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני ממליץ בחום להשיג כפפות נהיגה מעור (ההם עם החורים)

 

יש לי זוג כפפות חצי כבר יותר משנתיים ואני מבסוט לאללה

גם לי היו הזעות בנהיגה אינטנסיבית והכפפות עוזרות מאוד,

מה גם שהם דקות (לא כמו כפפות של חדר כושר או אופנועים)

 

את שלי הביא לי חבר מגרמניה (חנות כפפות או אביזרי רכב אני מניח),

תנסה לסנג'ר מישהו גם.

 

בהצלחה

Don't imitate - innovate!!!

פורסם
אני ממליץ בחום להשיג כפפות נהיגה מעור (ההם עם החורים)

 

יש לי זוג כפפות חצי כבר יותר משנתיים ואני מבסוט לאללה

גם לי היו הזעות בנהיגה אינטנסיבית והכפפות עוזרות מאוד,

מה גם שהם דקות (לא כמו כפפות של חדר כושר או אופנועים)

 

את שלי הביא לי חבר מגרמניה (חנות כפפות או אביזרי רכב אני מניח),

תנסה לסנג'ר מישהו גם.

 

בהצלחה

 

אתה יכול להגיד לי של איזה חברה ודגם הכפפות שלך?

אתה מגיע למפגשים ואפשר לראות את הכפפות שלך?

אפשר לדעת כמה עלו?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
אתה יכול להגיד לי של איזה חברה ודגם הכפפות שלך?

אתה מגיע למפגשים ואפשר לראות את הכפפות שלך?

אפשר לדעת כמה עלו?

 

 

 

 

אני לא יודע איזו חברה. מדובר על כפפות חצי (ללא אצבעות) המיועדות לנהיגה ועשויות מעור

מבירור נוסף עולה כי הם נקנו באוסטריה בחנות למוצרי עור - אבל אני בטוח שבאירופה ניתן למצוא אותם די בקלות

 

המחיר היה בסביבות 200-250 ש"ח אם אני זוכר נכון

 

פשוט תמצא באינטרנט מה שאתה מחפש. תפוש מישהו שנוסע לחו"ל ויש לך כפפות.

Don't imitate - innovate!!!

פורסם

יש לי עוד פיתרון להחלקה של ההגה מהידיים.

 

לחבר טוב שלי יש מזדה 626 שתפרו עליה שיכבה דקה של עור מיוחד, שגם אם יש לך חמאה על היד ההגה בחיים לא יחליק.

 

אני ממש אהבתי את ההרגשה זה בטיחותי לגמרי ואפילו מוסיפ ליופי של הפנים.

 

הפיתרון מומלץ בחום מניסיון.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

×
×
  • תוכן חדש...