Jump to content

sealion

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sealion

  1. יתכן שבמקום להמנע מתאונה, אתה פשוט תאבד שליטה ותסתחרר. יותר הגיוני לרדת חזק על הברקס, מבלי לנעול את הגלגלים, לעזוב חצי ברקס ואז לשבור ימינה או שמאלה, מספיק בכדי לא להיות בנתיב של הילד, וישר ולבלום שוב. ככה אולי תוכל לצאת מזה. כל זה כמובן עם יש לך מספיק מרחב תמרון ומספיק נסיון על הרכב. אם אין לך מרחב תמרון לא הנדברקס ולא נעלים.... תפילה ולכוון על הרכב הקרוב לא יודע אין לי שום רעיון אחר....
  2. sealion

    שירת הכבישים

    נוכל להתלונן על הנעשה בכביש, על הסכנות ועל המטורפים, מעכשיו ועד הקמת מסלול ראוי בארץ. אבל מצד שני לא נעשה כלום בנוגע לתרבות הנהיגה בארץ, נמשיך לתת למטורפים ולא כשירים לנהוג, להסתכן כשנירצה לעבור את הכביש, לעבור צומת עמוסה ומיד לרוץ לטיפול נפשי נגד חרדות.... מסוכן לעלות על הכביש בארץ אבל מה אנחנו עושים בנידון?
  3. sealion

    כפפות נהיגה

    יש כפפות חצי (האצבעות לא מכוסות) בכול חנות לציוד אופנוענים לא אמור להיות יקר במיוחד, ומאוד נוח. ואין הרבה סיכוי שזה יפחית מ"ההרגשה" ומ"התחושות" שההגה מעביר לך
×
×
  • תוכן חדש...