יתכן שבמקום להמנע מתאונה, אתה פשוט תאבד שליטה ותסתחרר.
יותר הגיוני לרדת חזק על הברקס, מבלי לנעול את הגלגלים, לעזוב חצי ברקס ואז לשבור ימינה או שמאלה, מספיק בכדי לא להיות בנתיב של הילד, וישר ולבלום שוב.
ככה אולי תוכל לצאת מזה.
כל זה כמובן עם יש לך מספיק מרחב תמרון ומספיק נסיון על הרכב.
אם אין לך מרחב תמרון לא הנדברקס ולא נעלים.... תפילה ולכוון על הרכב הקרוב
לא יודע אין לי שום רעיון אחר....