Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי מה שהבנתי אתה מחפש משפחתומטית 1.6 בתקציב של בערך 50 אש"ח.

 

מה שאני הייתי ממליץ לך לעשות בתקציבך זה לקנות רכב מחברת השכרה. כך תוכל לרכוש רכב משנת 99'+ עם ק"מ סביר ובמצב טוב, שאף תהיה תחת אחריות של חברת ההשכרה (זו או אחרת למספר חודשים אם לא שנה). לדוגמא ראיתי עכשיו באתר של בבאג'ט שיש להם למכירה כרגע מיצובישי לנסר שנת 2000 או אלמרה שנת 99 ויש הרבה מכוניות דומות בקטגוריה שאתה מחפש בחברות ההשכרה (כן יש בחברות ההשכרה גם קורולות ע"פ מה שראיתי).

 

רכב מחברת השכרה זה בעיה כי אני נהג חדש, ואסור, כן כן אסור, לעשות ביטוח נהג חדש על רכב מחברת השכרה.

זה בדוק, ניסיתי לעשות ביטוח על המאזדה לאנטיס של אבא שלי שהיא מהשכרה ולא הסכימו.

"כל המצב רוח שפתאום עולה, כל המצב רוח בגלל הצינגלה"

http://members.cardomain.com/zingale

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפי מה שהבנתי אתה מחפש משפחתומטית 1.6 בתקציב של בערך 50 אש"ח.

 

מה שאני הייתי ממליץ לך לעשות בתקציבך זה לקנות רכב מחברת השכרה. כך תוכל לרכוש רכב משנת 99'+ עם ק"מ סביר ובמצב טוב, שאף תהיה תחת אחריות של חברת ההשכרה (זו או אחרת למספר חודשים אם לא שנה). לדוגמא ראיתי עכשיו באתר של בבאג'ט שיש להם למכירה כרגע מיצובישי לנסר שנת 2000 או אלמרה שנת 99 ויש הרבה מכוניות דומות בקטגוריה שאתה מחפש בחברות ההשכרה (כן יש בחברות ההשכרה גם קורולות ע"פ מה שראיתי).

 

רכב מחברת השכרה זה בעיה כי אני נהג חדש, ואסור, כן כן אסור, לעשות ביטוח נהג חדש על רכב מחברת השכרה.

זה בדוק, ניסיתי לעשות ביטוח על המאזדה לאנטיס של אבא שלי שהיא מהשכרה ולא הסכימו.

 

מוזר אני מכיר נהג חדש שקנה רכב מהשכרה והוא נוהג עליו בלי שום בעיה :\

תברר בקשר לזה אולי החברת ביטוח שלכם פשוט לא מוכנה לזה

פורסם
לא הבנתם אחד את השני.

 

צינגלה - הבחור אמר שתקנו רכב שהיה שייך לחברת השכרה לא שתשכירו רכב...

 

אהה, זה בעיה כי בדר"כ רכבים שהיו בהשכרה הם רכבים שחרשו עליהם... בעלי קליומטרז' גבוה.

ואז כבר זה לא משנה לי...

הרכב של אבא שלי מהעבודה הוא של חברת AVIS ולפי מה שהוא בירר יחד עם קומבינות אי אפשר לעשות ביטוח נהג חדש אצלהם. (או שיש בעיות בין החברה של אבא שלי ל-אוויס, זה אני לא יודע...)

"כל המצב רוח שפתאום עולה, כל המצב רוח בגלל הצינגלה"

http://members.cardomain.com/zingale

פורסם

אז ככה , אני אולי טיפה משוחד אבל תאמין לי שלא משלמים לי על הפרסום ...

יש אצלנו בבית קורולה XLI plus שנת 93' :

האוטו עבר 170K (!!!) ק"מ .

אין אף קילוף של צבע בשום חלק של האוטו (טפו טפו טפו ...)

לא נכנס למוסך אף פעם חוץ מטיפולים תקופתיים .

 

בקיצור , אוטו שפשוט שווה כל אגורה ומחזיר לך יותר ממה שתשלם עליו .

כמו שנאמר כאן , אין טעם לקפוץ על הקורולה הראשונה שתמצא , יש הרבה עם ק"מ נמוך יחסית שתוכל למצוא עם טיפה סבלנות .

בקשר להתלבטות עם הונדה - לא !!!

היתרון היחיד שיש להונדה הוא הכח שזה לא הבדל כזה קריטי . הישיבה בה והנסיעה ממש לא נוחות לטעמי , לא שהקורולה היא שיא הנוחות אבל לא גרועה כמו בסיוויק . מבחינתי , החיסרון היחיד והמשמעותי בקורולה כשמחפשים אוטו משפחתי זה המרווח מאחור שלטעמי מצומצם מאוד , אבל אם אתם מסתדרים איתו אז אין עוד מה לשקול - רק קורולה !!!

 

אם תזדקק לפרטים נוספים , תרגיש חופשי ...

עידו .

 

דרך אגב , אם מישהו אצלך במשפחה סובל מכאבי גב , כדאי לדעת שהמושבים בקורולה וביפניות בכלל - לא מוצלחים , אצלנו החלפנו למושב של אספיר . נקודה למחשבה ...

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

פורסם
. מבחינתי , החיסרון היחיד והמשמעותי בקורולה כשמחפשים אוטו משפחתי זה המרווח מאחור שלטעמי מצומצם מאוד , אבל אם אתם מסתדרים איתו אז אין עוד מה לשקול - רק קורולה !!!

בנוגע לנוחיות והמרווח מאחורה זה לא כ"כ משנה כי אנחנו מחפשים רכב שיהיה אוטו שני במשפחה... המאזדה לאנטיס שלנו זה האוטו לנסיעות משפחתיות וארוכות.

 

הבעיה שעדיין לא מצאנו קורולה טובה, עם קילומטרז' נמוך...

נמשיך לחפש.

בינתיים ישנם עוד אפשרויות שצצות כמו הסוזוקי באלנו super GLX שעברה 105 אלף, שנת 96.

העניין הוא שאני לא יודע איך האפשרות הזאת? טובה, או להמשיך לחפש קורולה בכל מחיר?

"כל המצב רוח שפתאום עולה, כל המצב רוח בגלל הצינגלה"

http://members.cardomain.com/zingale

פורסם
לא הבנתם אחד את השני.

 

צינגלה - הבחור אמר שתקנו רכב שהיה שייך לחברת השכרה לא שתשכירו רכב...

 

אהה, זה בעיה כי בדר"כ רכבים שהיו בהשכרה הם רכבים שחרשו עליהם... בעלי קליומטרז' גבוה.

ואז כבר זה לא משנה לי...

הרכב של אבא שלי מהעבודה הוא של חברת AVIS ולפי מה שהוא בירר יחד עם קומבינות אי אפשר לעשות ביטוח נהג חדש אצלהם. (או שיש בעיות בין החברה של אבא שלי ל-אוויס, זה אני לא יודע...)

 

אני ממליץ בכל זאת לבדוק בחברות השכרה, לפעמים יש שם מציאות (לא כל הרכבים מהשכרה בעלי ק"מ גבוה ובמצב רע).

 

ובנוגע לביטוח (בלי שום קשר להשכרה). לא עדיף שהביטוח יהיה על שם אביך ואז אתה תחשב לנהג משני, זה יכול להוזיל את הביטוח.

פורסם
אין אפשרות שאני יהיה נהג משני כי אני נהג חדש... :(

 

ממש לא מובן לי למה אתה אומר שאתה לא יכול להיות נהג משני, איך אתה חושב שכל הנהגים החדשים נוהגים על הרכבים של ההורים שלהם? (אלא אם הביטוח תקף לכל אדם שנוהג ברכב שזה יוצא יקר יותר).

פורסם

לא צריך לקנות מהשכרה. מחפשים ומוצאים ניסן אלמרה מודל 1999-1998 מאדם פרטי,מחיר נהדר לתמורה שעולה על כל קורולה. הניסן אלמרה נוחה יותר,מרווחת הרבה יותר ואמינה באותה מידה או אפילו יותר, האלמרה היא ה"אירופאית" שבין היפניות ומומלצת בחום.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
לא צריך לקנות מהשכרה. מחפשים ומוצאים ניסן אלמרה מודל 1999-1998 מאדם פרטי,מחיר נהדר לתמורה שעולה על כל קורולה. הניסן אלמרה נוחה יותר,מרווחת הרבה יותר ואמינה באותה מידה או אפילו יותר, האלמרה היא ה"אירופאית" שבין היפניות ומומלצת בחום.

 

 

מה, כוכבי נכנס תחת כינוי חדש?

:wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לא צריך לקנות מהשכרה. מחפשים ומוצאים ניסן אלמרה מודל 1999-1998 מאדם פרטי,מחיר נהדר לתמורה שעולה על כל קורולה. הניסן אלמרה נוחה יותר,מרווחת הרבה יותר ואמינה באותה מידה או אפילו יותר, האלמרה היא ה"אירופאית" שבין היפניות ומומלצת בחום.

 

:roflmao::roflmao::roflmao:

 

אאאאאוווווויייייי, איזה צחוק הבאתי עכשיו, אני לא יכול לקום מהרצפה . . .

 

הערה למנהלים, כדאי לבדוק שכוכבי לא מנסה לפלוש לפורום הזה . . .

 

דבר אחד אני מסכים אתך, בגלל שמירת הערך הגבוה של הקורולה היא לא הכי משתלמת אבל בשאר הבחינות האלמרע נופלת בגדול מהקורולה (חוץ מסעיף המרווח מאחורה שסודר בדגם הנוכחי) . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

רדרוז, אני מבין שזה מצחיק אותך, אבל נהגת באלמרה? אני כן. וגם בקורולה, קצת, אין ממש הבדל מוחשי בין שתיהן. הן משפחתיות יפניות סטנדרטיות לחלוטין ותו לא.

 

ולאדון צינגלה - הלנטיס היא הרכב שלכם לנסיעות ארוכות? מסכנים... איזה אוטו לא נוח...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ולאדון צינגלה - הלנטיס היא הרכב שלכם לנסיעות ארוכות? מסכנים... איזה אוטו לא נוח...

רוני

בסדר, פעם ב... אנחנו נוסעים בו נסיעות ארוכות., העיקר יש לאבא אוטו. שמשרת אותו טוב, לבריאות!

"כל המצב רוח שפתאום עולה, כל המצב רוח בגלל הצינגלה"

http://members.cardomain.com/zingale


×
×
  • תוכן חדש...