Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או עדיף ללכת רק על חדשה, במוסך רוצים 400 ש"ח על התושבת הימנית האם זה מחיר סביר ?

איפה אפשר לקנות חלקים משומשים באיזור הצפון ואם אפשר טלפון ?

 

אה כן, מדובר במאזדה לאנטיס 1800 שנת 2000 .

פורסם

לי החליפו 4 תושבות מנוע ב 750 שקל בטיפול האחרון.

תעשה את החשבון.

אם אתה מחיפה אשמח לתת לך את הכתובת של המוסך שלי.

אגב לגבי תושבות משומשות- לא כדאי, לדעתי הן רק יגרמו לבעיות ברכב, כמו רעידות חזקות של המנוע ואי נוחות בנסיעה.

פורסם
או עדיף ללכת רק על חדשה, במוסך רוצים 400 ש"ח על התושבת הימנית האם זה מחיר סביר ?

איפה אפשר לקנות חלקים משומשים באיזור הצפון ואם אפשר טלפון ?

 

אה כן, מדובר במאזדה לאנטיס 1800 שנת 2000 .

מקורית או תחליפית?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אל תקנה תושבת משומשת בשום פנים ,אם אתה רוצה שהבעיה תסתדר.

יש בחלקי חילוף לרכב זה אמור לעלות הרבה ,וזה יחזיק יותר מהמשומש.

טיפ: תקנה את החלק ובמוסך תשלם רק על העבודה (כמובן שאת החלק החדש תקנה בהנחה)

בהצלחה *ההודעה נערכה, הפורום הוא לא שכונה*

רכב בישבלי זה זה כמו בחורה , מפנקים אותו והוא יפנק אתכם.:roll:

http://images.google.co.il/images?q=gmc%20vandura&hl=iw&lr=&sa=N&tab=wi

פורסם

תושבת מנוע קונים רק חדשה.

עקב מישקלו של המנוע והרעידות שהוא מפתח,התושבת "נימרחת" וברגע שהיא ניקרעת מקומה בפח.

אפשר בהחלט לקנות תושבת חליפית,לרוב איכותן טובה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לא קונים תושבות משומשות,זה כמו לקנות נעל משומשת..

קנה חדשה (תחליפית) כמו שהמליצו קודמי.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם
או עדיף ללכת רק על חדשה, במוסך רוצים 400 ש"ח על התושבת הימנית האם זה מחיר סביר ?

איפה אפשר לקנות חלקים משומשים באיזור הצפון ואם אפשר טלפון ?

 

אה כן, מדובר במאזדה לאנטיס 1800 שנת 2000 .

שלום.

תושבות משומשות זה בדיוק מה שיש לך אכשו אז בשביל מה להחליף?

או תשים תושבות חדשות או חבל על הכסף.

ולידידינו שהחליף תושבות ב700 ש"ח הם גם ניראות כך כי מתנות יש רק באגדות.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
לא קונים תושבות משומשות,זה כמו לקנות נעל משומשת..

קנה חדשה (תחליפית) כמו שהמליצו קודמי.

זה יותר כמו קונדום משומש.

שניהם מגומי , ושניהם יקרעו לך די מהר.

 

ולא נדבר על התוצאות...

פורסם

QUOTE=בני ל]שלום.

 

תושבות משומשות זה בדיוק מה שיש לך אכשו אז בשביל מה להחליף?

או תשים תושבות חדשות או חבל על הכסף.

ולידידינו שהחליף תושבות ב700 ש"ח הם גם ניראות כך כי מתנות יש רק באגדות.

 

 

בברכה בני ל.

 

אז בני מה לפי דעתך מחיר סביר לתושבת?

פורסם
שלום.

תושבות משומשות זה בדיוק מה שיש לך אכשו אז בשביל מה להחליף?

או תשים תושבות חדשות או חבל על הכסף.

ולידידינו שהחליף תושבות ב700 ש"ח הם גם ניראות כך כי מתנות יש רק באגדות.

 

 

בברכה בני ל.

התושבות שלי חדשות מהקופסה, ועושות את העבודה מצויין.

המחיר הזול יצא עקב התחשבות במצבי הכספי ובגלל שאני עשיתי טיפול גדול לאוטו במוסך ועשו לי קצת הנחה מ 250 שקל לתושבת.

פורסם
התושבות שלי חדשות מהקופסה, ועושות את העבודה מצויין.

המחיר הזול יצא עקב התחשבות במצבי הכספי ובגלל שאני עשיתי טיפול גדול לאוטו במוסך ועשו לי קצת הנחה מ 250 שקל לתושבת.

שלום.

כלומר 4 תושבות = 1000 ש"ח לפני מ"ע ולא כולל הרכבה אם הבנתי נכון.

ואז מה אתה עושה מנפח לבן-אדם את הראש ומבטיח להאכיל את המוסך כול הכבוד לך אתה תותח.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
או עדיף ללכת רק על חדשה, במוסך רוצים 400 ש"ח על התושבת הימנית האם זה מחיר סביר ?

איפה אפשר לקנות חלקים משומשים באיזור הצפון ואם אפשר טלפון ?

 

אה כן, מדובר במאזדה לאנטיס 1800 שנת 2000 .

שלום.

לאיזה תושבת אתה מיתכון מתחת למצבר (צד שמאל) או ליד הטימנינג (צד ימין)

אגב יש לך מזל שאין לך צורך להחליף את התושבת האחורית ליד קיר האש כי להחליף אותה+ התושבת

עולה +- 1100 ש"ח.

זה גם תשובה לחכמולוג שמחליף תושבות ב700 ש"ח הוא רק שוכח שיש לא מיצובישי ןלא מזדה.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אני לא חוכמולוג ולא מתיימר להיות כזה, עשיתי ב 750 שקלים שזה הייה המחיר למיצובישי.

בהודעה שלי לא הייה כתוב "4 תושבות חדשות למאזדה יעלה לך 750 שקל".

ולא אני לא רוצה לנפח את הנבאדם חלילה מכיוון שאני גם בלי תקציב, מה שכן שאני כמעט 3 פעמים בשבוע במוסך, לבד או שבא עם חברים ומורידים קצת מחירים או עושים קצת לבד.

לא כל המוסכים רוצים לשדוד אותך, יש מוסכים שבהם בעל המקום עובד לבד עם שני הבנים שלו ורוצה כמה שיותר לעזור לאנשים.

פורסם

טוב אז אני מבין שלא כדאי להתעסק עם משומש. אז אם 400 ש"ח עולה מקורי אז כמה אמור לעלות תחליפי בערך ?

×
×
  • תוכן חדש...