Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתאמן כחצי שנה, ואני לא מצליח לעלות אפילו קג אחד :(

 

בהתחלה לא רציתי להתעסק עם תוספים וכו , אבל הבנתי שזה הדבר היחיד.

 

אני אוכל ה-מ-ו-ן (קרוב ל 10 ארוחות גדולות ביום שכוללות הכל !) אני משתדל לאכול טונה אחרי אימון (הכי הרבה חלבון לא?)

 

בקיצור הייתי רוצה המלצה לתוסף , המליצו לי על WHEY או משהו בסגנון , אבל יש כלכך הרבה מבחר שאין לי מושג!!!!!

 

אז מה אתם אומרים ... מה הכי טוב להעלות מאסה הכי מהר שאפשר?

 

תודה מראש :)

 

אורן.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הייתי ממליץ לך על תוספים של GNC (אתה מתכוון לשייק חלבונים לפי מה שהבנתי כן?).

ואם כבר אתה תקח תוספי חלבון אז הייתי ממליץ לך לשלב את זה עם קריאטין.

ד"א האם אתה יודע איך לבחור את התוסף שמתאים לך?

אם לא אז אתה יכול להעזר בכמה מאמרים שתוכל למצוא ב-YNET בקשר לבחירה של התוסף הנכון,חוץ מזה כדאי גם להתיעץ עם המאמן שלך ולקרוא קצת על כל העסק כדי לקבל ידע תאורטי.

 

אני אישית מעדיף אימון נכון+תזונה נכונה,אבל גם אם תתאמן נכון ותאכל נכון לא תגיע לנפח גדול כמו שתגיע אם תקח תוספים (לפחות הזמן שיקח לך להגיע לנפח מסויים יתקצר).

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
אני אוכל ה-מ-ו-ן (קרוב ל 10 ארוחות גדולות ביום שכוללות הכל !), מתאמן כחצי שנה, ואני לא מצליח לעלות אפילו קג אחד :(
ומהי הבעיה?

 

הפסק עם משטר האימונים והאמן לי שתתחיל להעלות משקל במהרה.:wink:

 

שבת שלום,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
אני מתאמן כחצי שנה, ואני לא מצליח לעלות אפילו קג אחד :(

 

בהתחלה לא רציתי להתעסק עם תוספים וכו , אבל הבנתי שזה הדבר היחיד.

 

אני אוכל ה-מ-ו-ן (קרוב ל 10 ארוחות גדולות ביום שכוללות הכל !) אני משתדל לאכול טונה אחרי אימון (הכי הרבה חלבון לא?)

 

בקיצור הייתי רוצה המלצה לתוסף , המליצו לי על WHEY או משהו בסגנון , אבל יש כלכך הרבה מבחר שאין לי מושג!!!!!

 

אז מה אתם אומרים ... מה הכי טוב להעלות מאסה הכי מהר שאפשר?

 

תודה מראש :)

 

 

אורן.

 

אורן , אני מתאמן כבר למעלה משנתיים

יש תורה שלמה מאחורי גדילה והתפתחות שרירים , אם לומר את זה על רגל אחת אז

זה תלוי במבנה הגוף שלך :קיימים שלושה סוגים של מבנים בפיסיולוגיה: אקטומורף, מסומורף , אנדומורף , הם למעשה קובעים את הפוטנציאל של הגוף לפתח מסת שרירים.

ההורמון האחראי לגדילת שרירים הוא טסטוסטרון ,וההפרשות הכי גדולות שלו הם בגיל ההתבגרות

ככה שרוב מסת השרירים נבנית בשנים אלו

 

בהנחה ועברת את גיל ההתבגרות , יכולת השריר לגדול קט?נה אבל עדיין קיימת באופן לא מבוטל

בהנחה ואתה לא הולך להשתמש בסטרואידים אנבוליים אז יש כמה שיטות אימון שמאלצות בניית מסה

גדולה יותר , כנס לאתר הבא ,ובמאמרים ,כנס לכתבה הבאה:סודות להעלאת מסת שריר

http://www.muscle.co.il/site.html

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
אני מתאמן כחצי שנה, ואני לא מצליח לעלות אפילו קג אחד :(

 

בהתחלה לא רציתי להתעסק עם תוספים וכו , אבל הבנתי שזה הדבר היחיד.

 

אני אוכל ה-מ-ו-ן (קרוב ל 10 ארוחות גדולות ביום שכוללות הכל !) אני משתדל לאכול טונה אחרי אימון (הכי הרבה חלבון לא?)

 

בקיצור הייתי רוצה המלצה לתוסף , המליצו לי על WHEY או משהו בסגנון , אבל יש כלכך הרבה מבחר שאין לי מושג!!!!!

 

אז מה אתם אומרים ... מה הכי טוב להעלות מאסה הכי מהר שאפשר?

 

תודה מראש :)

 

אורן.

מה הגובה והמשקל שלך?

אולי אתה כבר בנורמה ומכאן כידי לעלות במשקל אתה צריך תוספים להעלת מסת שריר.

זה מה שקרה לי.

תוך 4 חודש העלתי 10ק"ג (לא לא שומן) ואחרי זה פשוט נעצרתי הן מבחינת העלת משקל עצמי והן מבחינת משקל בתרגילים מסויימים. לפי מאמרים שקראתי ושיחות עם מתאמנים ומאמנים הבנתי שכדי להוסיף ולגדול אני זקוק לתוספים שיסעו לי בזה.

אני חייב לציין שהעסק מאוד יקר כשזה מסתכם בתוספים.

להגיע למסקנה מה לעשות אני ממליץ לך בחום לדבר עם מאמן שמבין עניין.

דעה אובייקטיבת של אדם תבהיר לך את הנושא יותר טוב מאשר כל מאמאר.

 

בברכה L.A

פורסם

אני הייתי ממליץ על תוסף prolab וניל...

הוא הכי איכותי לפי דעתי,גם השייק הכי טעים כיום בשוק.

 

דרך אגב,מרכיב לא פחות חשוב בפיתוח הגוף הוא שינה.

דאג לישון לפחות 8 שעות כל לילה,במיוחד אחרי אימון :!:

פורסם

אני 1.72 , שוקל 64 ק"ג כבר כמעט 3 שנים :\

 

אני בן 21 אם זה משנה..

 

סה"כ שאלתי מה התוסף (שייק בבוקר, שייק אחרי אימון , שייק בלילה) הכי טוב , אמרו לי משהו עם WHEY ...

פורסם

אני בכלל בבעיה אם מדברים על נושא המשקל.. מצטער מראש על הכניסה אבל שאלה.

 

יש לי בעיה מאוד רצינית של חילוף חומרים מהיר, מה שאומר - אוכל ואני רץ לשירותים (או אחרי 10 דק' גג!).

 

כמו כן , לא יעזור מה להעלות משקל המקסימום שהצלחתי זה 4 קילו אחרי שבועיים של אכילת ארוחות מטורפות בהגזמה + הרבה מאוד שטויות (יתכן שהערבוב הזה מנע מעליה במשקל... אני ממש לא יודע).

 

אני ממש אובד עצות. אני נמצא מתחת לממוצע.

אני 1.78 עם משקל של 63-64.

אני מנסה להגיע לאיזור ה 70-72.

עזרה! ?

פורסם

ניסיתי את whey של סולגר , הוא תוסף נחמד ,אבל לא מהווה תחליפים לארוחה רצינית

 

הגדילה מתבצעת בזמן מנוחה , באופן עקרוני לצורך גדילה את צריך לקחת יותר מחצי גרם חלבון לכל קילו בגוף שלך , ביום!! , תוסף נותן קצת , אבל לא סוגר אותך לחלוטין : דגים מאוד מאוד מומלץ הם מכילים בסביבות 30 גרם חלבון למאה גרם ויש בהם חומצות שומן לא רוויות , כולסטרול טוב מה שנקרא, אבל הם מאוד מסריחים גם ...אז תגוון באיזה סינטה מידי פעם :wink:

 

את הסטים שלך איך אתה עושה , ואיפה אתה מתאמן , ואני מצטרף להמלצה של מדריך אישי

 

ד"א: צריכה מוגברת של חלבונים עלולה להזיק לכליות

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
אני בכלל בבעיה אם מדברים על נושא המשקל.. מצטער מראש על הכניסה אבל שאלה.

 

יש לי בעיה מאוד רצינית של חילוף חומרים מהיר, מה שאומר - אוכל ואני רץ לשירותים (או אחרי 10 דק' גג!).

 

כמו כן , לא יעזור מה להעלות משקל המקסימום שהצלחתי זה 4 קילו אחרי שבועיים של אכילת ארוחות מטורפות בהגזמה + הרבה מאוד שטויות (יתכן שהערבוב הזה מנע מעליה במשקל... אני ממש לא יודע).

 

אני ממש אובד עצות. אני נמצא מתחת לממוצע.

אני 1.78 עם משקל של 63-64.

אני מנסה להגיע לאיזור ה 70-72.

עזרה! ?

טוב שלא כתבת את זה בפורום שומרי משקל

הם היו עושים עליך לינ'ץ :-P

 

אם אתה ממש דחליל , תתחיל לפתח מסת שריר ע"י אימוני כוח ואכילה נכונה

רקמת שריר שוקלת יותר מרקמת שומן

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אני מתאמן בבית במולטי טריינר.. :)

 

בקיצור איזה תוסף אתם ממליצים !?!?! במקום להסתובב סביב עצמיכם ו"ניסיתי את זה, אבל זה לא משהו"

 

יש משהו שהוא כן טוב?!

פורסם

אורן אם יש לך נטייה להשמנה ואתה רוצה לעלות במסת שריר נטו אתה צריך אבקת חלבון טהורה כלומר 100% חלבון.

אם אתה שחיף ולא איכפת לך שהשומן יעלה בייחד עם השריר (ותוכל להוריד אותו לאחר מכן עם תוכנית חיטוב אבל עם שימוש באבקת חלבון טהורה) אז תקנה אבקת חלבון שמיועדת לכך.

תקרא את זה: http://www.israelbody.org/text/Nutrition-Timing-kid.htm

ואת זה: http://www.israelbody.org/showarticle.asp?fn=creatine.html

וכאן יש את כל המוצרים שמתאימים לך: http://www.israelbody.org/store/ תתייעץ קודם עם מאמן הכושר שלך.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אתה רציני בקשר למולטי טריינר :shock: ?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
אתה רציני בקשר למולטי טריינר :shock: ?

כן

מסיבה פשוטה, זה עובד בדיוק על מה שאני רוצה ... חזה , ידיים , כתפיים, ורגליים ..

 

בטן אני עושה עם הכחול הזה + כפיפות

 

יש לי מכון כושר מסובסד מהעבודה, אבל אני מסיים לעבוד ב 5 .. ועד 6 בערך אני בבית ואני מת מעייפות ואין לי כוח ללכת למכון כושר....

 

לצערי זה הבעיה העיקרית.. אני צריך למצוא מישהו שיבוא איתי :\


×
×
  • תוכן חדש...