Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,ברכב שלי-הונדה סיויק95 ,שמתי לב שאני לוחץ חזק על הברקס בהילוך סרק(ניוטרל)

אז הברקסים ננעלים!:shock:

השאלה שלי היא האם זה תמקין?,כלומר ככה זה בלחיצה חזקה בהילוך סרק או שיש בעיה באיזה שהוא חלק במערכת הבלימה?

 

רק לצורך הבהרה:אני בחיים לא עוצר שאני בהילוך סרק !!!!

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

ברכב שאין נעילת גלגלים הגיוני מאוד שהגלגלים יינעלו!!

 

סביר להניח שאתה פשוט לוחץ חזק וזו הסיבה.

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

מה זאת אומרת "ברקסים ננעלים"?

אם אתה מתכוון לגלגלים אז הגלגלים ינעלו כשאתה לוחץ חזק על דוושת הבלם, מה לעשות. (אלא אם יש לך ABS).

ואם אתה לא עוצר כשאתה בהילוך סרק, איך אתה יודע שהברקסים ננעלים? :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

למה אתה לא עוצר כשאתה בהילוך סרק?

נגיד אתה מתקרב לרמזור אתה לא מוריד לניוטראל ולוחץ על ברקסים? כי הברקסים נועדו בשביל לעצור:idea:

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

פורסם

לרועי

הסבר בבקשה למה הכוונה ברקסים נינעלים בסרק .

אם הכוונה שכאשר אתה עומד במקום בסרק ולוחץ על דוושת הבלם

ועוזב והרכב לא זז אז יש לך בעיה בבלמים .

אם אתה לוחץ על דוושת הבלם בסרק ומנסה להזיז את הרכב והוא לא זז

אז זה מצב נורמלי וטוב שכך .

אנה הסבר .

 

מקווה שעזרתי אייל .

פורסם

יש לך ABS?

 

אם לא, אז הגלגלים אמורים להינעל כשלוחצים חזק על הבלמים.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
הכוונה שלי היא שבנסיעה אני לוחץ חזק על הברקס בהילוך סרק והוא ננעל

האם זה טבעי?

 

אני מרגיש קצת טיפש - קראתי את זה כמה פעמים ואני עדיין לא מבין מה אכפת לברקסים באיזה הילוך אתה בולם?

 

 

אתה חוזר ומדגיש שאתה בולם בהילוך סרק. מה זה אומר?

אתה מצפה שבניוטרל האוטו לא יבלום?

או שאולי לא ינעל גלגלים?

או ינעל נעליים?

אולי זה בכלל לא אוטו?

מאיפה אתה יודע שיש לדבר הזה הילוכים אם זה לא אוטו?

 

 

 

תסביר את עצמך

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אולי הבנתי למה אתה חותר..

אם אתה בהילוך ולוחץ חזק על הברקס אז הגלגלים לא ננעלים?

כשאתה בהילוך ישר קשר ישיר בין הסל"ד של המנוע לבין מהירות הגלגלים.

כשאתה נועל גלגלים, מהירות הגלגלים היא 0 (הם לא מסתובבים).

מה זה אומר לגבי המנוע? זה אומר שהוא לא מסתובב (שוב - אם הוא נמצא בהילוך ואתה לא לוחץ על הקלאץ'). המנוע מתנגד לנעילה של הגלגלים כי הוא שואף להמשיך ולהסתובב.

(איך קוראים לכוח ההתנגדות הזה? כ"ס לבלימה אולי?)

כשאתה לא נמצא בהילוך אין את התנגדות המנוע לברקסים, ולכן לברקסים קל יותר להינעל.

 

אם זה מה שהתכוונת, הרי לך ההסבר (והתותחים בטח יתקנו ו/או יוסיפו).

אם לא, לך לאולפן.. :roll:

×
×
  • תוכן חדש...