Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

רציתי להתיעץ איתכם.

האם כדאי לקנות אוטו שאוכל שמן (צריך החלפת מנוע),ציריות דפוקות מכות קטנות בפינה.

כמובן שאת הכל אני מוריד ממחיר הרכב.

מדובר בפיאסטה 1400 שנת 94 כאשר המחירון הוא בערך 15 ואני יוכל להוציא ממנו ב5 +-

אפשרות אחרת היא אונו 88 מנוע 1000 עם בעיות בקרבורטור שגם אותו אני יוריד מהמחירון.

:agrue:
פורסם
אל תיגע בפיאסטה!
ואתה אומר את זה כי?

 

 

אם אתה יכול לקנות רכב , ללא מכה בשלדה , אך עם מנוע גמור פלוס כמה ריג'קטים בסכום של 5000 ש"ח, לדעתי זה כדאי, במידה ועלות החלפת מנוע לא תעלה על 7000 ש"ח כולל עבודה,

ולהערכתי זה יכול לעלות אפילו חצי מזה, כי המנועים של הפיאסטה לא כאלה יקרים...

 

היתרון הוא שאתה מקבל מנוע חדש וציריות חדשות, שזה בונוס גדול לרכב שנת 94.

החסרון : יהיו לך כאבי ראש וריצות למוסך כשתצטרך לטפל בכל אלו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נכון שזה לא רכב חדש אבל כמו שידוע מנוע לא הולך סתם-ואם אפשר ולא לחוץ שימשיך לחפש רכב במצב יותר טוב-אישית אני לא הייתי נוגע ברכב כזה זה יישור קו עצבני שצריך לעשות ולא ברגיל שמנים-פילטר וכו

מגאן קופה 1.6

×
×
  • תוכן חדש...