Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מוצא ג'אנטים...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר כמה שבועות שאני מסתובב בין כל הפנצ'ריות , הייתי בפורטל הייתי בי.מ צמיגים ובעוד מליון מקומות.

 

פשוט אין ג'אנטים לבנים לפ'זו 14 אינץ'. :cry:

 

אני לא מעוניין לעלות ל15 כרגע, ההשקעה גדולה מדי.

 

יש למישהו רעיון לפתרון אחר? מקום שהוא יודע שיש בו ג'אנטים שכאלה?

 

 

מה עם צביעה, זה אופציה הגיונית? כמה עולה איפה עושים איך זה מחזיק, עזרו לי אנא :!:

פורסם

צביעה תעלה כ-300 ש"ח.

רק תדאג שיעשו עבודה מקצועית.

השלבים :

שיוף הצבע המקורי+לכה

צביעה בלבן (שכבה אחת לפחות, רצוי שתיים)

החלקה

צביעה בלכה או כל חומר אחר ששומר על צבע הבסיס.

 

כמובן שעל כזאת צביעה, יקחו יותר כסף.

פנה ליובל מלמד 5372525, הוא שולח ג'אנטים לצביעה ב-70 ש"ח כל אחד.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
כבר כמה שבועות שאני מסתובב בין כל הפנצ'ריות , הייתי בפורטל הייתי בי.מ צמיגים ובעוד מליון מקומות.

 

פשוט אין ג'אנטים לבנים לפ'זו 14 אינץ'. :cry:

 

אני לא מעוניין לעלות ל15 כרגע, ההשקעה גדולה מדי.

 

יש למישהו רעיון לפתרון אחר? מקום שהוא יודע שיש בו ג'אנטים שכאלה?

 

 

מה עם צביעה, זה אופציה הגיונית? כמה עולה איפה עושים איך זה מחזיק, עזרו לי אנא :!:

 

ההבדלים במחירים בין ג'נט "14 ל-"15 מאד קטנים אם בכלל קיימים, ההבדל העיקרי במחיר נובע מהצורך לרכוש סט צמיגים במידה חדשה.

 

קיימים בשוק מס' דגמים של ג'נטים בצביעה לבנה, כל עוד לא מדובר במותגים ידועים דעתי היא שעדיף להשאר עם המקוריים.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

יש לי צמיגים בני חודשיים על האוטו, חבל לזרוק, ובתור משומשים אני אקבל עליהם גרושים.

 

חוץ מזה שצריך להוסיף לעלות גם את הרישוי מחדש שדורש "תשלום" לגורמים במשרד הרישוי(מדובר בסכום לא זניח).

 

ועוד ההבדל של נגיד 200 שקל לג'אנט, בקיצור כבר מדובר בכמה אלפים טובים של שקלים בהבדל.

 

 

אני מעוניין בראש ובראשונה בחברה מוכרת, הבחירה הראשונה שלי היתה OZ סופרטוריסמו קורסה, זה כנראה לא יקרה כי הם כבר לא ביצור והיבואן בארץ קקה.

פורסם

בכל מקרה אין ולא היה מעולם סופרטוריסמו קורסה ב14" - הם מגיעים מ15", אז תתעודד.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

הדגם המבוקש הוא:

 

דרך אגב כמה הם עולים? האם יש במלאי?

superturismo corsa.jpg

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אשמח לדעת מי הוא היבואן?

קוראים לו גרג.

 

גרג מאייר.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אשמח לדעת מי הוא היבואן?

קוראים לו גרג.

 

גרג מאייר.

 

עז,

לפעמים אם לא יודעים עדיף לא לכתוב, גרג אחראי רק על החלק של הטפטפות של OZ...

:-)

פורסם
אשמח לדעת מי הוא היבואן?

קוראים לו גרג.

 

גרג מאייר.

 

עז,

לפעמים אם לא יודעים עדיף לא לכתוב, גרג אחראי רק על החלק של הטפטפות של OZ...

אכן אם לא יודעים עדיף לא לכתוב,

 

אם היית קצת מעורה היית יודע שחברת OZ עברה HOSTILE TAKEOVER ע"י ג.מ. תעשיות בע"מ.

 

בכל מקרה, אני לא חושב שהוא יכול לעזור לך מאחר והצעד הראשון שגרג עשה לאחר ההשתלטות הוא לסגור את המחלקה לעגלות אירופאיות לא אמינות.

 

חבל שתתאמץ... :lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

×
×
  • תוכן חדש...