Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מרכזי השירות של טויוטה סגורים עקב המצב ומוקד השירות הטלפוני לא ידע לעזור לי למקד את החיפוש אחרי מצבר חדש (גם ספר הרכב לא הועיל יותר מדי).

בתי עסק שדיברתי איתם  ידעו להגיד לי שמדובר במצבר בעל מידות שונות מהסטדנרט (קטן יותר, ממוקם מתחת למושב האחורי) אבל לגבי הקיבולת התשובה הייתה "כשתגיע נראה מה יש לך", חלק טענו ש 45, חלק 50 והאמת שאני די מבולבל.

בגלל המצב מעדיף להיות כמה שפחות בדרכים, ולהגיע למקום שבוודאות מחזיק את מה שאני צריך. 

באתר של שנפ החיפוש לא כולל יאריס קרוס, אבל כיוון שהבנתי שהרכב חולק די הרבה תכונות כמו היאריס הרגילה הכנסתי את זה וקיבלתי את התוצאות האלו שרק בלבלו אותי יותר:

image.png.4820483e155a2f9a5f4d2da24b1f4ba7.png

אשמח לרעיון יצירתי שלא כולל פירוק המושב כדי "לראות מה יש לי" אם אפשר.

 

כמו כן, הוצעו לי עד כה 3 מצברים: וולטה, שנפ וטיטניום במחירים די דומים בסה"כ, האם יש עדיפות לאחד מאלו על פני האחרים או שבמצברים האימרה שהכל תלוי במזל מתאימה במיוחד?

פורסם

אתה לא יכול לצלם מה מותקן ברכב עכשיו?

שלושת המותגים שהציעו לך הם איך לומר לא "המצבר הכי טעון".

עדיפות לבוש, וורטה (ולא וולטה) ואפילו סטארטאפ. שלושת המצברים זהים ויורדים מאותו קו יצור. הסטארטאפ זול יותר ועם אחריות קצרה. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ספר הרכב כן מפרט לכאורה חלק מהנתונים:

image.thumb.png.2fcbee8acc002e8eac39562fa14e75af.png

 

בהנחה והמידע נכון (בספר באנגלית לא כתוב "למעט". כתוב ".ex" במובן של "לדוגמה" לדעתי), ובשילוב מידע מאתרים שונים, המידות אמורות להיות אורך 175 מ"מ - רוחב 175 מ"מ - גובה 190 מ"מ. הקיבולת וזרם ההתנעה יכולים להיות גבוהים יותר.

 

שים לב גם לחשיבות (בהתחשב במיקום בתא הנוסעים) לשימוש במצבר ללא תחזוקה וחיבור בחזרה של צינורית האיוורור (!) לאחר ההחלפה.

 

ספר הרכב באנגלית גם מפרט איך לגשת למצבר, מה שלא נראה מורכב מדי. אבל עדין יכול להיות מעט סבוך למדוד או לראות תווית כל עוד המצבר מותקן.

image.thumb.png.e5a957d5a562aeb0408dfe0f99c6f92f.png

פורסם

אתה רוצה להתקין בעצמך?

מה בעצם התופעה?

האם יש בעיות הנעה?

האם הרכב עומד ללא יכולת לזוז?

ברכב היברידי כמו שלך, יש איזה גיבוי למצבר מהמערכת ההיברידית?

איזה שנה הרכב?

 

פורסם

DISCO-

בגלל שזה מתחת למושב זה לא נגיש בקלות. בהיעדר תשובה ודאית לא תהיה ברירה אלא לפרק ולבדוק אבל זו האופציה הפחות מועדפת עליי.

בגלל שמדובר במצבר קטן מידות, אמרו לי שאלו האופציות בכמה מקומות 😕

 

TOM-

תודה, אני באמת התלבטתי איך לפרש את השורה שהדגשת. אז בעצם 35 ויותר יעבוד (יש חסם עליון שלא כדאי לעבור, או לחילופין יכול להיות ש 35 יהיה טוב ונכון יותר מ 45 או 50)? 

 

Just now, IsraCar כתב:

אתה רוצה להתקין בעצמך?

מה בעצם התופעה?

האם יש בעיות הנעה?

האם הרכב עומד ללא יכולת לזוז?

ברכב היברידי כמו שלך, יש איזה גיבוי למצבר מהמערכת ההיברידית?

איזה שנה הרכב?

 

 

מעולם לא החלפתי מצבר בעצמי אז אפשר לוותר על התענוג.

הרכב לא מניע בצורה הטבעית, אני כן מצליח להניע עם בוסטר.

2022

פורסם

אם זה לא דחוף לך, הייתי מחכה שמרכז השירות של טויוטה יפתח.

זה בטח לא ייקח הרבה זמן.

השערה שלי, פתיחה מוגבלת כבר בשבוע הבא.

 

ללכת לחשמלטור אקראי, בלי ניסיון קודם ומוצלח עם הדגם שלך, זה הימור.

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, שאלתיאל קוואק כתב:

אז בעצם 35 ויותר יעבוד (יש חסם עליון שלא כדאי לעבור, או לחילופין יכול להיות ש 35 יהיה טוב ונכון יותר מ 45 או 50)? 

מרבית המצברים שראיתי במידה המדובר, ובהנחה שהיא הנכונה, הם בעלי קיבולת של עד 45Ah. ואין עם זה בעיה עקרונית, למעט אולי אם נוסע לרוב נסיעות קצרות שלא מספיקות להטעין את המצבר במלואו. 

פורסם

באתר של וורטה העולמי יש חיפוש מצבר בהתאם לפרטי רכב (צירפתי קישור).

מאחר וחסרים פרטים מהותיים על הרכב, אינני יכול לבצע את החיפוש בעצמי.

אם אינך מצליח למצוא שם, אז תנסה לחפש בגוגל car battery finder  ומילות חיפוש דומות.

https://www.varta-automotive.com/en/battery-finder

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Tom_22 כתב:

מרבית המצברים שראיתי במידה המדובר, ובהנחה שהיא הנכונה, הם בעלי קיבולת של עד 45Ah. ואין עם זה בעיה עקרונית, למעט אולי אם נוסע לרוב נסיעות קצרות שלא מספיקות להטעין את המצבר במלואו. 

 

אוקיי. לא הייתי אומר מרבית אבל כן ישנן נסיעות של עד 10 דקות כמה פעמים בשבוע.

 

לפני 36 דקות, guya72 כתב:

באתר של וורטה העולמי יש חיפוש מצבר בהתאם לפרטי רכב (צירפתי קישור).

מאחר וחסרים פרטים מהותיים על הרכב, אינני יכול לבצע את החיפוש בעצמי.

אם אינך מצליח למצוא שם, אז תנסה לחפש בגוגל car battery finder  ומילות חיפוש דומות.

https://www.varta-automotive.com/en/battery-finder

 

 

תודה 🙏, קיבלתי את זה

https://www.varta-automotive.com/en/products/product/543016037g502

 

מידות אחרות לגמרי מהמחשבון של שנפ :| 

עריכה אחרונה על ידי שאלתיאל קוואק
פורסם (נערך)

במחשבון של שנפ אין את הקרוס. לא מן הנמנע שיש הבדל.

 

 

לגבי העוזר של וורטה, מתקבלות תוצאות אחרות דרך האתר הגלובלי/אירופאי כלשהו שלהם...

קוד B36 (שתואם בגודלו למה שכתבתי קודם) במקום B18 שאתה צירפת (מהאתר של "המזרח התיכון", שלא בטוח שמתייחס לישראל בהקשר זה ו/או תואם לרכב שלך).

ובכל מקרה יש הערה שאומרת שהגודל עשוי להיות שונה, כתלות באיבזור הרכב.

מקודם, הסתכלתי בקטלוג לפי קוד שלדה של רכב דומה מיד2, ויצא שהגודל הוא LN0. אבל, בכניסה ידנית לקטלוג ובחירת אופציות אחרות יש כאלו עם LN1, שדומה יותר במידותיו למה שמצאת באתר של וורטה. יתכן כי מיקום המצבר שונה גם, אבל איני בטוח.

 

בקיצור, לא יודע להגיד לך אם ה-B18 יכנס גם, וכנראה שאין מנוס מלבדוק פיזית את הקיים.

 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

תודה רבה לכולם, אכן המרכזים חזרו לעבוד.

מסתבר שהיצרן מנחה אותם (לפחות במידה הזו) לעבוד רק עם ולטה. (45ah)

המחיר מעט גבוה יותר ממה שהציעו לי במקומות אחרים, אחריות לשנה.

בבדיקה עלה שהמצבר הישן גמור ויש להחליפו ואכן ביצעתי את ההחלפה שם.

אין לי שום דבר רע להגיד על השירות שהיה טוב, אבל אני לא בהכרח מרוצה מהבחירה הזו שנעשתה קצת בלחץ בעיקר לאור המצב.

מצד שני לא באמת מצאתי את החלופות היותר טובות שהוצעו כאן ולכן אימצתי את ההמלצה של @IsraCar.

אני די פסימי לגבי האפשרות שיעברו עוד 4 שנים עד הפעם הבאה, אבל The deed is done.

שבת שלום לכולם.

 

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...