Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

במדינת הנגב זה לא תקף

לפני כשעה, fatboy1340 כתב:

אז שלילת רשיון יש גם אצלנו, פשוט לא נאכף

אבל לא על עבירה אחת אלא רק בצבירת נקודות. 

בצרפת המירו מקנס לפסילה.

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני כשעה, NAPOLEON כתב:

נכון, אבל פסול נהיגה שנוהג, נזהר ביותר ובדרך כלל לא יסכן את סביבתו. רווח נקי.

לא הפסקתי לצחוק🤣🤣🤣 לו היית יודע על מה יצא לי לעצור נהגים שהתברר שהם פסולים, גם אתה היית צוחק

  • אהבתי 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני כשעה, לב טוב כתב:

במדינת הנגב זה לא תקף

אבל לא על עבירה אחת אלא רק בצבירת נקודות. 

בצרפת המירו מקנס לפסילה.

 

בוודאי שיש אצלנו עבירות עם פסילה מיידית (ליתר דיוק - הזמנה לקצין משטרה שרשאי לפסול את הרישיון מנהלתית ל-30-60 יום). אין מניעה להוסיף את עבירת הטלפון לרשימת העבירות המזכות בפסילה מנהלתית. הבעיה - יהיה צורך לגייס עוד פלוגה של קציני תנועה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 16.2.2026 בשעה 19:44, tepic כתב:

לא שאני לחלוטין לא מסכים אבל עיוותת את המציאות.

המהירות המותרת במרבית כביש 6 היא 120 ולא 110. רוצה 130? בעיה. אבל 129 עדין עובר בסף האכיפה.

 

גם בבין עירוני עם הפרדה המהירות היא 90 ולא 80. כך שריאלית עד 99 קמש אתה סבבה.

 

הנה קיבלת מה שרצית לא?

דיברתי על בינעירוני ללא הפרדה. באירופה נסעתי בכבישים יותר גרועים והיה מותר 90 קמ״ש.

בכביש 6 יש קטעים של 110 ויש של 120. אני רוצה שכל הכביש יהיה 130.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

אז אתה רוצה. אבל מדובר בכביש שתוכנן לפני 30 שנה, מי יודע לפי איזה תקנים, כנראה  יותר נמוכים. גם ההיתר ל-120 קמ״ש הוא כנראה החלטה פוליטית (ישראל כץ. אתה מופתע?) ולא הנדסית.

 

ולגבי הכבישים באירופה - נסעתי מאות ואלפי ק״מ בכבישים מוגבלים ל-50-70 קמ״ש. מה אתה מסיק מזה? נסעתי באוטובאהנים בגרמניה במגבלות של 90 קמ״ש, כבישים לעומתם כביש 6 נראה כמו סימטה. מה אתה מסיק מזה? 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, dorsht כתב:

דיברתי על בינעירוני ללא הפרדה. באירופה נסעתי בכבישים יותר גרועים והיה מותר 90 קמ״ש.

בכביש 6 יש קטעים של 110 ויש של 120. אני רוצה שכל הכביש יהיה 130.

אתה מבין שלנסוע כל הדרך 130 

או לנסוע 120 

זה הבדל של לכל היותר עוד 5 דקות בסוף?

  • אהבתי 1

.

פורסם
לפני 5 שעות, fatboy1340 כתב:

לא הפסקתי לצחוק🤣🤣🤣 לו היית יודע על מה יצא לי לעצור נהגים שהתברר שהם פסולים, גם אתה היית צוחק

מעניין. אשמח אם תרחיב.

בצעירותי הייתי נוסע כל בוקר לעבודה עם הבוס. נהג שודים. קיבל שלילה, מאז היה נוסע כמו כבשה, ועם פלסטיק של מישהו דומה לו.

אגב, הוא גם היה מתנדב במשטרת התנועה ואחרי השלילה הפסיק / הוצא מההתנדבות.

פורסם

פסילה של משרד הרישוי קורית בעקבות צבירת נקודות ( מעל 22  ב4 שנים אם איני טועה). נהג מקבל ( או לא מקבל ) הודעה ממשרד הרישוי אודות כך. כל עוד לא בצע אמצעי תיקון מתאים, נחשב פסול נהיגה.

לרוב אני עוצר נהגים כאלה אחרי שהם בצעו עבירה כלשהיא ( רמזור, טלפון ,אמזק וכד). ואז מתחילה הסאגה של "לא ידעתי, לא שמעתי, אין דבר כזה". 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 53 דקות, fatboy1340 כתב:

לרוב אני עוצר נהגים כאלה אחרי שהם בצעו עבירה כלשהיא ( רמזור, טלפון ,אמזק וכד).

זה תמיד אמרתי לחברים, כשיש לכם מישהו מעל המותר על תדברו בטלפון...

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
בתאריך 16.2.2026 בשעה 19:44, tepic כתב:

לא שאני לחלוטין לא מסכים אבל עיוותת את המציאות.

המהירות המותרת במרבית כביש 6 היא 120 ולא 110. רוצה 130? בעיה. אבל 129 עדין עובר בסף האכיפה.

 

גם בבין עירוני עם הפרדה המהירות היא 90 ולא 80. כך שריאלית עד 99 קמש אתה סבבה.

 

הנה קיבלת מה שרצית לא?

לא.

אני לא בודק את סף האכיפה (במקומות שאני מכיר את הכביש ויודע שכמעט אין אכיפה).

כשאני נוסע מעל המותר אני מרגיש עבריין. ואז אני כבר לא רואה הבדל בין 130 ל-140 (ומעלה...)

העלאת המהירות המותרת תעזור לי (ולרבים נוספים).

פורסם

הנה הבעייה שלך, 

אתה מרגיש יותר מדי דברים. :lol:

 

פתח חלון. 

ככה תרגיש רק את הרוח.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הבוקר בכביש 1, קבוצות של אופנועני משטרה בשוליים עם עשרות "לקוחות". האופנוען משחרר נהג אחד לאחר מתן דוח, לא מספיק להתקדם 50 מטר וכבר עוצר את הבא בתור ממש לידי. לא ראיתי דבר כזה בחיי.

יסלחו לי כל המלעיזים, אבל - מ-ב-ו-ר-ך! בשעה טובה.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני שעתיים, אלעדית כתב:

לא.

אני לא בודק את סף האכיפה (במקומות שאני מכיר את הכביש ויודע שכמעט אין אכיפה).

כשאני נוסע מעל המותר אני מרגיש עבריין. ואז אני כבר לא רואה הבדל בין 130 ל-140 (ומעלה...)

העלאת המהירות המותרת תעזור לי (ולרבים נוספים).

סלח לי, אבל זה כנראה סתם תירוץ שאתה מספר לעצמך בשביל לתת לזה לגיטמציה.

זה לא שאם המהירות המותרת היתה 130 אז היית באמת נוסע רק עד 130.

 

פורסם

תתפלא אבל יש גם כאלה.

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...