Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

@ברווז תחת הנחנ שיש מתאם בין כמות חריגות המהירות למספר הדוח״וח על מהירות:

1. יותר אכיפה

2. פחות עברייני מהירות

 ||

/\

פחות תאונות

מתאים לגמרי לטענה שהעליתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אף אחד לא דיבר על הסעיף האחרון

היעדר טכוגרף במשאית

בתור אחד שנוהג הרבה על משאיות מרגיש כמו התעלקות על קבוצת מיעוט

נכון שזה חמור שאין תיעוד

אבל מכאן ועד להפוך את זה לעבירה עם סף הענישה הכי גבוה מכולם

10000 על הפעם הראשונה

זה הזיה מטורפת

זה לא עבירה שמסכנת בטיחות אלא עבירה שמחסירה תיעוד 

ובפרט שכולם בני אדם ותמיד יכולה להיות הפעם הזה שהנהג ישכח(למרות שאצלי זה באינסטינקט)

זה לא חגורת בטיחות שהנהג מרגיש פיזית ויש התראות

פורסם
לפני 11 דקות, נהג מירוצים ותיק כתב:

אף אחד לא דיבר על הסעיף האחרון

היעדר טכוגרף במשאית

בתור אחד שנוהג הרבה על משאיות מרגיש כמו התעלקות על קבוצת מיעוט

נכון שזה חמור שאין תיעוד

אבל מכאן ועד להפוך את זה לעבירה עם סף הענישה הכי גבוה מכולם

10000 על הפעם הראשונה

זה הזיה מטורפת

זה לא עבירה שמסכנת בטיחות אלא עבירה שמחסירה תיעוד 

ובפרט שכולם בני אדם ותמיד יכולה להיות הפעם הזה שהנהג ישכח(למרות שאצלי זה באינסטינקט)

זה לא חגורת בטיחות שהנהג מרגיש פיזית ויש התראות


אין התרעה שהמשאית נוסעת ואין טכוגרף? 

פורסם

כבר היום עבריינים מועדים מעדיפים לקחת עו"ד ולא לספוג נקודות

ב 5000-10000 ש"ח ועוד שלל עונשים מטורפים,  מקצוע עו"ד תעבורה יהיה בביקוש יותר גבוה מהייטק ורופאים.

על כל דוח כזה עו"ד יגישו ערעור , תביעות על חוקיות מצלמות / כיולים / מומחים ומה לא . ייקח שנים לקבל תאריך לדיון ראשון אפילו.

וכל זה , במקום אשכרה לטפל בעברות בריונות בכביש ,חצית פס לבן ,מצלמת רמזור אדום בכל רמזור במדינה ועוד.

פורסם (נערך)

קראתי ב ynet. שבנתיים בהוראת שעה הקנס על דיבור בסלולר. או רמזור אדום יעלה ל 2500 שקל.

עד שיעבירו תחוקים המחמירים. בגלל שייקח זמן.

לא מוצא את זה ברשת.

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 57 דקות, yor2 כתב:

קראתי ב ynet. שבנתיים בהוראת שעה הקנס על דיבור בסלולר. או רמזור אדום יעלה ל 2500 שקל.

 

זה נכון. אמנם בחרו לתת קנס של 1,000 שקל אך החוק מאפשר עקרונית קנס גבוה יותר (לא זוכר אם זה 2,500 או 2,900 שקל) כך שזה תיקון של שתי דקות עבורם ויהיה אפשר כבר להחיל את המדרג הגבוה. 

פורסם

לפי מה שהבנתי. צריך חקיקה. לקנסות הגבוהים. ככה שלא יכולים מהיום למחר לעלות.

ככה היה בכתבה.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)
בתאריך 8.2.2026 בשעה 20:23, om2 כתב:

IMG-20260208-WA0074.jpg

לענ"ד:

אכיפה דרקונית כזו תוכל להיות רק בצירוף הוכחות מצולמות (ולא על דברת השוטר). דוחות ללא הוכחה מצולמת יידונו לפי השיטה הקיימת.

יש לאפשר בחירת שפיטה בזום לכל המעוניין.

מהירות מופרזת: רק בנקודות בהן ישנה היסטוריית תאונות (כרגיל, הנתון מתייחס למהירות גבוהה ביחס לתנאי הדרך ולא למה שנאכף - מהירות ביחס לחוק בקטעים ישרים).

ולהוסיף ענישה מחמירה על נהיגה ללא לוחית רישוי אחורית - זו הגורמת לזיהוי.

אבדה לך הלוחית האחורית? סע למכון הרישוי אחרי שתעביר את הקדמית לאחור, או סע במונית.

נסיעה ללא לוחית אחורית או מוסתרת / מלוכלכת / מקופלת באופנועים / מוסתרת בקומבינה (פנס הלוחית משוחרר ומסתיר) זו פגיעה במשילות.

קביעת ענישת מינימום למשכפלי רכבים או גונבי זהויות רכבים - החרמת הרכב ו 50 אלף קנס.

עריכה אחרונה על ידי NAPOLEON
פורסם
בתאריך 9.2.2026 בשעה 16:31, om2 כתב:

אני נגד אי אפשרות ערעור/שפיטה

אבל לדעת שיש לזה מחיר

ניצחת, לא תשלם

הפסדת, תשלם 150%-200%

 

כך לא יהיו ערעורי סרק

 

מי שלא הבין, זה בעצם השינוי בהפרות מנהליות. כל מה שמוגדר הפרה מנהלית, היכולת להשפט מוגבלת מאוד, וכרוכה בהפקדת סכום כסף מצד המערער

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

מהירות הכי קל לאכוף, בפועל גם ברוב העולם (כולל בהרבה מדינות שנוסעות יותר מהר מאיתנו בכבישים בינעירוניים, נעזוב אפילו את גרמניה) אחוז התאונות בגלל מהירות לא מאוד גבוה. דווקא גרמניה חריגה בכיוון ההפוך - קטעים שלמים בלי הגבלת מהירות ואחוז נמוך של תאונות בגלל מהירות.

 

אני בעד להעלות את המהירות המותרת למשהו שתואם מדינות נורמליות, 110 קמ"ש בכביש 6? בחייאת. 80 קמ"ש בדו סטרי? נסעתי באירופה בכבישים דו סטריים פי 100 יותר גרועים מאשר בארץ והמהירות המותרת הייתה 90 קמ"ש בהרבה מקרים. 

במדינות אחרות המהירות בכביש כמו 6 הייתה 130 קמ"ש בהרבה מקרים. 

אבל להוריד את סף האכיפה, תנו לי לנסוע 130 קמ"ש, אבל אם חרגתי ב-5-10 קמ"ש כבר תתנו קנסות שעולים לפי המהירות או משהו.

לשום רכב מהשנים האחרונות אין בעיה לנסוע 130 קמ"ש, ומי שלא רוצה\הרכב שלו מתקשה שייסע בימני. 

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 7 שעות, dorsht כתב:

מהירות הכי קל לאכוף, בפועל גם ברוב העולם (כולל בהרבה מדינות שנוסעות יותר מהר מאיתנו בכבישים בינעירוניים, נעזוב אפילו את גרמניה) אחוז התאונות בגלל מהירות לא מאוד גבוה. דווקא גרמניה חריגה בכיוון ההפוך - קטעים שלמים בלי הגבלת מהירות ואחוז נמוך של תאונות בגלל מהירות.

 

אני בעד להעלות את המהירות המותרת למשהו שתואם מדינות נורמליות, 110 קמ"ש בכביש 6? בחייאת. 80 קמ"ש בדו סטרי? נסעתי באירופה בכבישים דו סטריים פי 100 יותר גרועים מאשר בארץ והמהירות המותרת הייתה 90 קמ"ש בהרבה מקרים. 

במדינות אחרות המהירות בכביש כמו 6 הייתה 130 קמ"ש בהרבה מקרים. 

אבל להוריד את סף האכיפה, תנו לי לנסוע 130 קמ"ש, אבל אם חרגתי ב-5-10 קמ"ש כבר תתנו קנסות שעולים לפי המהירות או משהו.

לשום רכב מהשנים האחרונות אין בעיה לנסוע 130 קמ"ש, ומי שלא רוצה\הרכב שלו מתקשה שייסע בימני. 

לא שאני לחלוטין לא מסכים אבל עיוותת את המציאות.

המהירות המותרת במרבית כביש 6 היא 120 ולא 110. רוצה 130? בעיה. אבל 129 עדין עובר בסף האכיפה.

 

גם בבין עירוני עם הפרדה המהירות היא 90 ולא 80. כך שריאלית עד 99 קמש אתה סבבה.

 

הנה קיבלת מה שרצית לא?

פורסם

יש לא מעט נהגים פסולים משרד הרישוי, בגלל ניקוד מצטבר. בפועל ממשיכים לנהוג, ואין אכיפה על זה בגלל העדר עדכון רציף בין משרד הרישוי למשטרה. אז שלילת רשיון יש גם אצלנו, פשוט לא נאכף

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...