Jump to content

נהג מירוצים ותיק

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי נהג מירוצים ותיק

  1. מכל ההתכתבות פה אני לא בטוח שהבחור לא סרק את הקוד אנחנו שופטים את המוסך במעמד צד אחד
  2. חיישן MAF נמצא ביניקת אוויר חיישן חמצן בפליטה דבר ראשון תפריד ביניהם למרות שהעבודה נעשית ב"שיתוף פעולה" בין החיישנים היה קוד תקלה של תערובת עשירה או עניה(P0170-P0175)? הסל"ד היה יציב בעמידה? חסר פה חומר
  3. חסר משמעות מבחינת צריכת דלק תשאר על D
  4. אני עם גרנד קופה דיזל 2019 אוריאה מבוטל כבר כמה שנים עובר חלק בטסט שם תוסף לפני
  5. גם אוריאה אפשר תמיד לבטל
  6. היה לי דאף בעבר כיום איסוזו בשניהם לא היה
  7. אף אחד לא דיבר על הסעיף האחרון היעדר טכוגרף במשאית בתור אחד שנוהג הרבה על משאיות מרגיש כמו התעלקות על קבוצת מיעוט נכון שזה חמור שאין תיעוד אבל מכאן ועד להפוך את זה לעבירה עם סף הענישה הכי גבוה מכולם 10000 על הפעם הראשונה זה הזיה מטורפת זה לא עבירה שמסכנת בטיחות אלא עבירה שמחסירה תיעוד ובפרט שכולם בני אדם ותמיד יכולה להיות הפעם הזה שהנהג ישכח(למרות שאצלי זה באינסטינקט) זה לא חגורת בטיחות שהנהג מרגיש פיזית ויש התראות
  8. הבדיקה צריכה להיעשות במנוע שכבר התחמם בירידה ארוכה אם החום מנוע יורד התרמוסטט המצב פתוח
  9. פות"ש כתב על החום מנוע שלא עולה שזה נוזל הקירור השמן תמיד יקח לו יותר זמן להתחמם האם לאחר שהמנוע התחמם והגיע לטמפרטורת עבודה חום המנוע נשמר יציב או יורד כשיש ירידות ארוכות?
  10. כתבו לך כבר שזה מחיר טוב אתה עדיין מתעקש מסיבה לא ברורה שעקצו אותך אז בשביל לעשות לך טוב על הלב נזרום איתך "המוסך שהיית בו הוא מוסך נוכל הדביק לך עקיצה של החיים כל מקום שפוי אחר ב500 שקל היית סוגר סיפור לא מבין איך אתה נותן שככה יעקצו אותך" מקווה שהספיק
  11. אחד מהדברים שלא משחקים בהם זה טיימינג עדיף לשלם כמה שקלים עכשיו מלאכול את הלב כשהרצועה נקרעת
  12. זה לא שההוא שבדק לא מבין ההוא שבדק לא מבין בכלל לבדוק ולהסתכל בשמן ובמים זה הרבה לפני הא-ב
  13. רצועת האביזרים רופפת/בלויה/יבשה??
  14. עשו בדיקה בלחץ למערכת הקירור?
  15. תיתכן קומפרסיה תקינה בפריצה בין מעברי מים לשמן היה טחינה במים?
  16. לא נשמע מוסך מקצועי אתה יודע אם עשו בדיקה בלחץ למערכת הקירור?? על סמך מה הוחלט פריצה בראש??
  17. אם כשהעברת לP הרכב הניע כרגיל וגם בכל בוקר/תחילת נסיעה הרכב מניע כרגיל זה לא נשמע מצבר אם יש לך רב מודד הבדיקה יחסית פשוטה
  18. המערכת הזאת נבנתה ככפפה ליד בשביל היצרן דירוג בזיהום אוויר הצגת הרכב כ"חסכוני" אולי גם כמודרני ומתקדם בפועל החיסכון בדלק זניח הבלאי הגדול ביותר של המנוע הוא בשניות הראשונות של ההנעה(אז עדיין לא נבנה לחץ שמן במנוע) בפרט שבדך כלל מיד בהנעה אתה צריך להתחיל נסיעה מ0 למהירות כביש(כשהרמזור נהיה ירוק לדוגמא) ובפרט אם קיים מגדש טורבו שאז גם אין אפשרות לשמור על נוהל(אפילו מינימאלי של שניות ספורות) לפני שהרכב נכבה וגם בהנעה הוא מקבל בלאי מואץ כמו שאר מכלולי המנוע בקיצור תכבה את המערכת בכל תחילת נסיעה בקשר למצבר האם הוא מניע רגיל בתחילת נסיעה ורק בסטארט סטופ הוא מגמגם??
  19. מאוד יכול להיות השאלה למה מראש אתה לא מכבה בתחילת נסיעה את מערכת המוות הזאת
  20. קשה לזהות את הצילום אם אתה מתכווין לרצועת האביזרים/מנוע/אלטרנטור(הכינויים הנפוצים) זה הרבה יותר פשוט וקל מהטיימינג
  21. אם אני זוכר נכון בויטו יש שרשרת
  22. הכל תלוי בבריאות המצבר סיכוי גבוה שבשלושים יום המתח ירד לרמה שלא תספיק לסטרטר
  23. כל עוד הרכב לא באחריות בזבוז כסף להכניס רכב למוסך יבואן לטיפול שגרתי
×
×
  • תוכן חדש...