Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים למאזדה 2


פוסטים מומלצים

פורסם

היי לאשתי יש מאזדה 2 שנת 2021 שבקושי נוסעת (הרכב חגג 19 אלף קילומטר אחרי 5 שנים) ולכן עם הצמיגים המקוריים שקיבלו עם הרכב (dunlop בציר סוף שנת 2020) שכבר יבשים וסדוקים 

 

הבעיה זה המידה הלא סטנדרטית 185/60/16 שנראה שאין הרבה אופציות

אשמח להמלצות לדגמים / חברות ופנצריות באזור השרון במחירים הוגנים, למרות הקילומטראז הנמוך, ארצה צמיג איכותי

תודה מראש! 

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, Camaro 92 כתב:

גם בצמיגים סינים המבחר בארץ מצומצם במידה הזאת?

באתרים השונים נראה שכן. 

אבל למה שמישהו שפוי ימליץ על צמיגים סיניים 😜

 

מניח ש- @צ'ופצ'יק יוכל להוסיף מידע רלוונטי (באופן כללי במידה). 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אכן מידה ״בעייתית״

צמיגים איכותיים למיטב ידיעתי יש שתי אופציות; דנלופ וטויו. טויו כרגע חסר במלאי אצל היבואן הרשמי, לגבי דנלופ צריך לבדוק.

בסיניים יש אופציה של צמיג יחסית איכותי, ROADX.

אם זכרוני לא מטעה אותי, קיימת גם האופציה לרכוש סט גנטים במידה 15, ולהחליף מידה ל185/65/15, מידה הרבה יותר נפוצה שפותרת את בעיית הזמינות. 

  • אהבתי 2
פורסם

אכן האפשרות להחליף חישוקים ומידה לאלו שציינת אמורה להיות קיימת.

יש מצב שגם המידה 195/55R16 מאושרת, ואז לא צריך בעקרון להחליף אפילו את החישוקים (אם כי בגבול התחתון המומלץ מבחינת רוחב, שהינו 5.5 אינץ' לפי מה שמוצא).

אבל חובה לבדוק מראש במכון רישוי מה אכן בר אישור (כולל קוד עומס ומהירות נדרשים).

פורסם

בכל מקרה ידרש ביקור בשלב כלשהו במכון רישוי, ותשלום על השינוי ברשיון שנדרש, תמורת 40~ ש"ח.

איני יודע להגיד מה קורה היום כשבאים מראש לפני ההחלפה לבקש את המידע, מבחינת עלות נוספת לנ"ל אם בכלל.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תודה לכולם על המידע והתשובות 

להחליף גאנט מעדיפים שלא , וגם הגדלה של הצמיג ל195 הבנתי שמאוד לא פשוט לאשר 

בסוף לאחר חיפושים נקנו רביעייה של קומו במידה המתאימה ובני קצת יותר מחצי שנה

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 37 דקות, ronma1 כתב:

בסוף לאחר חיפושים נקנו רביעייה של קומו במידה המתאימה ובני קצת יותר מחצי שנה

אם לא אכפת לך לעדכן היכן רכשת וכמה עלו רביעייה 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...