Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בוכנות לא החליפו בוודאות, אמרו שלא היה צריך כי זה מנוע אטמוספרי והן היו במצב טוב. 

 

כנראה שכל השאר כן נעשה, כי הרכב לא צורך שמן לאחר השיפוץ. צריכת השמן לפני הייתה ליטר לכל 250 ק"מ. 

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 1 דקה, THELAD כתב:

בוכנות לא החליפו בוודאות, אמרו שלא היה צריך כי זה מנוע אטמוספרי והן היו במצב טוב. 

מי שאמר לך את זה אין לו מושג במכונאות. במנוע פיורטק 3 צילינדרים שגם ככה רגיש ועל הקצה לעשות רק הונינג ולהחליף רינגים זה פתרון זמני ביותר וחאפרי. על אחד כזה לא אתפלא שגם לא עשה יישור ראש, וזו כנראה הסיבה למה נוזל הקירור נעלם לך. 

  • אהבתי 1
פורסם

בוכנות בד"כ לא צריך להחליף במנועים אטמוספרים שעובדים בלחצים נמוכים ממנועי טורבו, מחליפים רק אם יש נזק. זאת המסקנה מ-GPT, GEMINI ופורומים בחו"ל. המוסך פירק את הבוכנות, ראה שהן במצב תקין, הציע להחליף אותן אם אני רוצה בתוספת תשלום אבל אמר שאין צורך כי הן תקינות. ואכן, צריכת השמן שבגינה בוצע השיפוץ פסקה, כך שהבעיה זאת נפתרה. 

 

הייתי היום במוסך לגבי צריכת הנוזל קירור, מסקנה: אטם ראש פרוץ 100%, יש ריח של דלק בנוזל הקירור והוא אישר שזה המצב. 

 

המוסך טוען שבוצע יישור ראש לפי ההרכבה וברגים הוחלפו בחדשים, אך לא יודע לומר מדוע האטם נפרץ אחרי 4 חודשים. 

 

זה לא המנוע הראשון שהם משפצים, וקיבלתי המלצות טובות עליהם, מניח שהיה כשל כלשהו בהרכבה, ניתן להם הזדמנות לתקן במסגרת האחריות ונקווה לטוב. 

 

זה רכב ישן, אין לי יותר מדי ציפיות אבל נחיה ונראה. 

  • אהבתי 1

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם (נערך)
לפני 44 דקות, THELAD כתב:

בוכנות בד"כ לא צריך להחליף במנועים אטמוספרים שעובדים בלחצים נמוכים ממנועי טורבו, מחליפים רק אם יש נזק. זאת המסקנה מ-GPT, GEMINI ופורומים

אני כותב לך מ 40 שנה התעסקות במנועים ודור שני לאב מהתחום.  הבעיה שלך היא לא הבוכנות אלא הצילינדרים. וברגע שעושים בורינג צריך להחליף בוכנות כי הן לא מתאימות. אם לא החליפו לך בוכנות לא עשו בורינג לצילינדרים ובספק אם עשו הונינג.  מנסיון מעשי מהשטח כל חצאי ורבע אוברול ונסיונות לחסוך כסף נגמרים רע. יש דרך נכונה לעשות דברים כמו שכבר ראית מהר מאוד מה קורה כשלא. גם השאר לא יחזיק לך הרבה זמן.

 

ג'פטו ושות'  מתבססים בין היתר על הפורומים שאמרו שלא צריך החלפה ועל כל דעה של כל מגיב בלי קשר לידע שלו ולהאם זה נכון או לא.  מנסיוני הידע שלהם במכונאות הוא עלוב, אבל הביטחון שלהם גבוה ביותר מה שעלול להטעות מי שלא מבין. כמות הפעמים שאני מתקן אותם בשיחה היא גבוהה, ולעתים לו הייתי מסתמך עליהם הייתי גורם נזק. 

 

כל עוד אין ai שמתבסס על ידע מקצועי במכונאות, קרי ספרות וגישה למאגרי מידע מהימנים נטו אסור להסתמך עליהם כי הם לא מקור אמין.

עריכה אחרונה על ידי נירו72
  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...