Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ריח מתוק של נוזל קירור על הפקק, לא ריח של גזי פליטה.  

 

החימום עובד פרפקט, ניקזנו אוויר פעמיים. גם אם נשאר אוויר במערכת, הוא יכול לגרום לכזאת רמה של צריכת נוזל קירור ?  הוא לא אמור להתנקז בסופו של דבר לבד דרך הפקק ? הבעיה הזאת כבר נמשכת חודש וחצי. 

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני ראיתי בועה אחת בסרטון. בועה שנוצרה ונעלמה.  ככה הכל נראה רגיל.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, THELAD כתב:

יש ריח מתוק של נוזל קירור על הפקק, לא ריח של גזי פליטה.  

 

החימום עובד פרפקט, ניקזנו אוויר פעמיים. גם אם נשאר אוויר במערכת, הוא יכול לגרום לכזאת רמה של צריכת נוזל קירור ?  הוא לא אמור להתנקז בסופו של דבר לבד דרך הפקק ? הבעיה הזאת כבר נמשכת חודש וחצי. 

אוקי זה שאין ריח זה מעודד

תבדוק בבקשה שהמנוע דלוק בטמפ עבודה (עם פקק מיכל עיבוי סגור) אם הוא מנפח את הצינור רדיאטור?

הוא צריך להיות גמיש  בלחיצה עם האצבעות ולא מנופח תעדכן על זה.

לגבי החימום כל עוד יש מים במערכת החימום יעבוד.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Stavik
פורסם (נערך)
לפני 42 דקות, Stavik כתב:

אוקי זה שאין ריח זה מעודד

תבדוק בבקשה שהמנוע דלוק בטמפ עבודה (עם פקק מיכל עיבוי סגור) אם הוא מנפח את הצינור רדיאטור?

הוא צריך להיות גמיש  בלחיצה עם האצבעות ולא מנופח תעדכן על זה.

לגבי החימום כל עוד יש מים במערכת החימום יעבוד.

 

 

 

לא מנפח, הכל תקין. ניתן ללחוץ קצת על הצינורות כשהמנוע עובד, הם לא מתקשים כמו אבן.  לגבי החימום, אם יש כניסה של גזים מהמנוע למערכת הקירור, החימום לא אמור בשלב מסויים להיעלם? במוקדם או במאוחר המערכת תתמלא בכיסי אוויר שיגיעו הרדיאטור החימום. תקן אותי אם אני טועה.  

לפני שעתיים, yor2 כתב:

אני ראיתי בועה אחת בסרטון. בועה שנוצרה ונעלמה.  ככה הכל נראה רגיל.

גם אני, השאלה אם במקרה של פריצה באטם ראש הבועות לא אמורות להיווצר בקביעות? העלתי טורים כאשר צילמתי, לראות האם נוצרות בועות בקביעות. 

עריכה אחרונה על ידי THELAD

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

מה שלא רואים זו זרימת מים. שהתרמוסטט נפתח, הזרימה תקינה? אולי קשה לבדוק ברכב שלך שהרדיאטור מתחמם בצורה שווה כאשר תרמוסטט נפתח.

 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

כיצד לבדוק את זה? 

לפני שהתרמוסטט נפתח המים עולים ואז יורדים כשהוא נפתח, אם אשאיר את הפקק פתוח בשלב הזה, המים יגלשו החוצה.

 

הרכב לא מתחמם בכלל, עליתי איתו לפני יומיים לירושלים, עשה את העליות כמו גדול בלי להתחמם בכלל. 

 

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם (נערך)

תבדוק עם הרכב מאבד נוזל קירור ללא נסיעה

תשאיר את האוטו עומד 3 ימים ואז תבדוק מפלס מים

אחר כך תניע אותו תן לו להתחמם 10 דק ואז תגיד אם המפלס ירד יותר

עריכה אחרונה על ידי Stavik
פורסם (נערך)

נתקלתי כבר בתופעה כמו שלך ששיגעה אותי. הבעיה הייתה מהחיבור של אחד הצינורות במערכת. צינור משני דק ונסתר ולא ראשי כמו מהרדיאטור וכיו"ב. מה שקורה כשנוזל קירור מתחמם הלחץ עולה, ורק אז נזל בצורה די איטית מהחיבור, כמו טפטוף של ברז. בסוף הטפטוף מצטבר לכמות. תחפש עם פנס סביב המנוע סימני נזילה כשחם. לפעמים זה במיקום נסתר כמו מתחת לסעפת היניקה וכאלו, וקשה לגלות מעל המנוע וצריך לחפש כשאתה מתחתיו.

עריכה אחרונה על ידי נירו72
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

שמתי מתחת לרכב עיתונים כדי לבדוק אם יש נזילה על הרצפה כשהמנוע חם, לא היה כלום. 

במוסך הרימו את הרכב ועשו בדיקת לחץ דרך מיכל הקירור, לא היה שום סימן לנזילה. המנוע לא פעל בזמן הבדיקה. 

 

הצ'ט אומר שיתכן שיש דליפה חד כיוונית קטנה של נוזל קירור לתוך הצילינדר בזמן יניקה כשהלחץ בצילינדר נמוך ללא חדירה של גזים בכיוון השני, מהצילינדר אל מערכת הקירור. נוזל הקירור נשרף בצילינדר ללא שום סימנים. לא ברור לי איך זה אפשרי פיזיקלית בכלל, הרי הלחץ בצילינדרים הרבה יותר גבוה מהלחץ במערכת הקירור, ואם יש פריצה של האטם, אצפה גם לדליפה של גזי בעירה למערכת הקירור. 

 

זה הגיוני בכלל מה שהצ'ט אומר? 

 

 

 

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם
לפני 3 שעות, Stavik כתב:

פיגו פיגו... 

שהולך סוללה שעולה כמעט 10K בטויוטה שכמעט בת 20 ואנשים מחליפים אותה כל 5 שנים אפי' שהיא כבר הזקינה לא אומרים טויוטה טויוטה.

אם הסמל מקדימה היה פיג'ו בעודה צעירה כבר הייתה בערימת הברזל

פורסם

לא בהכרח יראו נזילה מתחת לרכב כששמים עיתונים על מה שתארתי. 

1. לפעמים דרוש לחץ גבוה כדי שהנזילה תתחיל, וזה קורה רק בנסיעה. זה מה שהיה לי ושיגע אותי. בבדיקות על קר או בסל"ד סרק הכל היה תקין.

2. אם זה טפטוף קל שנמצא מעל הבלוק זה "נתפס" שם באיזה מקום, וכתוצאה מהנסיעה והתזוזות זה ניתז החוצה משם ונעלם. לכן מחפשים מקום שעומד בו נוזל או צבוע בצבע של הנוזל קירור (אדוםי ירוק וכו').

 

אופציה נוספת שחשבתי עליה זה נזילה מהחיישן טמפ' עצמו. או מהגומיה החיצונית שיושבת עליו, או שחוצה דרכו החוצה, תלוי בסוג החיישן והמבנה שלו. 

 

אפשרות נוספת זה מהאטם של הפלאנג' מים, שגם שם בורח רק כשחם והלחץ גבוה. 

 

אם רוצה לשלול ראש מנוע תעשה בדיקת co2.

יכול גם לעשות בדיקה ראשונית פשוטה, בצילינדר שתהיה נזילה הקיטור יבריק הכל. מוציאים את הפלגים ומשווים. אם פלג אחד נקי ביחס לשאר סיכוי גבוה שיש דליפה. ליותר מתקדמים אחרי שמוציאים את הפלגים בודקים עם בורוסקופ ומזהים הבדל בין הצילינדרים.

 

אם זה ראש וזו רמת הנזילה אל תילחץ. תעשה חיזוק ראש ובנוסף יש חומרים יעודיים לזה. ברמת נזילה כזו כמעט בוודאות זה יאטום.

פורסם
לפני 4 דקות, nimo כתב:

באיזו  טויוטה מזקינה  מחליפים  סוללה כל  5 שנים? 

אין רכב בן 20 שנה שמחליפים סוללה במחירים שציין מלבד הפריוס. כנראה מדבר עליה. אבל החלפת סוללה כל 5 שנים נשמע לי מוגזם, אם כי לא מכיר את הרכב

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...