Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין למה זה דיון, אז האחזקה של רכב בנזין גדולה יותר. אז במקום 600 שקל בשנה, שזה יהיה 1600 שקל בשנה בממוצע. נשמע יותר הגיוני? מדובר על תוספת 80 שקל בחודש. זה לא פונקציה באחזקת רכב בכלל. 

מה שכן  זה החיסכון בדלק שדיברת עליו. אבל בקילומטראז של פותח השרשור, הלא נודע מבחינת אמינות/מחירי חלפים, וירידת הערך פשוט גורמים לרכב חשמלי להיות כניראה הימור גדול מדי. 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 31.3.2026 בשעה 08:41, mottis כתב:

מניסיון עם רכב בנזין בן 11 שנוסע מעט, עלויות האחזקה מעבר לבלאי של צמיגים (שיש גם ברכב חשמלי) - טיפול שנתי 500 ש"ח ומצבר פעם ב-4 שנים, 600 ש"ח.

איפה יש מציאות כאלו ? טיפול שנתי בחמש מאות ש"ח ? באוטו שלי, למעט הטיפול הראשון שגם התקרב אבל לא חצה את ארבע הספרות, כל העוקבים והיו שניים, ארבע ספרות ולא המינימום האפשרי. לא שאני חושב שטיפול כזה בחשמליות יהיה זול יותר, למעט טסלה שלא נזקקת לכלום.

פורסם

יונדאי i20 דור שני עם מנוע 1.4 ליטר אטמוספרי ותיבת הילוכים פלנטרית.

לרכב יש שרשרת טיימינג (ולא רצועה), לוקח את הרכב למוסך מורשה "של פעם", אדם ישר והגון עם מחירים הוגנים.

לוקח את הרכב לטיפול שנתי סמוך לטסט.

זה היתרון ברכבים פשוטים, אין כבר כמעט כאלה רכבים עם מנועים אטמוספריים ותיבות פלנטריות - פשטות התורמת לאמינות...

זהו הסיבה שאני ממליץ הרבה על סטוניק 1.4 ליטר, הרכב עם השנתון הכי גבוה ויחידת הנעה זהה.

גם רכבי מאזדה מצויידים בשילוב של מנוע אטמובפרי ותיבה פלנטרית, אבל מחירי הביטוח שלהם גבוהים.

פורסם
בתאריך 31.3.2026 בשעה 08:41, mottis כתב:

מניסיון עם רכב בנזין בן 11 שנוסע מעט, עלויות האחזקה מעבר לבלאי של צמיגים (שיש גם ברכב חשמלי) - טיפול שנתי 500 ש"ח ומצבר פעם ב-4 שנים, 600 ש"ח.

כלי רכב

 

 

טעית בתאריך ושלחת בטעות ביום 31.3. הודעה של 1.4...

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

לאשתי יש פיקנטו 2019 עם 76 אלף קילומטר. עשתה השנה כרגיל טיפול במוסך לא מורשה - עלה לה 540 שקל. הוא מטפל לה ברכב כבר 4 שנים (טיפלה באחריות במורשה יבואן) וכן - אני לא בטוח שנצמד במאה אחוז לתוכנית של היצרן בכל דבר. שאלתי אותו ולדבריו כי היא עושה קילומטר נמוך הוא מחליף מה שצריך ולא לוקח סתם כסף מיותר וככה הוא עובד.

 

למשל שנה שעברה הוא לקח ממנה 900 שקל אבל אין לה פירוט למה בדיוק ולא זוכרת על מה רק שמאוד סומכת עליו וזה מספיק לה. 

 

בשורה התחתונה הרכב בן 7 - יש לה 0 תקלות (מלבד נורות איתות/תאורה שרופות שהיו) תחת הטיפול במוסך ההגון שהיא הולכת אליו כבר 4 שנים, זה רכב שנמצא גם מתחת לתקציב של פות״ש. תגידו 1 באפריל אבל בשורה התחתונה זה באמת מה שמשלמת בממוצע בשנה - 500 פלוס שקל ומצברים וצמיגים כשצריך ואין לי ספק שכמוה יש עשרות אלפי ישראלים עם רכבים לא יקרים ופשוטים מכאנית ולא חדשים. 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...