Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי טויוטה קורולה 2008

הרכב בתחילת דרכו היה ליסינג בחברת avis

כנראה שהם התקינו שם מערכת נעילה מרכזית + אזעקה

מערכת לא מקורית

האזעקה עצמה מנוטרלת אך הנעילה המרכזית פועלת ובזמן האחרון עושה בעיות

הזמנתי באינטרנט מערכת ואני רואה שזה לא מתאים ואני לא מוצא באינטרנט שום דבר שיתאים לי

שולח פה תמונה של המערכת המקורית

כדי שתעזרו לי למצוא מה שאני צריך

IMG_7847.jpeg

IMG_7846.jpeg

פורסם

זו לא מערכת מקורית של טויוטה, זו מערכת שהותקנה כאן, בבונדד, ע"י גילקאר.

כנראה מערכת של סנג'י (שלטי חייזר).

 

אין סיכוי להשיג כזו תואמת, תצטרך להחליף גם את הצמה.

כלומר לא plug and play.

 

אם יש לך נסיון ומעט ידע באלקטרוניקה, תוכל לאתר מה עושה כל חוט בצמה הישנה, ולחבר אותו לחדשה, במערכת שקנית.

 

אם לא, שווה לשלם כמאתיים ש' למתקין.

פוטנציאל הנזק גדול מזה בהרבה.

  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני שעתיים, natco כתב:

זו לא מערכת מקורית של טויוטה, זו מערכת שהותקנה כאן, בבונדד, ע"י גילקאר.

כנראה מערכת של סנג'י (שלטי חייזר).

 

אין סיכוי להשיג כזו תואמת, תצטרך להחליף גם את הצמה.

כלומר לא plug and play.

 

אם יש לך נסיון ומעט ידע באלקטרוניקה, תוכל לאתר מה עושה כל חוט בצמה הישנה, ולחבר אותו לחדשה, במערכת שקנית.

 

אם לא, שווה לשלם כמאתיים ש' למתקין.

פוטנציאל הנזק גדול מזה בהרבה.

תראה בעיקרון אין לי הרבה ניסיון

התקנתי פנסי ערפל שהזמנתי מעלי אקספרס

מולטימדיה ומצלמת רוורס

ועוד כמה שטויות כבר לא זוכר

אבל זה נראה לי כבר מעבר לידע שלי 

יותר מדי עבודת חיווט ואני לא רוצה לגרום לקצרים

פורסם

לפני שנתיים-שלוש התקנתי ברכב מערכת שלמה כולל האקטואטור בדלת נהג אצל חשמלאי רכב.

רכב שמלכחילה נפתח רק בעזרת מפתח,

המחיר היה 400 ש"ח וכלל שני שלטים.

כנראה מסוג הדברים שיושבים כמלאי מת והמתקינים רק רוצים להיפתר מהם.

בכל מקרה אף על פי שיש לי ניסיון וכבר התקנתי מערכת קומפלט בעבר  (ברכב ללא נעילה מרכזית כלל) - בשביל עלויות כאלו לא שווה לשבור את הראש. מאמין שאצלך יעלה פחות כי צריך להחליף רק את ה"מוח".

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...