Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מעניין אותי לדעת אם מישהו שהזמין רכב בחודש דצמבר לרישוי בינואר

כבר קיבל את הרכב?

לנו נאמר שלמרות שהרכב נמצא במחסני היבואן זה יקח לפחות 21 ימי עסקים

לרישוי והכנה למסירה.

למה זה לוקח להם כל כך הרבה זמן למסור רכב שנמצא כבר פיזית בארץ?

עריכה אחרונה על ידי danik56
פורסם

כ-25000 כלי רכב כבר נמסרו ללקוחות מתחילת השנה. כ-10000 מהם נמסרו ללקוחות פרטיים.

 

יבואן ניסאן מסר כ-2200 כלי רכב.

 

אני מניח שאתה רוצה לקבל את הרכב החדש שלך כשהוא נקי,  חף מתקלות,  בצורה מכובדת ומכבדת ובתשומת הלב הראויה.

כל זה לוקח לא מעט משאבים, זמן וכח אדם.

 

בינואר-פברואר היבואנים מותחים את המשאבים עד הקצה כדי להספיק לעמוד בביקוש. חלק מכלי רכב שנמסרים עכשיו ממתינים כבר מאוגוסט.

 

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 11 דקות, zvit כתב:

כ-25000 כלי רכב כבר נמסרו ללקוחות מתחילת השנה. כ-10000 מהם נמסרו ללקוחות פרטיים.

 

יבואן ניסאן מסר כ-2200 כלי רכב.

 

אני מניח שאתה רוצה לקבל את הרכב החדש שלך כשהוא נקי,  חף מתקלות,  בצורה מכובדת ומכבדת ובתשומת הלב הראויה.

כל זה לוקח לא מעט משאבים, זמן וכח אדם.

 

בינואר-פברואר היבואנים מותחים את המשאבים עד הקצה כדי להספיק לעמוד בביקוש. חלק מכלי רכב שנמסרים עכשיו ממתינים כבר מאוגוסט.

 

בדרך כלל מסירת רכב שנמצא בארץ לוקח עד 14 ימי עסקים.  איזה הגיון יש לעכב מסירת רכב מחודש אוגוסט?  תכלס שאלתי אם מישהו שהזמין בדצמבר כמוני כבר קיבל את הרכב.  לא ביקשתי הסבר מה הקשיים של היבואנים לעמוד בעומס.  עבור המחיר שהם גובים שיתגברו את כוח האדם בחודש ינואר.

פורסם

מסירות זה ממש לא רק כח-אדם. כח אדם זה אול הפרמטר השלישי בחשיבותו.

 

הראשון זה המקום הפיזי - אפשר למסור במקום אחד בו זמנית מס' מוגבל של מכוניות. זה לא יכול להיות שוק.

 

משאב נוסף זה המוביליות - צריך לשנע את כלי הרכב ממקום למקום, וכמות המוביליות מוגבלת.

 

אם הרכב צריך התקנה מיוחדת כלשהי - גם זה מעכב.

 

ההגיון לעיכוב מסירה מחודש א וגוסט היא העובדה שהלקוח רוצה שהרכב ירשם כשנת מודל X+1 בניסאן זה אולי פחות משנה, באינפיניטי קצת יותה משנה.

 

גם אני הזמנתי רכב בדצמבר ושילמתי כבר את מלוא התמורה. הנחת העבודה היא שהרכב ימסר לי באמצע פברואר - אם יקרה קודם, זה יהיה נחמד, אבל אני ריאלי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 5 שעות, zvit כתב:

מסירות זה ממש לא רק כח-אדם. כח אדם זה אול הפרמטר השלישי בחשיבותו.

 

הראשון זה המקום הפיזי - אפשר למסור במקום אחד בו זמנית מס' מוגבל של מכוניות. זה לא יכול להיות שוק.

 

משאב נוסף זה המוביליות - צריך לשנע את כלי הרכב ממקום למקום, וכמות המוביליות מוגבלת.

 

אם הרכב צריך התקנה מיוחדת כלשהי - גם זה מעכב.

 

ההגיון לעיכוב מסירה מחודש א וגוסט היא העובדה שהלקוח רוצה שהרכב ירשם כשנת מודל X+1 בניסאן זה אולי פחות משנה, באינפיניטי קצת יותה משנה.

 

גם אני הזמנתי רכב בדצמבר ושילמתי כבר את מלוא התמורה. הנחת העבודה היא שהרכב ימסר לי באמצע פברואר - אם יקרה קודם, זה יהיה נחמד, אבל אני ריאלי.

הובלה ומסירה אני יכול להבין שנוצר צוואר בקבוק,

אבל הכנת הרכב למסירה, כלומר התקנות ורישוי, זה אמורים לעשות לפני שהרכב יוצא לדרך על המוביל.

במקרה שלי כבר שבועיים בתוך ינואר אני יודע שלא עשו רישוי.  ואני בפירוש לא התעקשתי על רישוי ב 2025.

אז מה מונע מהם לעשות רישוי ולהתקדם?

פורסם
לפני 10 שעות, danik56 כתב:

זה יקח לפחות 21 ימי עסקים

לרישוי והכנה למסירה.

למה זה לוקח להם כל כך הרבה זמן למסור רכב שנמצא כבר פיזית בארץ?


היבואן צריך לבצע עבודות הכנה למסירה - ניקוי, תיקון נזקי פח במידה וקיימים ועוד... 

פורסם
לפני 37 דקות, danik56 כתב:

אז מה מונע מהם לעשות רישוי ולהתקדם?

 

אתה לא בן יחיד. יש עוד כ-4000 כמוך. יתכן שאם תנדנד להם - זה יתקצר קצת.

 

אצלי היבואן התחייב לעד 21 ימי עסקים (תכל'ס חודש קלנדרי)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 52 דקות, zvit כתב:

 

אתה לא בן יחיד. יש עוד כ-4000 כמוך. יתכן שאם תנדנד להם - זה יתקצר קצת.

 

אצלי היבואן התחייב לעד 21 ימי עסקים (תכל'ס חודש קלנדרי)

מאחר ועשיתי טרייד אין, אני עומד לספוג כבר ירידת ערך שנייה אם המסירה תתעכב מעבר ל22 לחודש.  אחרת לא בוער לי.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...