Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אחרי שניים-שלושה ספארקים שרציתי והספיקו להימכר למישהו אחר, נתקלתי בכמה מודעות מעניינות של הסוניק ומבקש עכשיו להתייעץ פה לגבי.

 

אז איך השברולט סוניק 2014 האצ'בק? LTZ 1.6 או RS 1.4.

גם באופן כללי.

וגם בהשוואה לספארק LT 1.2 או LTZ 1.2 נגיד.

 

האם הרכב מוצלח? מומלץ?

למה כדאי לשים לב?

יש משהו שכדאי לדעת או לקחת בחשבון בהקשר של הדגם הזה?

 

שואל גם בהקשרים של צריכת דלק, חלפים ושוק למכור את הרכב בעוד נניח לדוגמה 3-4-5 שנים.

 

מצטט מהפוסט שלי בנושא מלפני שלושה שבועות את הרקע:

 

ציטוט

 

אחרי כמה שנים שהסתדרתי בלי רכב, מתחיל לחפש רכב קטן וזול ומבקש את ההמלצות שלכם לשניים-שלושה דגמים שכדאי להתמקד בהם.

 

נהג ותיק ומנוסה.

פעם בשבוע בממוצע - נסיעות בין-עירוניות ארוכות יחסית (מאזור דימונה למרכז).

 

עד לפני שנתיים-שלוש החזקתי שברולט ספארק 2011 ידנית שסיפקה אותי ושאהבתי מאוד.

 

בינתיים התחלתי לחפש בכיוון הזה של הספארק, גם בשנתונים קצת יותר חדשים (2014-2015). שמעתי דברים טובים גם על סוזוקי אלטו בהקשר הזה.

 

 

 

תודה רבה 🙏

עריכה אחרונה על ידי Gooler
פורסם (נערך)

יש לי סוניק 2013 LTZ מנוע 1.6 חרשתי איתה את הארץ לאורכה ורוחבה בלי בעיות מיוחדות.

רכב יחסית אמין ופשוט עם אחזקה זולה. טסט וביטוח ברצפה. בידוד הרעשים לא וואו ותא הנוסעים פשוט ופלסטיקי אבל סה"כ הרכב מאובזר לא רע (כולל חימום במושב), זריז ויושב טוב על הכביש מהיר. מבחינת מרווח פנים בסדר גמור עדיף משמעותית על הספארק.

צריכת דלק בשיוט בכביש מהיר  13.5-14 קמ"ל.

בעיר 1 לכל 9 קמ"ל בערך.

מבחינת מחלות: משאבת מים, תרמסוטט ופלאנץ. אטם ראש מנוע. תושבות מנוע שלא מחזיקות מעמד ומתחילות רעידות (לשים רק מקורי).

כל אלה לרב לא שורדים מעבר ל100-120K עם זאת התיקון שלהם זול ויש מלא חלפים בשוק.

דברים שכדאי לשים לב, הרכבים האלה כבר בני 10 זה הזמן שלהם לעשות טיימינג אז תחפש רכב אחרי זה (סיפור של 2000 שקל). עוד נקודה חשובה זה שהיצרן דורש במפרט להחליף שמן גיר כל 60 אלף ק"מ. אל תקח רכב שלא טופל ועבר החלפות שמן גיר כנדרש. כמובן החלפות שמן מנוע ומסנן חובה כל 15KM גג אחרת מתפתחת בוצה.

מבחינת שוק, המחיר של הרכב גם ככה נמוך אז אתה קונה אותם בזול ומוכר בזול לא תפסיד מזה הרבה.

זה לא רכב שתתקע איתו הוא מצוין לסטונדטים ובתור רכב ראשון ואפשר למכור אותו בלי בעיה.

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...