Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש מוזר dsg


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

Polo gti 2019

dq250 

116,000

stage 1 pcp

מנוע גיר 

 

 

קרה לי פעמים משהו מוזר בתחילת נסיעה ,

פעם ראשונה הייתי בעלייה וישר מהברקס עברתי לגז(כמובן לא פול גז) והיא רעש מתכתי חזק כמו הילוך שלא נכנס בגיר ידני ושום את ה ״קחחחחחח״ 

פעם שנייה קרה לי מקודם 

התחלתי נסיעה עם הרכב והעברתי בדיוק כשהוא בא להעביר לבד הילוך לידני 

ואיך שרק הזזתי את הידית למצב ידני היה שוב את הרעש של ה קחחחחחחחח הזה.

עכשיו השאלה היא מה זה והאם זה אמור להפחיד אותי או שזה פשוט כמו גיר ידני רגיל והפרעתי לו באמצע להתחבר כמוך שצריך.

 

אני גם ככה בטראומות מכל הסיפורים ששמעתי כל הגיר הזה ולא בא לי ליפול גם , מאוד מקווה שזה סתם משהו שאני פרנואיד עליו

פורסם (נערך)

אני לא מבין יותר מידי בגירים של VAG, אבל הרעש שאתה מתאר נשמע כמו חריקה בהכנסה להילוך - בין אם בגלל סינכרון דפוק או בעיה אחרת.

אם זו הבעיה היא תהיה בהילוך ספציפי - אם זה קורה רק בתחילת נסיעה, אולי זה רק ההילוך הראשון.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם
לפני 54 דקות, nadavd4 כתב:

אני לא מבין יותר מידי בגירים של VAG, אבל הרעש שאתה מתאר נשמע כמו חריקה בהכנסה להילוך - בין אם בגלל סינכרון דפוק או בעיה אחרת.

אם זו הבעיה היא תהיה בהילוך ספציפי - אם זה קורה רק בתחילת נסיעה, אולי זה רק ההילוך הראשון.

אז מה שאתה אומר זה שיכול להיות שהתוכנה לגיר שינתה את התיזמונים ויש איתה פדיחות ?

פורסם (נערך)
לפני 47 דקות, Shakedgti כתב:

אז מה שאתה אומר זה שיכול להיות שהתוכנה לגיר שינתה את התיזמונים ויש איתה פדיחות ?

 

אני לא יודע, זה גם גיר דו-מצמדי אז יכול להיות שההילוך משולב מראש ולא כשאתה צריך אותו (שני הילוכים יכולים להיות משולבים בו"ז) - ואז זה עוד יותר מורכב לאבחון. זה יכול להיות אפילו סתם בלאי לסינכרון שגורם לו לא לעבוד כמו שצריך.

הייתי ממליץ לפנות למומחה גירים שמבין ב DSG, בטח למישהו כאן בפורום תהיה המלצה.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם
לפני 8 דקות, nadavd4 כתב:

 

אני לא יודע, זה גם גיר דו-מצמדי אז יכול להיות שההילוך משולב מראש ולא כשאתה צריך אותו (שני הילוכים יכולים להיות משולבים בו"ז) - ואז זה עוד יותר מורכב לאבחון. זה יכול להיות אפילו סתם בלאי לסינכרון שגורם לו לא לעבוד כמו שצריך.

הייתי ממליץ לפנות למומחה גירים שמבין ב DSG, בטח למישהו כאן בפורום תהיה המלצה.

טוב נחכה לעוד תגובות כי זה רעש מאוד מוזר וקורה פעם בכמה זמן.

מעריך את המענה 

פורסם
לפני כשעה, Shakedgti כתב:

אז מה שאתה אומר זה שיכול להיות שהתוכנה לגיר שינתה את התיזמונים ויש איתה פדיחות ?

בהחלט אפשרי. 

ה 250 זה גיר מוצלח יותר מה 200 היבש. אתה אומר שהרכב עם תוכנה של PCP שלא ידוע עליה הרבה מעבר ממידע באתרים מקומיים , שלא בדומה ל APR , Revo למשל.

גם לגבי תוכנת הגיר - האם זו התוכנה של  TVS Engineering ?  אם כן, זו תוכנה יציבה שלא ידוע על בעיות שהיא גורמת (אלא אם שונתה באיזה אופן, שאני לא מאמין שמישהו יעשה את זה במתכוון) , אם זו לא התוכנה לגיר, אז סביר להניח שאולי שמי שתיכנת את המנוע והגיר לא דייק ויש גליצ'ים בתזמון השילוב. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 11 דקות, zaf כתב:

בהחלט אפשרי. 

ה 250 זה גיר מוצלח יותר מה 200 היבש. אתה אומר שהרכב עם תוכנה של PCP שלא ידוע עליה הרבה מעבר ממידע באתרים מקומיים , שלא בדומה ל APR , Revo למשל.

גם לגבי תוכנת הגיר - האם זו התוכנה של  TVS Engineering ?  אם כן, זו תוכנה יציבה שלא ידוע על בעיות שהיא גורמת (אלא אם שונתה באיזה אופן, שאני לא מאמין שמישהו יעשה את זה במתכוון) , אם זו לא התוכנה לגיר, אז סביר להניח שאולי שמי שתיכנת את המנוע והגיר לא דייק ויש גליצ'ים בתזמון השילוב. 

 

כבר הרגעת אותי וזה טוב.

לגבי הגיר אני לא יודע מה זה אומר מה שרשמת אבל אם הכוונה שלך בתוכנה אחרת לגיר אז לא 

שתיהם pcp.

בכל מקרה יש עוד כמה פאדיחות עם התוכנה למשל אם אני על מצב ספורט ואני לוחץעד לפני הקליק ראשון שני עובר קצת בדילאי והשלישי פשוט נתקע עג 7 טור כמעט ובשנייה אחרונה מעביר למרות שאיבד ממזן את כל הכוח ואין שופ רלוונטיות לגבי ההילוך כבר.

 

לפי מה שאני זוכר הגיר הזה אמור להעביר הילוכים ב 0.8 שניות ולא דילאי של 2 שניות.

אם תרצה יש לי סרטון שמראה את הקטע הזה עם ההילוכים.

חמישי אני הולך אליו לתיקון תוכנה ונקווה שיהיה בסדר.

אם הייתי יודע שהם כאלה הייתי הולך למקס טיונינג ושלום

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...