Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב בסכום של 150000 לא חדש,רצוי בנפח 2000 סמ"ק,הרכב הקודם שלי היה פאסאט 1800 טורבו שנת 2001.

נוחות נסיעה,כוח מנוע בקו ישר,בטיחות.

אלו העדפות שלי.

תודה.

פורסם

בעקרון האקורד תעמוד יפה בדרישות של התאוצה והבטיחות אך מבחינת נוחות :? ואילו מבחינת הנוחות והבטיחות הצרפתיות יעמדו יפה בתנאים הללו אך בשביל התאוצה אתה תצטרך להשתדרג למנוע 3.0. לכן נראה לי שפורד מונדיאו תשלב באופן המוצלח ביותר את שלושת הפרמטרים הנ"ל ואף תוכל להרשות לעצמך אחת כמעט דנדשה (ואם תמשוך במעט את התקציב אז אפילו חדשה).

פורסם

מה אתה אומר על ב.מ.וו. 320I שנת 2002?

פורסם

העדפה לבנזין.

 

מתלבט בין הBMW להונדה אקורד ,שני הרכבים שחשבתי עליהם וגם האודי A6 באה בחשבון.

פורסם

אאודי איי 6 תאלץ לרדת בשנתון.

 

ולא נתת מספיק פרמטרים:

אוטומט?ידני?

חדש? יד שניה?

מנהלים? משפחתי?האצ'בק?

דלתות?

איזה שנתון הכי נמוך אתה מוכן לרדת?

 

מה אתה מחפש באוטו בתקציב כזה? תן כיוון.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

BMW סידרה 5

שנים 98-99-2000

 

שלל גירסאות כגון 523 - 525 - 528 - 530

ממליץ בחום!!!

 

נוחות נסיעה +

כח מנוע בקו ישר +

בטיחות +

 

בהצלחה :)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
אאודי איי 6 תאלץ לרדת בשנתון.

 

ולא נתת מספיק פרמטרים:

אוטומט?ידני?

חדש? יד שניה?

מנהלים? משפחתי?האצ'בק?

דלתות?

איזה שנתון הכי נמוך אתה מוכן לרדת?

 

מה אתה מחפש באוטו בתקציב כזה? תן כיוון.

 

אני חושב שקודם לכן תענה על השאלות האלו, ואז יהיה יותר קל ונוח לענות לך...

פורסם
BMW סידרה 5

שנים 98-99-2000

 

שלל גירסאות כגון 523 - 525 - 528 - 530

ממליץ בחום!!!

 

נוחות נסיעה +

כח מנוע בקו ישר +

בטיחות +

 

בהצלחה :)

בשנים הללו יש רק את ה523(כ170 כ"ס) וה528(193 כ"ס). ה525 וה530 הם החל מ2001.

פורסם

הכי טוב לפי דעתי עם תקציב כמו שלך זה לעבור לA4 ב150 אתה יכול להשיג שנת 2002-3

1.8T-אותו מנוע כמו שהיה לכם בפסאט רק במרכב יפה יותר.

 

אם 0-100 זה לא בראש סדר העדיפויות תוכל אפילו להשיג את הדגם הנחות ביותר מבחינת כ"ס שהוא ה 2.0 ליטר, במודל 2003-4 עם חבילת מנהלים וכל שאר הצעצועים.

1.8T 8)

×
×
  • תוכן חדש...