Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחלתי לעבוד על עגורן צריח


דובצע

פוסטים מומלצים

לפני 14 דקות, דובצע כתב:

כן. אני חייב לקחת לפחות יום חופש בשבוע

כי מותר למנופאי 240 שעות חודשיות

אם אני עייף אני ידרוש חופש 

 

בנתיים סבבה לי זה עבודה שסוחבת אותך ולא אתה אותה

אני מגיע בבוקר ומשם הכול פשוט קורה

לעומת שליח למשל שצריך לידחוף כול הזמן כדי להגיע למטרות

 

הקושי כשאתה לא יודע בדיוק את העבודה ונהיה פאשלות-צעקות ברגע שאתה יודע זה כמו ליסוע ירושלים תל אביב כשאתה המכונית היחידה בכביש לעומת מי שלא יודע את העבודה שזה כמו ליסוע בעומס תנועה

 

אני מאוד מפסוט

כי זה לא עבודה פיזית, אם זו הייתה עבודה פיזית לא היית מחזיק הרבה זמן בעבודה כזו, במיוחד אם אינך מורגל פיזית, היית בורח מעבודה כזו.

 

אל תשווה עבודה שסיזיפית ופיזית מאומצת לעבודה לא פיזית, זה לא בדיוק נתון להשווה.

פשוט מהבחינה שאתה עובד 12 שעות אז אתה חוזר הביתה מאוחר ואין לך זמן פנוי אלא ישר אתה הולך לאכול ולישון כי אתה צריך לקום מוקדם.

 

יש רמות של עבודות פיזיות, יש פיזי קל שזו עבודה לא קשה וגם מי שלא מורגל לעבודה פיזית יכול לעבוד בעבודה כזו.

ועבודה שסיזיפית ופיזית מאומצת מי שלא מורגל לעבוד פיזית לא יחזיק מעמד בעבודה כזו.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 549
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 2 דקות, Liquidator כתב:

כי זה לא עבודה פיזית, אם זו הייתה עבודה פיזית לא היית מחזיק הרבה זמן בעבודה כזו, במיוחד אם אינך מורגל פיזית, היית בורח.

 

אל תשווה עבודה שזיפית ופיזית מאומצת לעבודה לא פיזית, זה לא בדיוק נתון להשווה.

פשוט מהבחינה שאתה עובד 12 שעות אז אתה חוזר הביתה מאוחר ואין לך זמן פנוי אלא ישר אתה הולך לאכול ולישון כי אתה צריך לקום מוקדם.

עבדתי עד היום בפיזי-שליח סבל שיפוצים 

אם אני בעניין אין לי בעיה עם פיזי אבל יש לי בעיה עם כול מני משתנים ודברים חדשים

למשל סבל אצל מוביל טוב שהכול זורם ואני רק סוגר את הפינה שלי לא היה לי בעיה

 

לגבי זמן כן דיי צפוף אז לעבוד קרוב לבית-לישון חצי שעה בהפסקה-לנוח בכול הזדמנות וקצת צחוקים ועניין בעבודה-עוזר בעניין הזה 

אני לא מוכן לחיות בהרגשה שאני מוותר על החיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, דובצע כתב:

עבדתי עד היום בפיזי-שליח סבל שיפוצים 

אם אני בעניין אין לי בעיה עם פיזי אבל יש לי בעיה עם כול מני משתנים ודברים חדשים

למשל סבל אצל מוביל טוב שהכול זורם ואני רק סוגר את הפינה שלי לא היה לי בעיה

 

לגבי זמן כן דיי צפוף אז לעבוד קרוב לבית-לישון חצי שעה בהפסקה-לנוח בכול הזדמנות וקצת צחוקים ועניין בעבודה-עוזר בעניין הזה 

אני לא מוכן לחיות בהרגשה שאני מוותר על החיים

אני לא יודע איפה היית שליח ואיזה סחורה לקחת ופיזרת, אבל אם היית שליח עם רכב פרייבט, סביר להניח שלקחת סחורה שלא מגיעה ל 40 קילו אלא סחורה קלה מאוד.

וגם לא ציינת כמה נקודות ביום עשית, יש הבדל בין שליח של וולט לשליח של חברת שליחויות(רכב 4 טון ומעלה) שעושה ביום בממוצע 90 נקודות ו 25 נקודות העמסה.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליפני שהיה וולט.  הייתי שליח של מסמכים וחבילות על טוסטוס הייתי רץ במדרגות לא היה סמארטפון הייתי מקבל כתובות בתוכנה כמו סמס בטלפון עם מקשים ושואל נהגי מוניות אך להגיע

לא היו משקלים אבל היו התרוצצויות וכפור בחורף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, דובצע כתב:

ליפני שהיה וולט.  הייתי שליח של מסמכים וחבילות על טוסטוס הייתי רץ במדרגות לא היה סמארטפון הייתי מקבל כתובות בתוכנה כמו סמס בטלפון עם מקשים ושואל נהגי מוניות אך להגיע

לא היו משקלים אבל היו התרוצצויות וכפור בחורף

שליח על קטנוע שונה משליח על רכב פרייבט/מסחרי קיצר עשית בשכל שברחת מהעבודה הזו.

עבודה של חברות שליחויות זה עבודות הכי שוחקות שיש,  זו אחת הסיבות שיש תחלופה רבה של נהגים וכל הזמן מחפשים עובדים.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@דובצע אין שמירה באתרים? הקבינה של המנוף לא נעולה? תאורטית הם יכולים לעלות, להניע את המנוף ולעשות הרבה מאוד נזק, לפגוע באנשים, לפגוע ברכוש (ואני כבר לא מדבר על לפגוע בעצמם), ואולי אפילו להפיל את המנוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מקומות שיש שומר ויש שלא. מבחינה חוקית ניראה לי מספיק גדר

אבל אפשר לתפס או דרך פרצות שהעובדים עצמם מארגנים כדי שיהיה להם גישה למקומות

המנוף לא נעול ולא מורידים את החשמל מלמטה משום מה אבל מי שלא ראה אך להפעיל לא ידע

(אני עצמי לבושתי עליתי עם חבר  לעגורן בגיל 14 והוא כן התחיל לצודד עד שהשכן ממול הזמין משטרה ונימלטנו משם-כניראה שהמנופאי לא לחץ על הפיטריה של החשמל בסוף העבודה)

בקיצור יכול להיגמר רע מאוד בעיקר על ידי נפילה מגובה

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, מה הטעות? 

שכחו את כל הצנרת חשמל שהייתה אמורה להיות שם?

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניראה לי גובה המיפלס יותר מדיי באיזה 10 סנטימטר

אני לא מספיק חבר של המנהלים לברר בדיוק מה הפשלה

אבל הם מקרצפים גובה כזה בערך+לחתוך את הרשתות-אחת הפדיחות הקשות שיכולות ליקרוא בבניה ליכאורה

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...