Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 שעות, דובצע כתב:

מעניין מתי זה יכנס פה

כבר דיברנו על זה לפני 10+ דפים...

מה שעדיין לא מובן הוא כיצד מעבירים את ההרגשה של לשבת למעלה ולהרגיש את הרוח/טילטולים כפי שציינת

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 26 דקות, Haim_gds כתב:

כיצד מעבירים את ההרגשה של לשבת למעלה ולהרגיש את הרוח/טילטולים

מכיר את הג'וייסטיקים למחשב עם FORCE FEEDBACK?...

סט סימולטור מירוצים PXN V9 GEN 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Haim_gds כתב:

כבר דיברנו על זה לפני 10+ דפים...

מה שעדיין לא מובן הוא כיצד מעבירים את ההרגשה של לשבת למעלה ולהרגיש את הרוח/טילטולים כפי שציינת

כניראה עובדים עם מה שיש וברירת המחדל לעצור עד שירגע הטילטול. יתכן שברוח מסויימת כבר לא ירימו והעבודה תהיה לאט ובטוח

 

אז לצערי אני מספר לכם היום ב9:30 אני שומע בקשר את אחד המנהלים שאני לא יודע אך הוא ניראה ולהפך-כי בבוקר אני פוגש את המנהל הנחמד. וזה כניראה מגיע אחר כך

אומר לי למה אתה עוצר וממשיך לא עניתי לו שאל שוב ופעם שלישית אמר תענה משו שמסביר או תרד מהמנוף-לא היה לי מה לענות לו ואז אמר בצורה תוקפנית ובעצבים המנופאי ה*ין הזה או שירד עכשיו או שאני יתפוס את השערות שלו ויוריד אותו - 

אמרתי לו למה אתה מדבר ככה אני לא דיברתי אליך ככה - אמר לי אני 15 שנה בתחום ומנוף שעוצר כמוך זה אחד שבא ליגנוב אז אתה…… אמרתי לו בסדר לקחתי את הדברים שלי וירדתי 

למען הברור-אם מנופאי מזייף את העבודה סבבה הטענה ולא הקללות

אני בכללי נותן עבודה טובה ורק אתמול בקשו והסכמתי להישאר אחרי הזמן לעשות מיקסר בטון  ואגב מה שעבדתי עם הפסקות כי הסיני בבוקר רצה לא לעשות בדיקת משקולת ואחר כך קשר לי באלות ואמר לי זה רק 10 קילו בפנים התעקשתי להביא מכולה ואחת הבאלות הוא הרים עם המנוף למכולה 10 קילו עלק״ וגם אם כן אסור להרים 

אז הראתי לו שאני יקבע את קצב העבודה 

ואם הוא יתחכם גם אני יודע 

 

בקיצור הבן אדם ראה כמה דקות הסיק מסקנות והחליט שאני אוייב האתר. בסדר לא חדש לי אנשים כאלה בתחום שלי אני ימשיך הלאה בלב לבן

לחברה שלי סיפרתי את הסיפור ואמרתי להם לכם לא אכפת אתם סופרים את הכסף אז הכול בסדר. כמו שהיה בעבר גם פה לא ישתנה כלום. ככה שגם בהם אני לא תולה תקוות מיותרות

עוד 4 חודש נגמר ההתחייבות ואני ילך למקומות שחברים שלי ממליצים

עריכה אחרונה על ידי דובצע
פורסם
לפני שעה, דובצע כתב:

אומר לי למה אתה עוצר וממשיך לא עניתי לו שאל שוב ופעם שלישית אמר תענה משו שמסביר

לא הבנתי למה לא ענית לו.

לא פלא שהתעצבן, למרות שזה לא מצדיק דיבור כזה.

 

פורסם

תחשוב שאני נהג אוטובוס ומגיע מישהו בתוקפנות מטורפת למה אתה נוסע לאט

ואם לא תענה בפעם שלישית הוא מוציא אותך מהאוטובוס יכול להיות שאגיד סליחה ויכול להיות שאני לא יענה  ויגיד לעצמי הוא ישחרר אותי ואני ימשיך בעבודתי כי מסורבל להסביר זה לא 2 מילים

 

בכלל יש אנשים למטה שחושבים שהם יודעים מה קורה למעלה והם מפריעים לך לעבוד בעוד שאם הם היו מנופאים הם היו מדברים אחרת-אם זה להגיד למעלה או למטה הרבה פעמים ואם זה לכוון לא טוב ועוד 

 

ככה שכשאין למנופאי גב הוא חשוף שמרות צרורות

פורסם

עדיין לא מסביר למה לא ענית בפעם הראשונה.

תענה וזהו, תגיד שלום, משהו...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני ידייק מה היה בדיוק

אני שומע בקשר דוד-עונה כן

למה המנוף עוצר כול שניה-לא עניתי

דוד אתה שומע-כן שומע

למה אתה עוצר כול שיניה

פעם שלישית אני שואל ואם אין לך תשובה ברורה למה אתה עוצר רד מהמנוף

 

אין שם עבודה צפופה שאני מפסיד להם הספק כי אחרי שאני מתקתק עבודה חצי מהזמן נישאר ריק 

לפעמים יש דברים דחופים כמו בטון אבל פה פירקתי תבניות אחרי שהיציקה התייבשה-לא משהוא שצריך למהר

 

למעשה כשהייתי עם הדברים ליד האוטו הגיעו 2 אנשי צוות של האתר לדבר איתי אני היתרחקתי 

כי שאר המנהלים מרוצים ממני אוהבים את העבודה שלי ואף אמר לי אחד בקשר כשעוד הייתי במנוף מה ככה אמר לך אני יטפל בזה 

אז בטח אמרו לו בוא נדבר איתו-אני הייתי כול כך פגוע שרק רציתי להגיע לבית ולישכוח מכול האנשים שהורסים לי את הבריאות והפרנסה בזמן האחרון

כך שגם אם היה אומר סליחה זה לא היה עוזר לי

אני לא מפחד להמשיך הלאה עד שאני יגיע למקום הנכון בשבילי

אני גם יודע שזה סיפור לא סקסי בכלל אבל אני ארדקור

פורסם

דובצע, במקום העבודה, כשמדברים אליך- תגיב. 

זה ממש לא מתקבל טוב אם אתה שותק. הסיבה לא משנה למי שמולך. 

תענה. תצייץ תירוץ אדיוטי אם אתה חייב, אבל תגיב. אלו החוקים הלא כתובים של מקום עבודה. 

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אם הייתי ״יכול״ הייתי מגיב 

צריך להבין שנאלם פי-מה שניקרא

וזה אצלי ככה בחיים אני צריך לעשות תוכנית ברורה וללכת איתה כי אם לא אני יגיע למקום שאני רוצה ואז הרגשה תגיד לי פה לא טוב תמשיך למקום השני 

ככה שבלי עוגן אני הולך לאיבוד 

באתר הזה הכול היה טוב  עד הגישה הזאת

אם היה אומר אני מסתכל ומעכשיו תתחיל לעבוד בלי הפסקות היה מסתדר 

אבל בגלל השפיטה של כאן ועכשיו אכלתי אותה-+אין לי איתו הכרות כמו המנהל המרכזי שיודע כמה אני עובד טוב ואני דיברתי איתו קצת

 

לא כול האנשים יודעים להגיב לעניין בכול סיטואציה

 

פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, דובצע כתב:

אם הייתי ״יכול״ הייתי מגיב 

צריך להבין שנאלם פי-מה שניקרא

מבין. מכיר. לגיטימי, עבור מי שחווה את זה. 

הצד השני לא יבין את זה! ופה הבעייה!.

גם "שנייה, אני צריך לנסח את זה" \ "ברחה לי המילה" \ "יש לי בעייה, רגע" \ אתה מלחיץ אותי, קשה לי לענות מיד" זה בסדר. זה עדיף על שתיקה רועמת. 

 

לפני 32 דקות, דובצע כתב:

וזה אצלי ככה בחיים אני צריך לעשות תוכנית ברורה וללכת איתה כי אם לא אני יגיע למקום שאני רוצה ואז הרגשה תגיד לי פה לא טוב תמשיך למקום השני 

ככה שבלי עוגן אני הולך לאיבוד 

אל תחפש עוגן. ברוב המקומות בחיים אין. אתה צריך להיות העוגן של עצמך. 

אתה יודע שאתה בסדר? תעמוד על שלך. 

אתה יודע שתפסו אותך על משהו "אמיתי"? תגיד סליחה, צודק, אשתנה\אשתפר.

אל תשתוק... 

במקומות עבודה שתיקה זה זוועה. זה נותן למי שמולך לרוץ עם מחשבות, שהן לא בהכרח נכונות או לטובתך (א). 

זה גורם למי שמולך לא להיות מסוגל להבין מה עובר עליך (ב). זה גורם למי שמולך לחשוב שיש לך בעייה רצינית (ג). 

האנשים במדינה הזו כל כך מורגלים לשמוע תירוצים מונפצים ומטומטמים, שהם לא מסוגלים להתמודד עם שתיקה... (ד)

כך שגם תירוץ מטומטם ומונפץ יתקבל הרבה יותר טוב מאשר שתיקה (ה).

אתה לא חייב להגיד "את הדבר הנכון", אבל אתה חייב להגיב, בנאדם. 

לפני 32 דקות, דובצע כתב:

אם היה אומר אני מסתכל ומעכשיו תתחיל לעבוד בלי הפסקות היה מסתדר 

תקשיב למישהו עם קצת ניסיון, ממרומי גיל 45.

הוא ניסה להבין אותך ולא להכתיב לך מה לעשות "על עיוור". זה משהו שראוי להערכה דווקא. 

לפני 32 דקות, דובצע כתב:

אבל בגלל השפיטה של כאן ועכשיו

אילצת אותו לשפוט כאן ועכשיו כי לא הגבת.

לפני 32 דקות, דובצע כתב:

לא כול האנשים יודעים להגיב לעניין בכול סיטואציה

שוב, בחייך. אתה לא חייב "לעניין", זה לא חייב להיות "מושלם" או תגובת מחץ. 

אפילו דבר בנאלי כמו "קשה לי להתרכז יש לי קקי" עדיף על שתיקה לדעתי:lol:.

 

ניהלתי אנשים בעברי. יש לי (והיו לי) מנהלים מעליי (מנכ"ל).

שתיקה מקבילה להודאה באשמה או לדברים רעים אחרים. 

העובדים שלי שתקו כשנזפתי בהם בצורה נכונה, כנה, בונה. כשלא היה להם תירוץ מונפץ... לרוב היה להם. 

גם אני שותק כשאני ננזף "אמת". קורה. אני יודע גם להגיד אחר כך סליחה, טעיתי אם צריך (כשאני אכן טעיתי. קרה גם שהואשמתי כשהייתי דווקא בסדר). אבל תמיד יש תקשורת. נתק בתקשורת זה זוועה. 

זה אני אומר גם ממקום של אחד שניהל אנשים. 

אל תשכח, אם הבנתי נכון, זה היה דרך הקשר כי היית על המנוף והמנהל על האדמה- הוא לא יכול לראות את שפת הגוף שלך! כשהוא מדבר אליך ואתה (כך זה נראה) פשוט מתעלם ממנו. קצר עצבני בתקשורת. 

 

יש לך זכות דיבור. יש לך חובה להשתמש בה. 

 

אני לטובתך פה, בנאדם. אתה ממש לא חייב להסביר לי מאיפה השתיקה שלך מגיעה, אני מבין יותר טוב ממה שאתה חושב או מתאר לעצמך. 

 

עריכה אחרונה על ידי ברווז
  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני כשעה, ברווז כתב:

אל תשכח, אם הבנתי נכון, זה היה דרך הקשר כי היית על המנוף והמנהל על האדמה- הוא לא יכול לראות את שפת הגוף שלך! כשהוא מדבר אליך ואתה (כך זה נראה) פשוט מתעלם ממנו. קצר עצבני בתקשורת. 

 

אני מסכים איתך מליון אחוז שאני יפתח פה וזה יעזור לי בחיים

אבל בוא גם נדון על הצד השני האם הוא עשה בסדר או לא

בגלל מה שכתבת וציטטתי יש בלימודים שכשהמנופאי עוד על הקרקע ליפגוש את האתתים ולוודא שיש תיקשרות נאותה

גם אם למנהל הזה יש תעודת אתת הוא לא עובד כמו הסיני איתי שבאמת מבין את העבודה

ועוד המנהל הראשי פגש אותי כול בוקר-עשה לי תדריך בטיחות בהתחלה-שואל אותי על העבודה דברים פה ושם (ומעל הכול הוא מנטש אבל זה עוד משהוא)

 

המנהל הזה אך ידע מה השפת גוף שלי אם לא ראינו אחד את השני בחיים

 

וגם למה לא בטלפון 

 

לדעתי הוא פעל מתוך קריזה שרק התגברה 

אז שיהנה עם המנופאי החדש ואת הקריזות מ0 ל100 שיוציא על אישתו

פורסם

בהעברת מסרים, האחריות היא על הצד שמעביר את המסר. אתה אחראי להעביר את המסר הכי ברור שאתה יכול. 

 

אין כל כך סיבה לדבר על הצד השני. 

תמיד יהיה צד שני. תמיד יהיה כך או אחרת או אבל או למה לא. תמיד יהיו "סיבות" ונסיבות ועניינים ואינטריגות. 

לך יש את הכח לנטרל את הבעיות (או לייצר בעיות חדשות :lol:).

אין לך שליטה על הצד השני, זה מה שאני מנסה לומר. 

תבדוק שאתה תקין ועושה נכון- חתכת ביותר מחצי את הסיכוי לבעיות, ובאותו שיעור את מה שיכולים לומר לך.

  • רעיון טוב! 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אתה בין הבודדים בעולם שזוכה לראות איך מרימים מנוף (כל האחרים פשוט בטוחים שהם נולדים במקום בן לילה, כנראה כתוצאה מלילה סוער בין משאית למערבל בטון) ואתה עוד בא בטענות? :rofl:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...