Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין סיניות חשמליות


תומר1

פוסטים מומלצים

פרמטר מאוד חשוב שלא עלה פה זה של byd יש סוללה בטכנולוגיה מתקדמת lfp

שחיקת הסוללה נמוכה יותר מג'ילי ואין חשש לשחוק את הסוללה בטעינה ל 100%

לגבי הטווח אחרי למעלה משנה של נסיעות אני מגיע 380-410 קמ בתוך גוש דן.

עליות ומהירות גבוהה מקטינות את הטווח בדיוק כמו בבנזין.

byd הוא רב מכר והיצרן הכי גדול בעולם לרכב חשמלי,עברה את טסלה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, pipinoadar כתב:

אפשר פירוט מדוע?

 

היגוי מנותק לחלוטין.

ממשק משתמש רע (צריך להגיע עדכון תוכנה, השאלה אם יעשה מהפך או רק יתקן נקודתית דברים).

טווח רשמי לא מציאותי (אבל זה נכון למרבית החשמליות).

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.4.2024 בשעה 22:19, levy כתב:

פרמטר מאוד חשוב שלא עלה פה זה של byd יש סוללה בטכנולוגיה מתקדמת lfp

שחיקת הסוללה נמוכה יותר מג'ילי ואין חשש לשחוק את הסוללה בטעינה ל 100%

לגבי הטווח אחרי למעלה משנה של נסיעות אני מגיע 380-410 קמ בתוך גוש דן.

עליות ומהירות גבוהה מקטינות את הטווח בדיוק כמו בבנזין.

byd הוא רב מכר והיצרן הכי גדול בעולם לרכב חשמלי,עברה את טסלה.

אתה כנראה נוהג רגוע , מרבית האנשים שאני מכיר מדווחים על טווח שנע בין 280 ל 320 ק"מ.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

אתה כנראה נוהג רגוע , מרבית האנשים שאני מכיר מדווחים על טווח שנע בין 280 ל 320 ק"מ.

 

אני לא יודע איך אנשים מוציאים פחות מ300 בין טעינות ברכב הזה ואיך הם נוהגים. הטווח של @levy נשמע לי הגיוני לחלוטין לתוואי הנסיעה שלו כשרובה עירונית. אני עם ה-Atto 3 כחודש, עוד שניה 2K על השעון. 80~ אחוז מהנסועה שלי היא בין עירונית כולל מזגן בלי לנסות לנהוג חסכוני מהרגיל, הממוצע בערך 350-360 מ100 ל0 אחוז. הטעינה אחרונה בוצעה שלשום כשהסוללה עומדת על  12% אחרי 336 ק"מ.

השאלה מה אנשים מספרים לנו? כמה קמ הם עברו עד שהתחברו למטען כשנותר 10-20 אחוז? או כמה היו יכולים להגיע אם ימשיכו עד הקצה?

החישוב שאני עושה הוא כמה ק"מ עברתי חלקי האחוזים ששרפתי כפול 100.

אם אקח את הדוגמא של המדידה האחרונה - (336/88)*100=381. בתאוריה היה לי עוד 45 ק"מ לנסוע עם הרכב בהנחה שמדובר בצריכה דומה פר אחוז. וגם אם נגיד בפועל זה היה רק 30, עדיין מדובר בנתון יפה של מעל 350 ק"מ בין טעינות שהם בערך 15% פחות מהצהרת יצרן. פער דומה למה שקיים גם בהצהרות של רכבי בנזין.

עריכה אחרונה על ידי dalet11

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, dalet11 כתב:

 

אני לא יודע איך אנשים מוציאים פחות מ300 בין טעינות ברכב הזה ואיך הם נוהגים. הטווח של @levy נשמע לי הגיוני לחלוטין לתוואי הנסיעה שלו כשרובה עירונית. אני עם ה-Atto 3 כחודש, עוד שניה 2K על השעון. 80~ אחוז מהנסועה שלי היא בין עירונית כולל מזגן בלי לנסות לנהוג חסכוני מהרגיל, הממוצע בערך 350-360 מ100 ל0 אחוז. הטעינה אחרונה בוצעה שלשום כשהסוללה עומדת על  12% אחרי 336 ק"מ.

השאלה מה אנשים מספרים לנו? כמה קמ הם עברו עד שהתחברו למטען כשנותר 10-20 אחוז? או כמה היו יכולים להגיע אם ימשיכו עד הקצה?

החישוב שאני עושה הוא כמה ק"מ עברתי חלקי האחוזים ששרפתי כפול 100.

אם אקח את הדוגמא של המדידה האחרונה - (336/88)*100=381. בתאוריה היה לי עוד 45 ק"מ לנסוע עם הרכב בהנחה שמדובר בצריכה דומה פר אחוז. וגם אם נגיד בפועל זה היה רק 30, עדיין מדובר בנתון יפה של מעל 350 ק"מ בין טעינות שהם בערך 15% פחות מהצהרת יצרן. פער דומה למה שקיים גם בהצהרות של רכבי בנזין.

ממש מוזר לומר שאפשר להגיע עם רכב שהטווח שלו על פי היצרן (שכידוע אף פעם אבל אף פעם לא עומד במבחן המציאות) הוא פחות מכך. ובנוסף לא ראיתי אפילו בעלים אחד של ב.ו.ד. שמדווח על יותר מ300 ק"מ.

מנסיון של הרבה זמן עם הג'ילי אני יכול להמליץ עליו בכל פה.(רק בגירסה היקרה 485 פרו כמובן) טווח מעולה וביצועים נהדרים

עריכה אחרונה על ידי יוצא לעקיפה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, יוצא לעקיפה כתב:

ממש מוזר לומר שאפשר להגיע עם רכב שהטווח שלו על פי היצרן (שכידוע אף פעם אבל אף פעם לא עומד במבחן המציאות) הוא פחות מכך. ובנוסף לא ראיתי אפילו בעלים אחד של ב.ו.ד. שמדווח על יותר מ300 ק"מ.

מנסיון של הרבה זמן עם הג'ילי אני יכול להמליץ עליו בכל פה.(רק בגירסה היקרה 485 פרו כמובן) טווח מעולה וביצועים נהדרים

אתה כבר החלטת להסיק מסקנות לא נכונות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, יוצא לעקיפה כתב:

ממש מוזר לומר שאפשר להגיע עם רכב שהטווח שלו על פי היצרן (שכידוע אף פעם אבל אף פעם לא עומד במבחן המציאות) הוא פחות מכך. ובנוסף לא ראיתי אפילו בעלים אחד של ב.ו.ד. שמדווח על יותר מ300 ק"מ.

מנסיון של הרבה זמן עם הג'ילי אני יכול להמליץ עליו בכל פה.(רק בגירסה היקרה 485 פרו כמובן) טווח מעולה וביצועים נהדרים

אתה מעט נחרץ מדי.

הטווח המוצהר של ה Atto3 הוא כ 420 ק"מ.

מרבית המשתמשים עוברים את ה 300 ק"מ בקלות. 

אין ספק שלג'יאומטרי C יש טווח גדול משמעותית, אבל אין לו EuroNcap ואפילו לא מבחן ריסוק סיני. כלום. זה לא אומר שהוא לא טוב, אבל בין טווח לבטיחות, מרבית הציבור בוחר בבטיחות, ובצדק. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

אתה מעט נחרץ מדי.

הטווח המוצהר של ה Atto3 הוא כ 420 ק"מ.

מרבית המשתמשים עוברים את ה 300 ק"מ בקלות. 

אין ספק שלג'יאומטרי C יש טווח גדול משמעותית, אבל אין לו EuroNcap ואפילו לא מבחן ריסוק סיני. כלום. זה לא אומר שהוא לא טוב, אבל בין טווח לבטיחות, מרבית הציבור בוחר בבטיחות, ובצדק. 

הייתי מוסיף,ג'ילי קטן יותר, אין לו סוללה lfp כלומר טעינה ל 100% שוחקת את הסוללה ולכן אם רוצים לשמור על הסוללה צריך לא להגיע ל 100% מה שמקצר את הטווח.

סוללת lfp היא סוללה עם אורך חיים גדול.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדדתי אתמול - BYD atto 3.

נסיעה בבוקר לעבודה בית שמש - ירושלים וחזור. ובערב בית שמש - בני ברק וחזור. ס"ה 198 ק"מ. 

יצאתי בבוקר עם סוללה טעונה 100% = 420 ק"מ. כשחזרתי בלילה היה לי על הצג 151 ק"מ, ז"א ש"השתמשתי" ב269 ק"מ. 

לפי החישוב שלי 309=420*198/269 ק"מ. 

 

** מי שנוסע עירוני בלבד ועוד בגוש דן יגיע ליותר. אני עושה נסיעות בינעירונית + עליות לירושלים, מהירות 110+-.

עריכה אחרונה על ידי לב טוב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח שהחישוב כלכך נכון.

לדעתי הדרך הנכונה לחשב את הטווח הריאלי שהיית מגיע אליו הוא כמות הק"מ שעשית, חלקי אחוזים ששרפת עבורם (ככה אתה מקבל נתון צריכה פר אחוז), אחרי זה אתה מכפיל ב100. התוצאה אמורה להיות כמה ק"מ היית יכול לעבור אם היית ממשיך בתוואי דומה. זה החישוב הכי נכון ודומה למה שהיינו עושים ברכב בנזין (כמה ק"מ עברנו חלקי ליטר במשאבה).

בכללי, תוואי הררי בהחלט מקצץ טווח משמעותי ברכבים חשמלים.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירידת הקילומטראז' בדומה לבנזין לא ליניארית

פסיכולוגיה

צריך להגיע שישאר קילומטראז' נמוך ולחבר לקילומטראז' שעשית מהרגע שהסוללה היתה מלאה.

שאר החישובים לא מדויקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החזקתי BYD לתקופה, הטווח הממוצע היה 280 ק"מ לטעינה אבל עם רגל על הדוושה 

בנסיעה מתונה יכולתי לחנוק אותו ל350 ק"מ אף פעם לא הצלחתי לעבור את ה400 ק"מ 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, לב טוב כתב:

אשמח להסבר מפורט יותר, תודה.

באיזור יתרה 100 קמ הירידה לא ליניארית

לפני 8 שעות, shlomiko כתב:

החזקתי BYD לתקופה, הטווח הממוצע היה 280 ק"מ לטעינה אבל עם רגל על הדוושה 

בנסיעה מתונה יכולתי לחנוק אותו ל350 ק"מ אף פעם לא הצלחתי לעבור את ה400 ק"מ 

לא ברור לי איך

העולם לא ירדתי פחות מ 330 קמ

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...