Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא עוזר, פונים שם ימינה בלי סוף. 

  • מצחיק 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

השאלה אם רשות מקומית/עיריה יכולה לכתוב מה שהיא רוצה ובכל ניסוח. 

מותר להם לכתוב ניסוח מצחיק או טיפשי כמו השלט שצילמתי? אין הנחיות לדברים כאלו?

פורסם

תמרור 439 מיועד למקרים שבהם אין תמרור יעודי ויש לנסח מלל רלוונטי.

מדובר במלל חופשי, אי אפשר ממש לפקח ולתת הנחיות. הצבת תמרור דורשת החלטה של ועדת התמרור עם דיון ופרוטוקול, ולכן ההנחה היא שמדובר בהליך שדואג לכך שיהיה מלל מובן ומתאים.

מן הסתם, יש פאדיחות. זו לא היחידה. מלל דו משמעי, שגיאות כתיב, תרגומים לא נכונים, או כמו פה, איומי סרק חסרי בסיס. קורה

לפחות במקרה הזה אף אחד לא באמת נפגע (הצלף לא מוצלח במיוחד...)

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

עונש "רגיל" במדינת ישראל זה לא לעשות כלום - אין דין ואין דיין - אז כנראה ש"ענישה חמורה" זה שאשכרה יאכפו את החוק ויקרה משהו לעבריינים.

 

אם כי לפי מה שאני מבין ממה שנאמר פה, זה לא באמת קורה. כרגיל.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

יש סיבה.

זווית הפניה היא כ-70 מעלות, ואין אפשרות במקום הזה לפנות ימינה מבלי לעלות על הנתיב הנגדי. 

בנוסף, בגלל שדה ראייה מוגבל,  פנייה ימינה מסכנת הולכי רגל החוצים במעבר חצייה, שגם להם יש ירוק ( בעיקר את הילדים שהולכים לבית ספר הנמצא 200מ' מהצומת). 

 

כדי להכשיר פניה במקום הזה צריך לעשות שני דברים:

1. להרחיק קו עצירה בנתיב הנגדי אחורה 10מטרים.

2. להוסיף פאזה ברמזור לטובת הולכי רגל בלבד.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעתיים, vladclar כתב:

יש סיבה.

זווית הפניה היא כ-70 מעלות, ואין אפשרות במקום הזה לפנות ימינה מבלי לעלות על הנתיב הנגדי. 

בנוסף, בגלל שדה ראייה מוגבל,  פנייה ימינה מסכנת הולכי רגל החוצים במעבר חצייה, שגם להם יש ירוק ( בעיקר את הילדים שהולכים לבית ספר הנמצא 200מ' מהצומת). 

 

כדי להכשיר פניה במקום הזה צריך לעשות שני דברים:

1. להרחיק קו עצירה בנתיב הנגדי אחורה 10מטרים.

2. להוסיף פאזה ברמזור לטובת הולכי רגל בלבד.

 

אז את מי שפונה ימינה אפשר להאשים בסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה. לכן כתוב שיענש בחומרה.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 51 דקות, 2pac כתב:

אז את מי שפונה ימינה אפשר להאשים בסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה. לכן כתוב שיענש בחומרה.

עשית לי חשק להגיש בקשה לפי חוק חופש המידע, איזה עונשים קיבלו בצומת הזו.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 6 שעות, 2pac כתב:

אז את מי שפונה ימינה אפשר להאשים בסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה. לכן כתוב שיענש בחומרה.

 

לא הגיוני. זו עבירה שמתייחסת ליידוי אבנים או חסימת כביש והעונש עליה יכול להגיע ל- 20 שנות מאסר.

×
×
  • תוכן חדש...