Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, יובל .מ. כתב:

תלוי איזה רמה ואיזה גוף אתה נכנס אליו.

יש מקומות שלא ידרשו שוב ויש מקומות שהמתחקר יהיה חבר טוב שלך.

רמה 6 הכי נמוכה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הכל "תלוי". אם זה חברה פרטית או ארגון ממשלתי.

ככה בשליפה אני לא חושב שלרמת הסיווג בהכרח יש קשר למשך התהליך (עשיתי קהיליה 2, כל התליך הגיוס לקח לי 5 חודשים).

 

לפוליגרף יש תוקף של 5 שנים. ככה אינטואיטיבית אני מניח שכל עוד אתה עובד בארגון, הסיווג הרלבנטי שלך בתוקף.

 

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 46 דקות, Opel Astra GSI כתב:

עשית סיווג ביטחוני בשב"כ?

זה סיווג ביטחוני שעושה השב"כ כי זה עבודה במקום ממשלתי ביטחוני אצל מעסיק שהוא גוף פרטי לא ממשלתי פשוט צריך אישור כניסה ולוקח ים זמן לסיווג דרגה 6.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

עדכון: חשבתי עברתי את הסיווג ביטחוני היות ולא קיבלתי בדואר מכתב של אי התאמה, פניתי לחברה שהפנתה אותי לסיווג ביטחוני והם רשמו שמעומדתי נדחתה, קיבלתי תשובה רק לאחר כ 3 חודשים.

 

איך אני יכול לדעת בוודאות שלא עברתי את הסיווג ביטחוני? ולא את הראיון עבודה שהיה.

כי לא קיבלתי מכתב בדואר עדיין.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם

הי

בגדול סיווג תקף לשנתיים ואין חובה להסביר למה לא עברת את הסיווג.

כל שנתיים צריך חידוש, אם אתה באותה חברה בדרך כלל זה נשלח אוטומטית ע״י מחלקת הביטחון של החברה והגורם הבודק מחליט אם לזמן אותך לראיון או שמאריכים ללא ראיון.

פורסם
לפני 28 דקות, llaavvii כתב:

הי

בגדול סיווג תקף לשנתיים ואין חובה להסביר למה לא עברת את הסיווג.

כל שנתיים צריך חידוש, אם אתה באותה חברה בדרך כלל זה נשלח אוטומטית ע״י מחלקת הביטחון של החברה והגורם הבודק מחליט אם לזמן אותך לראיון או שמאריכים ללא ראיון.

לא קיבלו אותי לעבודה למרות שעשעיתי סיווג ביטחוני.

ידוע לי שאם לא עוברים סיווג ביטחוני שולחים מכתב בדואר רשום אלא אם זו אי התאמה על רקע ביטחוני.

פורסם

שלח מייל לחברה ותשאל אם לא עברת בגלל סיווג או בגלל משהו אחר. יכול להיות ששכחו לעדכן אותך. 

לפי חוק חברה שמגייסת ויש לה מעל 50 (?) עובדים חייבת להודיע למועמד אם הוא לא התקבל ומה הסיבה. 

לגבי סיווג אני פעמיים עשיתי לרמה גבוהה ועברתי ופשוט התקשרו אלי ואמרו לי מהחברה המגייסת בטלפון. קשה לי להאמין שמשרד הביטחון ישלח מכתבים רשומים להודיע אם מישהו עבר סיווג או לא. הם עובדים מול הגוף שמגייס לא מול הנבדקים. 

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, ArikB כתב:

שלח מייל לחברה ותשאל אם לא עברת בגלל סיווג או בגלל משהו אחר. יכול להיות ששכחו לעדכן אותך. 

לפי חוק חברה שמגייסת ויש לה מעל 50 (?) עובדים חייבת להודיע למועמד אם הוא לא התקבל ומה הסיבה. 

לגבי סיווג אני פעמיים עשיתי לרמה גבוהה ועברתי ופשוט התקשרו אלי ואמרו לי מהחברה המגייסת בטלפון. קשה לי להאמין שמשרד הביטחון ישלח מכתבים רשומים להודיע אם מישהו עבר סיווג או לא. הם עובדים מול הגוף שמגייס לא מול הנבדקים. 

פניתי לחברה שהפנתה אותי (חברת השמה) הם שאלו את החברה ושלחו לי הודעה שמעומדתי לתפקיד נדחתה מבלי להזכיר את העניין של הסיווג ביטחוני.

שפניתי אליהם הם אמרו לי שיבדקו לגבי תשובה של התהליך.

 

שולחים מכתב בכדי לאפשר למועמד להגיש ערעור על ההחלטה זאת הסיבה שהם שולחים בדואר.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
×
×
  • תוכן חדש...