Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נמצא בנתיב שעומד להסתיים, ובא לעבור נתיב לא שם לב, רק מצד שמאל שנמצא על הנתיב נוסע במהירות ומשפשף לי את הרכב, שזה קרה אני טיפה סטיתי מאינסטינק לנתיב השני ואוטובוס שהיה על הנתצ נאלץ לבלום, אחר כך החלפתי פרטים עם הנהג.

 

האם מדובר בעבירה? האם שני הנהגים אשמים? במצב כזה? או נהג אחד?

פורסם
לפני 8 דקות, Liquidator כתב:

לא שם לב

כבר התחלה לא טובה מצדך.

 

לפני שנתיב מסתים יש תמרור, ואתה צריך להיות ער ולראות אותו.

התמרור מפרט איזה נתיב מסתיים, זה שמימין או זה שמשמאל.

אם הנתיב שלך הוא זה שמתמזג, אתה זה שצריך לוודא שהנתיב אליו אתה מתמזג פנוי.

 

image.thumb.png.490990fd2c8e6bf525d415eb4c60b299.png

פורסם
לפני 2 דקות, Be roo כתב:

כבר התחלה לא טובה מצדך.

 

לפני שנתיב מסתים יש תמרור, ואתה צריך להיות ער ולראות אותו.

התמרור מפרט איזה נתיב מסתיים, זה שמימין או זה שמשמאל.

אם הנתיב שלך הוא זה שמתמזג, אתה זה שצריך לוודא שהנתיב אליו אתה מתמזג פנוי.

 

image.thumb.png.490990fd2c8e6bf525d415eb4c60b299.png

תיארתי לעצמי אך החוק אומר ששני הנהגים אשמים לא? והייתי על הנתיב שעומד להסתיים.

האם מדובר בעבירה? (שואל לידע כללי).

פורסם
לפני 3 דקות, Be roo כתב:

אתה עובר לנתיב אחר, האחריות היא עליך לוודא שהוא פנוי ואתה לא מפריע או מסכן את התנועה.

הבנתי אותך אז אני אשם ולכן הוא אמור לתבוע את הצד ג' שלי? 

פורסם

הוא תובע אותך

 

בקש שיציג לך הצעת מחיר לתיקון, ואז קבל החלטה האם לשלם מכיסך או לתבוע את הביטוח.

 

אגב, מה הנזק לרכב שלך? האו אתה מבוטח במקיף או צד ג'?

 

בכל מקרה, התקשר כבר כעת לסוכן/חברת הביטוח אצלם אתה מבוטח ודווח על האירוע, בשלב זה ללא הפעלת הפוליסה. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, sperial כתב:

הוא תובע אותך

 

בקש שיציג לך הצעת מחיר לתיקון, ואז קבל החלטה האם לשלם מכיסך או לתבוע את הביטוח.

 

אגב, מה הנזק לרכב שלך? האו אתה מבוטח במקיף או צד ג'?

 

בכל מקרה, התקשר כבר כעת לסוכן/חברת הביטוח אצלם אתה מבוטח ודווח על האירוע, בשלב זה ללא הפעלת הפוליסה. 

מקיף, יש לו שפשוף ממש קטן עם פוליש לדעתי אפשרי להוריד את זה, ככל הנראה אם הנזק לא משמעותי לרכב אז התיקון לא יעלה הרבה ואז אשלם לו לתיקון.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 1.2.2024 בשעה 11:01, Liquidator כתב:

אני טיפה סטיתי מאינסטינק לנתיב השני

בנוסף למה שכבר אמרו לך, זה אפילו יותר גרוע. רק תחשוב מה אם היה שם אופנוע. לפני סטיה מסתכלים במראה (אלא אם אתה מתחמק מתאונה קטלנית וודאית {לא שפשוף..} ואז פסדר)

פורסם
לפני 6 שעות, היו זמני בומבה כתב:

בנוסף למה שכבר אמרו לך, זה אפילו יותר גרוע. רק תחשוב מה אם היה שם אופנוע. לפני סטיה מסתכלים במראה (אלא אם אתה מתחמק מתאונה קטלנית וודאית {לא שפשוף..} ואז פסדר)

ברור, למזלי הנזק שעשיתי לרכב שלו היה לא יקר, שילמתי לו מזומן לתיקון וסגרתי בלי לערב ביטוח.

פורסם

והנפגע חתם לך על אישור קבלת הכסף וויתור על תביעות נוספות?

במצבים האלה לעולם לא לשלם במזומן אלא באמצעי שמשאיר עקבות - צ'ק, העברה בנקאית, ביט ודומיהם. ומחתימים את הצד השני על מסמך מתאים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, sperial כתב:

והנפגע חתם לך על אישור קבלת הכסף וויתור על תביעות נוספות?

במצבים האלה לעולם לא לשלם במזומן אלא באמצעי שמשאיר עקבות - צ'ק, העברה בנקאית, ביט ודומיהם. ומחתימים את הצד השני על מסמך מתאים.

שום חתימה שום כלום, הוא נראה אדם אמין, רק נתן לי בטלפון מספר חשבון והעברתי לו כסף.

 

הכוונה מזומן העברה בנקאית.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם

אם כך יש לך תיעוד של ההעברה. ירצה יותר - יצטרך לתבוע ולהוכיח בבית המשפט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...