Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוספת מעט מים ״רגילים״ במיכל עיבוי


Yuval Gab

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אני עוקב לא מעט בפורום, אבל רק עכשיו אזרתי אומץ לשאול שאלה בעצמי.

 

יש לי שאלה קצת מביכה, מקווה שהיא הולמת כאן 🙂.

 

ברשותנו מיצובישי ספייס סטאר חדשה, נגמרו המים בוישירים, אז רציתי להוסיף מים (מים מהברז).

 

פתחתי את מכסה המנוע, ובלי לחשוב יותר מתי ומתוך הרגל פתחתי את המכסה פלסטיק מימין והתחלתי למלא.

 

המיכל התמלא מהר מדי, ואז נפל לי האסימון שאני ממלא את המיכל הלא נכון, מיכל עיבוי המים של הרדיאטור.

 

הוספתי כחצי ליטר מים, ושאבנו חזרה מעט שלא יהיה מלא מדי אך עדיין נראה שזה מעל סימון המקסימום.

 

שאלתי שלושה אנשים עם ידע בנושא שאמרו שלא להיבהל ושזה זניח, העירו לי דווקא על זה שכדאי למלא נוזל לשמשות.

 

כבר נסעתי מעט עם הרכב, אבל אני לא שקט.

אשמח לשמוע את דעתכם כדי שאוכל לישון בשקט, האם באמת העניין זניח?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במערכת הקירור במנועים כשל הספייס-סטאר,  יש כ 6.0 ליטר נוזל קירור.
הכמות במיכל העודפים, היא כ 0.5-0.8 ליטר.
 

אם נעריך..כי לפני שהוספתה מים למיכל העודפים, היה קצת נוזל קירור במיכל העודפים כ 0.2-0.3 ליטר.
הרי כי - כמות המים שהוספתה היא קטנה עד כ 0.5 ליטר, ולא מהווה בעיה.

לדעתי - גם לא חייבים להחליף את כלל נוזל הקירור.
 

 

 

אייל.

  • אהבתי 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה המפורטת.

 

האם לדעתך יש צורך להוציא מעט מים מהמיכל עיבוי או שחסר משמעות כבר?

 

בכל מקרה בטיפול הבא (עוד כשנה) אציין בטיפול שהכנסתי בטעות מים רגילים, ואטפל לפי הצורך.

 

שוב תודה לכולם על הייעוץ, אני רגוע יותר עכשיו. 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שנסעת כבר ברכב, אין טעם בהוצאת המים ממיכל העיבוי כי הם כבר נכנסו למערכת הקירור.

אני מניח שהדבר לא יחזור על עצמו, אבל אם הדבר יקרה שוב, תוכל לשאוב את כל הנוזל שיש במיכל העיבוי ולהכניס במקומו נוזל מתאים. כל עוד ביצעת זאת לפני שהרכב הונע ועבד קצת, אז הנוזל שהיה במיכל העיבוי לא הספיק להתערבב עם יתר הנוזל שבמערכת הקירור. 

לדעתי אם אין צורך ע"פ היצרן להחליף נוזל קירור במועד הטיפול הבא או במועד יחסית קרוב, חבל על ההשקעה שבהחלפת נוזל הקירור כי ממילא בהחלפה לא כל הנוזל יוצא כך שעדיין יוותרו חלק מהמים שהכנסת למיכל העיבוי וכפי שכתבת לא מדובר בכמות גדולה ביחס לכמות הכללית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...