Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום וברכה 

אני עובד כבר שנתיים באיזה חברה 

סה''כ מרוצה 

מרגיש שהגיע הזמן לבקש העלאה/שדרוג בתנאים 

נוסע לעבודה כ22K קילומטר בשנה (רק לעבודה לא כולל הנסיעות הפרטיות)

שוקל אם לבקש העלאה בשכר(שבעצם תחפה על הוצאות הרכב שלי ועוד קצת)

או לבקש רכב חברה שיחליף את הרכב שלי 

אודה לעזרתכם

תודה מראש לעונים

עריכה אחרונה על ידי _-?
פורסם

קבלת רכב חברה שקולה להעלאה משמעותית בשכר ובפועל סביר שתפגע בשכרך (בגלל שווי רכב למס)
האם אתה לא מקבל הוצאות נסיעה כרגע? אם כן, מה אתה מקבל?

 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

לא מקבל כרגע כלום חוץ מנסיעות בסיסיות. 

קיבלתי קידום משמעותי בתפקיד עקב וואקום שנוצר נאמר לי שאם אתאים והכל יהיה בסדר אז נדבר על השכר כבר כמעט שנה בתפקיד החדש מרגיש שמרוצים ממני אך השיחה לא הגיע 

פורסם

אני לא יודע במה אתה עובד,

אבל היתי ממליץ לכה לדבר על כך רק אחרי המלחמה, עכשיו שהמצב מעורער כל אחד רוצה לשמור על הכסף שלו כמה שיותר

  • רעיון טוב! 1
פורסם

האם זאת שיחה תקופתית שבכל מקרה היתה מתרחשת?

 

בכל מקרה אני די נגד רכב חברה. הייתי לוקח תוספת כספית.  אבל זה אכן תזמון לא מי יודע מה מוצלח לשיחה כזאת.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

רכב חברה מצד אחד יחסוך לך הוצאות על רכבך הפרטי ויוכל לאפשר לך למכור אותו,

מצד שני יפגע לך בשכר נטו בגלל שווי מס, תעשה חישוב של עלות תועלת, מה עדיף לך.

כעיקרון הק"מ שאתה עושה לעבודה נשמע גבוה ולא כולל דברים פרטיים, כך שנשמע על פניו שעדיף לקחת רכב מאשר להמשיך לממן את ההוצאות מכיסך.

ללא חישוב של כל הנתונים שלך קשה להגיד, אבל אני הייתי עושה סקר שוק לבדוק כמה השוק משלם לתפקיד שאתה נמצא בו כרגע ומכניס את זה לשיקולים.

 

לנושא התזמון, באופן כללי לא הכי טוב אבל אני חושב שזה גם מאוד תלוי מה מצב המעסיק שלך, אם אתה רואה שהעבודה ירדה וההכנסות נפגעות, אז עכשיו זה לא הזמן...

עריכה אחרונה על ידי phpclub
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

בוקר טוב 

תודה על התגובות 

התקופה זו תקופה טובה של העסק אנחנו מוכרים ציוד לבתי חולים והמצב של העסק מצויין 

 

כרגע רק הוצאות הדלק שלי מסתכמות בכ1000 'ח בחודש 

6000 ביטוח שנתי 

טיפול 1 ל20 אלף-1400 שח 

אני באמת ממש מתחבט 

בכל מקרה השיחה תתבצע כנראה היום או מחר 

אציב את 2 האופציות לפניו 

אשמח לשמוע דעות למה כן ולמה לא רכב חברה עם השקלול של כל הפרמטרים שהצגתי 

עריכה אחרונה על ידי _-?
פורסם

אי אפשר לחשב את זה ככה,

איזה רכב אתה רוצה מהחברה (מה יהיה שווי המס שלו)? 

על כמה אחוז מס שולי אתה עומד והאם התוספת במס תעביר אותך למס שולי גבוה יותר? 

כמה ירידת ערך חודשית יש לך על הרכב הנוכחי? גם בגלל הזמן וגם בגלל הקמ? 

כמה טסט שנתי אתה משלם? 

מה לגבי בלאי -  צמיגים/בלמים? 

תקלות לא צפויות? גיר/טורבו? 

  • אהבתי 1
פורסם

תמיד תזכור שלקדם את עצמך זה אחריות שלך.

רק בהייטק וכאלה וחברות ספציפיות יקדמו את השכר שלך או תנאים מיוזמתן.

 

פורסם

באופן כללי רכב חברה זה פחות כלכלי אא"כ אתה נוסע הרבה. 22k ביום זה לא הרבה. אתה כן יכול לדרוש להעלות את התשלום על הנסיעות. אני עבדתי כמוך באזור שהוא 20k ודרשתי מההתחלה 750 שקל לחודש רק נסיעות. ואישרו. אם מעבר לעבודה אתה נוסע המון אז תשקול רכב חברה. ולפני שאתה ניגש לדבר על שכר קח בחשבון שהוא ישאל בכמה אתה רוצה להעלות. ותבוא עם גישה (יש סרטונים ביוטוב על זה) בהצלחה.

פורסם

אחרי שיוצגו האפשרויות אל תשכח לבקש סימולציית שכר, כי תתכן פגיעה בהטבות סוציאליות, וזה הרבה כסף.

 

אגב, מוכרים הרבה לבתי חולים. ובתי החולים משלמים? גם הם בבעיות תזרימיות קשות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא בקליבר שלך אבל תחסוך לעצמך ותבקש העלאה פשוטה של כסף. 

לא תוספת שלא תיחשב לשכר הבסיס אלא העלאה של שכר הבסיס.

המכפיל של המשכורת ושאר הסעיפים משתלם יותר, למרות שלא ציינת בכלל מה השכר שלך אז מאוד קשה לדעת. כי אולי הקפיצה בשכר תהיה בעוכרייך. ככה שאתה תפסיד משני הכיוונים.

וזה כמובן בתנאי שאתה נשאר בארץ ולא מתכנן בעתיד לעבור לחו"ל.

אולי בכלל כדי לחשוב על הפרשה לקרן השתלמות, אחרי 6 שנים אתה יכול למשוך את הקרן בלי מס, ככה שזה משתלם יותר.

קופת גמל להשקעה - ממליץ להתרחק כי במשיכה (לפני הפנסיה) אתה משלם מס רווחי הון..

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 18 שעות, phpclub כתב:

רכב חברה מצד אחד יחסוך לך הוצאות על רכבך הפרטי ויוכל לאפשר לך למכור אותו,

מצד שני יפגע לך בשכר נטו בגלל שווי מס, תעשה חישוב של עלות תועלת, מה עדיף לך

 

מצד שלישי יחסוך הוצאות דלק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 12 שעות, phpclub כתב:

אי אפשר לחשב את זה ככה,

איזה רכב אתה רוצה מהחברה (מה יהיה שווי המס שלו)? 

על כמה אחוז מס שולי אתה עומד והאם התוספת במס תעביר אותך למס שולי גבוה יותר? 

כמה ירידת ערך חודשית יש לך על הרכב הנוכחי? גם בגלל הזמן וגם בגלל הקמ? 

כמה טסט שנתי אתה משלם? 

מה לגבי בלאי -  צמיגים/בלמים? 

תקלות לא צפויות? גיר/טורבו? 

את האמת לא משנה לי כ''כ 

מכיוון שאני יודע שמדובר באנשים שלא אוהבים לשלם אין לי כ''כ ציפיות לסוג הרכב מבחינתי גם רכב מסחרי קטן שישמש את מטרות החברה כמו ברלינגו/קובו ודומיהם יהיו בסדר בשבילי 

אני כרגע נוסע על דאסטר 2019 

יש ירידת ערך לא משמעותית לרכב עצמו אבל בגלל הק''מ הגבוהה כנראה שירישה תהיה יותר משמעותית 

צמיגים שמתי 4 חדשים לא מזמן (2 ו2 בהפרש של חצי שנה) שכלו לי ביחד 2400 שקל 

טסט שנתי עוד 1400 

תקלות כרגע אין היה כמה חלקים להחליף אבל שוב אני לא יודע מה יוליד יום 

 

לפני 7 שעות, arik100 כתב:

תמיד תזכור שלקדם את עצמך זה אחריות שלך.

רק בהייטק וכאלה וחברות ספציפיות יקדמו את השכר שלך או תנאים מיוזמתן.

 

זה ברור לי טעות שלי שחיכיתי 

לפני 6 שעות, netanel1014 כתב:

באופן כללי רכב חברה זה פחות כלכלי אא"כ אתה נוסע הרבה. 22k ביום זה לא הרבה. אתה כן יכול לדרוש להעלות את התשלום על הנסיעות. אני עבדתי כמוך באזור שהוא 20k ודרשתי מההתחלה 750 שקל לחודש רק נסיעות. ואישרו. אם מעבר לעבודה אתה נוסע המון אז תשקול רכב חברה. ולפני שאתה ניגש לדבר על שכר קח בחשבון שהוא ישאל בכמה אתה רוצה להעלות. ותבוא עם גישה (יש סרטונים ביוטוב על זה) בהצלחה.

 

לפני 5 שעות, wncrazy כתב:

שים לב שהבחור מדבר על 22 אלף קילומטר בשנה... כלומר הרבה יותר מ22 קלומטר ביום כמו שרשמת..

...

לפני 4 שעות, sperial כתב:

אחרי שיוצגו האפשרויות אל תשכח לבקש סימולציית שכר, כי תתכן פגיעה בהטבות סוציאליות, וזה הרבה כסף.

 

אגב, מוכרים הרבה לבתי חולים. ובתי החולים משלמים? גם הם בבעיות תזרימיות קשות.

מקווה שיעשו לי סימולציה זה משהו שנהוג לבקש?

 

בתי חולים משלמים כמו שעון ועכשיו פתחו להם הרבה תקציבים לשעת חירום ומזמינים המון סחורה 

לפני שעה, DareDevil כתב:

אני לא בקליבר שלך אבל תחסוך לעצמך ותבקש העלאה פשוטה של כסף. 

לא תוספת שלא תיחשב לשכר הבסיס אלא העלאה של שכר הבסיס.

המכפיל של המשכורת ושאר הסעיפים משתלם יותר, למרות שלא ציינת בכלל מה השכר שלך אז מאוד קשה לדעת. כי אולי הקפיצה בשכר תהיה בעוכרייך. ככה שאתה תפסיד משני הכיוונים.

וזה כמובן בתנאי שאתה נשאר בארץ ולא מתכנן בעתיד לעבור לחו"ל.

אולי בכלל כדי לחשוב על הפרשה לקרן השתלמות, אחרי 6 שנים אתה יכול למשוך את הקרן בלי מס, ככה שזה משתלם יותר.

קופת גמל להשקעה - ממליץ להתרחק כי במשיכה (לפני הפנסיה) אתה משלם מס רווחי הון..

 

בגלל זה אני מתלבט בין העלאה לבין רכב 

מאמין שאתן להם את האופציה לבחור בכל מקרה כרגע לא אוכל להמשיך בתנאים הנוכחיים 

אני כרגע מרוויח 12 ברוטו 

קרן השתלמות לא באה בחשבון כי לא נהוג אצלהם ביקשתי בעבר 

ליבי נוטה ללחוץ לרכב כדי להוריד את ההוצאות הקבועות האלה מעליי אבל כמובן שזה תלוי בהמון פרמטרים כמו פגיעה בשכר נטו וכו'

אעדכן אחרי השיחה 

תודה על התובנות

×
×
  • תוכן חדש...