Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשוב מאוד לוודא מה יקרה עם התנאים הסוציאליים - אני מבין שאתה בחור צעיר, ולכל שינוי בהפרשות תהיה מכפלה גדולה כשתצא לגמלאות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מורידים ממנו את שווי השימוש, הסכום שהחברה משלמת תמורת השימוש ברכב.

לכן כתבתי - בדוק במדויק מול מחלקת השכר.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

1000 דלק
500 ביטוח
180 טיפול (הערכה על בסיס 22K + נסיעות פרטיות)
100 צמיגים (בהערכה 2400 כל שנתיים)
120 טסט

סה"כ כ 1900 נטו בחודש, בלי ירידת ערך, עם ירידת ערך שמרנית כ 3000 שח נטו בחודש

השאלה האם הרכב הוא הכרח לעבודה שלך או שזה פשוט העלות של הנסיעות שלך למקום העבודה בגלל המרחק ? זה משנה את התמונה מאוד מבחינת יכולות הדרישה שלך.

לטעמי אתה צריך לבקש 15/16 ברוטו ובנוסף לרכב
אם להשאר באותו שכר ולבקש תוספת של רכב, אתה תשלם בהערכה גסה 40% מיסים על שווי מס, רכב כזה בטח 3000/3500 שח
מה שיביא אותך לחסכון של כ 3000, ולהפסד של 1200 שח. לא איזה הבדל משמעותי.

עריכה אחרונה על ידי phpclub
פורסם

צריך להזכיר שרכב ליסינג מעבר לכסף זה גם שקט נפשי. כל אחד יכמת אותו לסכום אחר.

יש טיפול, באים לוקחים את. נשאר עם חלופי מבחינתך שיחליפו חצי רכב.

פורסם

זה שקט נפשי עד הרגע שמפטרים אותך. ואז בנוסף לחיפוש עבודה אתה צריך לחפש רכב בתנאים לא אידיאליים. אני טוען שאם העבודה לא כרוכה בנסיעות רבות - אין סיבה לקחת ליסינג.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 12 שעות, _-? כתב:

את האמת לא משנה לי כ''כ 

מכיוון שאני יודע שמדובר באנשים שלא אוהבים לשלם אין לי כ''כ ציפיות לסוג הרכב מבחינתי גם רכב מסחרי קטן שישמש את מטרות החברה כמו ברלינגו/קובו ודומיהם יהיו בסדר בשבילי 

אני כרגע נוסע על דאסטר 2019 

יש ירידת ערך לא משמעותית לרכב עצמו אבל בגלל הק''מ הגבוהה כנראה שירישה תהיה יותר משמעותית 

צמיגים שמתי 4 חדשים לא מזמן (2 ו2 בהפרש של חצי שנה) שכלו לי ביחד 2400 שקל 

טסט שנתי עוד 1400 

תקלות כרגע אין היה כמה חלקים להחליף אבל שוב אני לא יודע מה יוליד יום 

 

זה ברור לי טעות שלי שחיכיתי 

 

...

מקווה שיעשו לי סימולציה זה משהו שנהוג לבקש?

 

בתי חולים משלמים כמו שעון ועכשיו פתחו להם הרבה תקציבים לשעת חירום ומזמינים המון סחורה 

בגלל זה אני מתלבט בין העלאה לבין רכב 

מאמין שאתן להם את האופציה לבחור בכל מקרה כרגע לא אוכל להמשיך בתנאים הנוכחיים 

אני כרגע מרוויח 12 ברוטו 

קרן השתלמות לא באה בחשבון כי לא נהוג אצלהם ביקשתי בעבר 

ליבי נוטה ללחוץ לרכב כדי להוריד את ההוצאות הקבועות האלה מעליי אבל כמובן שזה תלוי בהמון פרמטרים כמו פגיעה בשכר נטו וכו'

אעדכן אחרי השיחה 

תודה על התובנות

לא חושב שמשתלם לך לבקש רכב ברמת השכר הנוכחית. תנסה לדרוש 14-15 ואז הרכב יצא לך עם משכורת יחסית נורמלית

פורסם
לפני 42 דקות, zvit כתב:

זה שקט נפשי עד הרגע שמפטרים אותך. ואז בנוסף לחיפוש עבודה אתה צריך לחפש רכב בתנאים לא אידיאליים. אני טוען שאם העבודה לא כרוכה בנסיעות רבות - אין סיבה לקחת ליסינג.

זה צ'יט, אתה יכול להגיד את זה על כל דבר. 

כל החיים הם שקט נפשי עד שמפטרים אותך.

וגם אם כן - תשכיר לתקופה קצרה.

 

ומן הסתם אם אתה מרחק של 3 קילומטר מהעבודה זה לא משתלם בעליל, מרחק של 30-40 גבולי ומרחק של 50 ומעלה כנראה יותר קל לקחת.

פורסם

מהקילומטרז ותחום העיסוק אני מניח שאתה עוסק במכירות או משהו בסגנון.

אישית בקילומטרז כזה הייתי מעדיף רכב חברה. היתרונות הן ירידת ערך, טיפולים, דלק והכי חשוב רכב חליפי. היום אם הרכב שלך מושבת ל 3 ימים מעבר לעלות התיקון יש לך 3 ימי עבודה.

אם תשלם רק את שווי הרכב (ללא השתתפות בעלות הרכב) אז לדעתי יהיה לך כדאי. אל תשכח שהוא משמש אותך גם לפרטיות ולא רק ל 22K של העבודה אבל תצטרך סימלציה כי הנסיעות יורדות (אין לקבל גם רכב וגם נסיעות).

אופציה נוספת זה החזר דלק לפי קבלות והשתתפות באחזקת רכב. על ההשתתפות משלמים מס אבל אל ההחזר דלק לא.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

ואפשר לבקש עם גילום. כמובן שההצלחה לא מובטחת. אבל אם אתה משתמש ברכב הפרטי לצרכי עבודה אתה צריך לקבל החזר מלא (יש תחשיבים לפי נסועה).

או לבקש רכב עבודה, כזה שיוצא בבוקר מהמפעל וחוזר אליו בערב לחניית לילה, הוא לא יחשב כחלק מהשכר ולא תשלם עליו מיסים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תפקיד יותר לוגיסטי יש גם פן מכירתי אבל לא פרונטאלי אלא דרך הטלפון ומיילים וכו'

 

לא משתמש ברכב לנסיעות ללקוחות וכאלה אלא נטו נסיעה לעבודה הלוך חזור 

עברתי דירה לא מזמן ואת האמת שהשעה פלוס הזאת ביום על הכביש גם די מייאשת אותי

קבעתי שיחה למחר בבוקר כנראה שאם לא אקבל איזשהי העלאה משמעותית אתחיל לחפש עבודה אחרת

בכל מקרה אעדיף העלאה בשכר על פני רכב אחרי שקלול של הדברים ושיקוליים אישיים

אציין את זה גם בפניהם

אעדכן בהמשך

רק בשורות טובות

 

 

פורסם

במידה והעבודה לא נענית להעלאת שכר בגלל המצב, תבקש עבודה מהבית לפחות חלקית, אם זה אפשרי - ישפר לך את רמת החיים ויקטין את הוצאות הרכב.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

השיחה הייתה עניינית 

הסברתי את הסיטואציה שאני נמצא בה 

דרשתי העלאה משמעותית וגם נקבתי במספר 

או לחילופין רכב 

קיבלתי פידבק טוב ונאמר לי שמעריכים את העשייה שלי בחברה וכו'

עכשיו עבר להחלטתם אמרו שיקח כמה ימים יעשו את החישובים שלהם ויחזירו לי תשובה 

אעדכן בע''ה

 

  • אהבתי 5
×
×
  • תוכן חדש...